Missä päin Suomea asuu eniten kiusaaja porukkaa?
Kommentit (15)
Tampereella olen itse nähnyt pahimmat, mutta ihan joka paikkaan niitä on kyllä riittänyt.
Eihän tällaista voi tietää kuin se, joka on asunut kymmenillä paikkakunnilla eri puolella Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vaasassa.
Vaasassa on todella ikäviä ihmisiä. Ihan ikämiehissä narsistisia hyväksikäyttäjiä ja sadisteja.
Kaikkialla niitä on mutta uskonnollinen maalaiskunta on paikka jossa eniten ja ne on niitä jotka on asunu ja syntyny siellä ja vaikka ne sieltä muuttais niin samanlaisia ne on
Pienillä paikkakunnilla muistetaan asiat sukupolvien päähän ja eletään pahantahtoisesta juoruilusta. Tämän olen kuullut niin monelta tutulta ja tuntemattomalta, että jotain perää siinä on oltava.
Espoossa joillakin alueilla on liikaa keskenään samanlaista keskiluokkaista valkoihoista porukkaa. Kaikkia tästä vähänkin poikkeavia kiusataan ja kaveriporukassa kilpaillaan verisesti, ystävyys ei ole ystävällistä, vaan toisten lasten nokkimista.
Mynämäen Karjalassa.Aikuiset ja kakarat samanlaisia.Kaikki keskenään sukulaisia.Ei missään muualla Suomessa ole samanlaista.
Täällä Vaasassa kyllä kiusaa aikuisetkin ja kaksinaamaisempaa porukkaa ei missään muualla ole tullut vastaan. Puolen tunnin sisällä haukutaan porukat toisilleen ristiin pataluhaksi.
Ylöjärvellä asuu kamalia ihmisiä. Tampereen Tesoma ei Ylöjärvelle taida hävitä.
Itä-Suomen pienillä paikkakunnilla.
Eiköhän ne kaikki kiusaajat ole muuttaneet helsinkiin kun siellä on parhaat mahdollisuudet alkaa sosiopaattiseksi "menestyjäksi", ja kaikki myös tietää että hesessä on suomen surkein ja negatiivisin ilmapiiri.
Voisit muuttaa ketjun nimen muotoon "millä paikkakunnalla sinua on kiusattu" ja vastaukset eivät muuttuisi.
Vaasassa.