Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutarilan uusi kirppis!

Vierailija
04.08.2018 |

Kävikö kukaan Suutarilassa tänään avatulla kirppiksellä? Oliko kiva? Ilmeisesti pöytiä oli tänään varattuna vain vähän ja paljon tyhjiä pöytiä..
Pitäisi viedä tavaroita myyntiin ja mietin, olisko tuo hyvä kirppis....

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siellä pöytä. Otin pari viikkoa testiksi heti suorilta, kun avajaistarjous oli aika halpa.

Tähän mennessä on tullut myyntiä ihan tosi hyvin, lähinnä kaupaksi on mennyt kaikenlainen tavara (sisustus yms), mulla ei niinkään vaatteet (lähinnä mun omia). Lastenvaatteita näytti olevan muilla myynnissä jonkin verran, en tiedä miten hyvin ne ovat menneet.

Tyhjiä "pöytiä" tosiaan oli aika paljon. Avajaisissa näytti ostajia kuitenkin olevan jonkin verran.

Toivottavasti tosta lähtee kasvamaan, kiva, jos ois hyvä ja siisti kirppis lähellä.

Vierailija
2/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pöytä Suutarilan kirppiksella. Vaatteet ei näytä menevän kaupaksi. Poika pettyi pahasti kun luvattu Ryhmä Hau esiintyminen olikin peruttu ilman mitään ilmoitusta. Siisti mutta autio paikka. Kassalla saatiin kiireentuntuistu ja epäkohteliasta palvelua.

Pienikahvio ja muutama tuoli pihalla.  Toivon kovasti että myyjiä tulee lisää ja hintataso pysyy kohtuullisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjiä pöytiä oli vielä paljon, kun siellä käväisin.

Onko uusia kokemuksia myynnistä kenelläkään?

Vierailija
4/24 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytiä on vapaana vielä pari välikköä, mutta sieltä löytyi kyllä ostettavaa ja väkeä oli jopa jonoksi asti.

Vierailija
5/24 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla seudulla paljon lapsiperheitä?

Kannattaako lasten vaatteiden myynti siellä?

Vierailija
6/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla seudulla paljon lapsiperheitä?

Kannattaako lasten vaatteiden myynti siellä?

On paljon lapsiperheitä. Lasten vaatteet menee hyvin kaupaksi kunhan hinnoittelu on kohdillaan. Ja niitä nukkavieruisia vaatteita ei kannata yrittää myydä. Niitä ei osta kukaan. En ymmärrä mitä ihmisten päässä liukkuu kun kirppiksille tuodaan roskiskamaa.

Vierailija
7/24 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kaupat nyt sielä menee?

Vierailija
8/24 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käynyt tällä kirppiksellä viime aikoina?

Onko siellä ollut paljon kävijöitä?

Entä millainen tämä kirppis on myyjän näkökulmasta? Käykö kauppa?

Kiinnostaisi vuokrata pöytä, mutta sitä ennen olisi kiva kuulla muiden kokemuksia :)

Vierailija
9/24 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenlelut ja arabia käy kaupaksi hyvin. Lisäsin pöytään mummoltani perityt vanhat nuket ja arabian laseja, kuppeja ja lautasia sunnuntaina, maanantaina lähes kaikki oli jo myyty heti aamusta.

Vierailija
10/24 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kokemuksia? Tuleeko hyvin myyntiä eli käykö siellä ihmisiä? Aika syrjässä sijaitsee.

Vierailija
11/24 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista, ylihinnoiteltua tavaraa. Kirppis hinnat kaukana noista. Kaupasta saa uutena suurimman osan samaan hintaan. Kirppikset ovat kierrätystä varten asioille, joita ei enää itse tarvitse... Ihmetyttää kuinka joku ostaa 30e paidan, käyttää sitä 5 vuotta ja vie kirpputorille 30e hintaan. Ei ole paljoa myytävät asiat vaihtuneet viimeisen vuoden aikana... Ei ainakaan levyt sun muut. Mutta toisaalta koko kirpputori-kulttuuri on muuttunut aivan järjettömäksi ja voitonhakuiseksi touhuksi.

