Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutarilan uusi kirppis!

Vierailija
04.08.2018 |

Kävikö kukaan Suutarilassa tänään avatulla kirppiksellä? Oliko kiva? Ilmeisesti pöytiä oli tänään varattuna vain vähän ja paljon tyhjiä pöytiä..
Pitäisi viedä tavaroita myyntiin ja mietin, olisko tuo hyvä kirppis....

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mennyt huonommaksi.Muutama pöytä missä tavaraa mitä haluaa katsoa tai ostaa.Myynnissä semmoista tavaraa mitä kukaan ei edes ilmaiseksi halua.Pöydät liian täynnä.Nuhjuista ja epäsiistiä muutamaa pöytää lukuunottamatta.Lasten tavaraa ja vaatetta paljon ja ne kyllä näyttäisi hyviltä.Hinnoista en tiedä.Ei ole huvittanut juuri enään käydä.

Vierailija
22/24 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokenut erittäin hyväksi. Ihmisiä aina kun sinne menee. .Jonotustakin välillä kassalle. Itsellä ollut viikon nyt pöytä ja olen jo reilusti omillani. Kahvila mukava, josta saa tuoreet pullat vaikka kotiin vietäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako kaikkea kysellä netissä ja ämpyillä loputtomiin kaikessa? Älkää hyvät ihmiset menkö ulos maailmaan katsomaan omin silmin ja kokeilko asioita. Kuka hitto voi tietää mitä ootte viemässä ja mihin hintaan ja sille kyselette kannattaako. Nimimerkillä seksi on kivaa, kokemuksella.

Vierailija
24/24 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Suomea on Suutarila?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan