Kauppias ilmeisesti luki vauva-palstaa ja järjesti tuon kauppamajoituksen!
"Jos ottaa pienen rantatuolin mukaan ja menee markettiin lukemaan kirjaa pakastehyllyjen väliin, niin ei kai se ketään haittaa?"
https://www.vauva.fi/keskustelu/3226935/jos-ottaa-pienen-rantatuolin-mu…
"100 ihmistä nukkuu tänä yönä ruokakaupan viileydessä Helsingissä"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808042201116429_u0.shtml
Kommentit (27)
Vähän myöhässä tuo tempaus, kun ei ainakaan Vantaalla ole ollut tänään kuuma. Nyt taitaa olla jotain 18 astetta enää. Viileää ilmaa tulee avoimista ikkunoista sisälle parhaillaan.
Mutta, ehkäpä heillä on noin muuten mukavaa siellä tänä yönä.
Heh. Minä olen se joka kirjoitteli täällä Prismassa nukkumisesta ja esim. ton ap:n lainaaman lauseen kirjoitin :D
Vaikkei kauppias olisikaan täältä ideaa saanut niin hyvä juttu silti!
Typerä tempaus, liian myöhään, helteet ohi jo.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Minä olen se joka kirjoitteli täällä Prismassa nukkumisesta ja esim. ton ap:n lainaaman lauseen kirjoitin :D
Vaikkei kauppias olisikaan täältä ideaa saanut niin hyvä juttu silti!
Ei kun yhden saman tyyppisen tekstin tänne kirjoitin enkä tota ap:n linkkaamaa. En ota siitä kunniaa :D
Tai sitten ne asiakkaat sai saman idean ku täällä (tai täältä) joku sai ja ehdotti kauppiaalle. Siis toihan on vastaveto Prisman kauppahihnalle.
Luitteko te siitä saksalaisesta ideasta, että 3 eurolla sai viettää 10 min kaupan kylmähuoneessa?
Paljollako saisi jäädä asumaan uimahallin kylmäaltaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ne asiakkaat sai saman idean ku täällä (tai täältä) joku sai ja ehdotti kauppiaalle. Siis toihan on vastaveto Prisman kauppahihnalle.
Siis kassahihnalle...
Joo, meen nukkumaan ihan just.
Aika pienellä vaivalla kauppa sai ilmaisen mainoksen ainakin Hesariin ja Iltalehteen.
Vierailija kirjoitti:
Aika pienellä vaivalla kauppa sai ilmaisen mainoksen ainakin Hesariin ja Iltalehteen.
Onhan tuolla oltava paikalla henkilökuntaa yöliksalla. Ettei ihan ilmaista kuitenkaan ollut. Mutta halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuolla oltava paikalla henkilökuntaa yöliksalla. Ettei ihan ilmaista kuitenkaan ollut. Mutta halpaa.
Eiköhän siellä ole kauppias/kauppiaspariskunta palkatta paikalla.
eli ei ole mitään syytä miksi joku varasto/kauppa ei voisi helpottaa kodittomien oloja.
Kohta varmaan joku byrokraatti rupeaa nipottamaan, että kaavamääräykset eivät salli nukkumista tuolla (kuten ei hakkaraisen saunassakaan) ja tulee sakot tai vankeutta.
no, olipa kivaa :( nukuin tosi huonosti, nyt väsyttää ihan sairaasti. Eipä olisi ollut yöllä kotonakaan kuuma ja olisi voinut rauhassa nukkua.
P a s k a reissu, mut tulipahan tehtyä!
Missä siellä sadan porukka hoiti vessa tarpeensa ? Kauppa on kauppa eikä mikään hotelli. Tosi typerä idea,ei kaikkee tarvi toteuttaa ...
Vierailija kirjoitti:
Missä siellä sadan porukka hoiti vessa tarpeensa ? Kauppa on kauppa eikä mikään hotelli. Tosi typerä idea,ei kaikkee tarvi toteuttaa ...
Kaupoissakin on vessat, jos et tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
"Jos ottaa pienen rantatuolin mukaan ja menee markettiin lukemaan kirjaa pakastehyllyjen väliin, niin ei kai se ketään haittaa?"
https://www.vauva.fi/keskustelu/3226935/jos-ottaa-pienen-rantatuolin-mu…
"100 ihmistä nukkuu tänä yönä ruokakaupan viileydessä Helsingissä"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808042201116429_u0.shtml
No ei varmasti. Millähän ajalla 18-tuntista päivää tekevä yrittäjä näitä tunkioita kahlaisi läpi, tai ylipäätään kukaan työtä tekevä? (Olen eläkkeellä 😂)
Ajatus ei ole teidän, vaan useat eri tahot keksivät sen yhtä aikaa HELTEEN VUOKSI. Mm. eräät jäähallit ovat olleet auki niille, jotka helteestä kärsivät. Suomessa ja muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissakin on vessat, jos et tiennyt.
Riippuu kaupan koosta määrä. Aivan sama. Varmaan maailmalla kopioidaan tämä kekseliäs ja fiksu idea😂😂 vain suomessa porukka heti kuoleman kielissä kuumuudesta..voi kääk..
mulla kävi mielessä sama :D