Vierailija
12/24 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymn, taitaa olla trollausta tuo ylempi kommentti, sillä yhtään kulunutta, tai uutta 30euron paitaa en ole kirppiksellä nähnyt. Jokainen myyjä toki hinnoittelee omat tuotteensa niinkuin haluaa, mutta ei tollasilla hinnoilla kauppaa saa aikaan. Meillä ainakin ostettu lasten lelut ja merkki lastenvaatteita eurolla parilla ja suosittelen paikkaa. Kiva käydä, hyviä tavaroita järkevimmällä- ja kahvila on kiva.

Vierailija
13/24 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari55 kirjoitti:

Hymn, taitaa olla trollausta tuo ylempi kommentti, sillä yhtään kulunutta, tai uutta 30euron paitaa en ole kirppiksellä nähnyt. Jokainen myyjä toki hinnoittelee omat tuotteensa niinkuin haluaa, mutta ei tollasilla hinnoilla kauppaa saa aikaan. Meillä ainakin ostettu lasten lelut ja merkki lastenvaatteita eurolla parilla ja suosittelen paikkaa. Kiva käydä, hyviä tavaroita järkevimmällä- ja kahvila on kiva.

Ainahan joku ylihinnoittelee, viimeksi näin risan toppatakin ja lapussa luki 200e...

Mutta ihan kivaa tavaraa on ollut viimeaikoina, lasten vaatetta on tullut ostettua ja pöydät olleet täynnä (poislukien nyt heinäkuu mikä on jokapaikassa tyhjää..)

Vierailija
14/24 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako varata pöytä? Käykö asiakkaita?

Vierailija
15/24 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siellä on tosi huonoa tavaraa myynnissä.

Ja jotenkin hankalaa, kun osa tavaroista on kirppiksen takaosassa myynnisssä ei siis siinä omalla myyntipöydällä.

Korppia on siisti ja kirjoja olen sieltä itse ostanut.

Vierailija
16/24 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ostettavaa tavaraa ja heikkolaatuista, hiukan epäsiisti vaikutelma ja myyjät kovaäänisiä ja palvelualttius puuttuu. Ihmettelyn aihetta herättää myös se, että kahvilan myyntitiski ja myytävät ovat samalla tiskillä missä myytäviä vaatteitä käsitellään. Paljon kierrätystä harrastavana en suosittele paikkaa myyntikokemusta minulla ei paikasta ole.

Vierailija
17/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa ei käy yhtään, oltiin kuukausi ja tappiota joka viikko. Hinnat n. 2 e mistä vaan laadukkaasta, mutta ei niin ei, emme olisi uskoneet, että noin huonoja kirppareita olisi edes olemassa ja vielä pääkaupunkiseudulla. Apua.

Vierailija
18/24 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt koronan aikana on mennyt tavara kaupaksi täällä? Etsin kirppispaikkaa, mutta kaikilla kirppiksillä tuntuu, että taitaa tavaraa vain seisoo eikä mene kaupaksi.

Vierailija
19/24 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tänään oli kivasti porukkaa. Kaikki näytti ostavan jotain, minäkin. Myynnissä yksittäisiä hyviä vaatelöytöjä, mutta vaatteissa pääasiassa tosi nyppystä ja nukkasta. Ei sellaisia kukaan osta edes kirppikseltä.

Vierailija
20/24 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon olleet tavarat myynnissä ja kauppa käynyt tosi huonosti. Hyväkuntoiset lastenvaatteet, hinnat 2-4 ei yhtään kauppaa? Porukka ei taida tietää koko kirppiksestä, ainakin yhtään mainosta en missään muualla ole nähnyt kuin netissä ja nekin Facebookin omat sivut. Tavaraa on myynnissä tosi paljon, siitäkin voi huono myynti tulos johtua varsinkin jos asiakkaita ei ole. Tappio tietenkin harmittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi