Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon aikaisemmin olette sopineet treffipäivän?

Vierailija
24.01.2026 |

Itse ajattelen, että se olisi kohteliasta lyödä lukkoon useampi päivä etukäteen. Nyt deittisovelluksessa tapaamani mies alkoi kysellä aikataulujani edellisenä päivänä, kun itse yritin alkaa sovitella aikatauluja tapaamista varten jo viikko sitten. Silloin hän ei kommentoinut mitään. Olimme siis jo sopineet, että näemme ja yritin alkaa sopia ajankohtaa, koska molemmat olemme aktiivisia ihmisiä ja kalentereita on varmasti soviteltava.

Ajattelen, että treffien ehdottaminen seuraavalle päivälle osoittaa keski-ikäisellä ihmisellä aika heikkoa tilannetajua. Totta kai mulla oli jo suunniteltu viikonloppuun ohjelmaa ja jouduin kieltäytymään, ehdottaen kuitenkin että mietimme treffiajankohtaa hyvissä ajoin uudelleen myöhemmin. Olisin ollut tosi innostunut tapaamaan miehen keskusteluidemme pohjalta, mutta tämä kyllä laski fiiliksiä. Mietin, että annanko vielä mahdollisuuden, jos hän lähtee uusia treffejä ehdottamaan vai onko kyseessä ihminen, joka ei tule kunnioittamaan mun aikatauluja? Taustalla on tietysti jo runsaasti kokemuksia miehistä, jotka eivät ota huomioon mun aikatauluja.

Kommentit (13)

1/13 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta 😎

Vierailija
2/13 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Pari kuukautta 😎

En ole koskaan sopinut noin paljon etukäteen. Mut kerran sovin esim. 3 viikkoa etukäteen, kun olin lähdössä matkalle, jonka jälkeen vasta tapaaminen oli mahdollista. Yleensä kyllä tapaamispäivä on ollut tiedossa useampi päivä ennen ja tällainen seuraavalle päivälle tehty treffiehdotus tuntuu siltä, että onko hän riittävän halukas ja sitoutunut ja pelaileeko vain. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Pari kuukautta 😎

En ole koskaan sopinut noin paljon etukäteen. Mut kerran sovin esim. 3 viikkoa etukäteen, kun olin lähdössä matkalle, jonka jälkeen vasta tapaaminen oli mahdollista. Yleensä kyllä tapaamispäivä on ollut tiedossa useampi päivä ennen ja tällainen seuraavalle päivälle tehty treffiehdotus tuntuu siltä, että onko hän riittävän halukas ja sitoutunut ja pelaileeko vain. Ap.

Piti sopia ajois, että ehdin varmasti laittaa vapaatoiveen oikealle päivälle 😄

Vierailija
4/13 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 6kk aiemmin täytyy sopia

Vierailija
5/13 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä yleensä oon sopinut just samalle tai seuraavalle päivälle. Ne ekat treffit on kuitenkin sellaiset joihin ei kannata ladata liikaa toiveita, ne voi olla ihan hirveätkin. Jos ne on sovittu vaikka viikon päähän niin 1. Siihen voisi tulla vielä joku kilpaileva kivempi tapahtuma, jonka vuoksi joutuisin perumaan treffit tai 2. Voisin siinä välissä tavata tinderissä jonkun kivemmankin tyypin, ja sitten sen vuoksi haluaisin perua ne ensin sovitut treffit. Lisäksi ensitreffeille on vaikea jaksaa lähteä jos ei olekaan sosiaalisella tuulella, ja senhän tietää just silloin samana päivänä. En oo tällainen minkään muiden tapaamisten suhteen, jo tokat treffit on ihan eri asia. Mutta ensitreffit on parhaimmillaankin energiasyöppö, pahimmillaan kauhukokemus. Äkkiä pois alta ne jos siltä tuntuu. Lisäksi treffien odotteluajalle voi olla vaikea keksiä enää jutunjuurta, ja pahimmillaan koko juttu voi tuntua jo väljähtyneeltä kun ne treffit viimein on. 

Vierailija
6/13 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix&Chill tänään? ja munokoiso-emoji kehiin, heti kun tulee match.

Vierailija
7/13 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan jo juteltu puhelimessa ja otettu videopuhelu. Eli aika paljon jo tietää toisesta ja molemmat ovat vakuutelleet haluavansa tavatakin. En vain ymmärrä, miksi ei vastannut mitään, kun jo viime lauantaina vinkkasin tästä viikonlopusta. Tuli aivan yllätyksenä, kun nyt sit perjantaina ehdotti tapaamista tälle päivälle ja aikataulu olisi mennyt hänen toiveiden mukaan, koska ilmaisi asian, että hänellä on aika paljon juttuja sovittu viikonlopulle. Eikä pahoitellut millään tavalla, kun osoitin hämmennyksen siitä, ettei lähtenyt millään tavalla kommentoimaan aikatauluehdotustani. Tulee siis olo, että on aika itsekeskeinen ihminen. Ja harmittaa, kun on tullut yli kuukausi keskusteltua. Ja asutaan kaukana, siksi mielestäni tärkeää sopia etukäteen hyvissä ajoin.

Vierailija
8/13 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 oli ap.

Vierailija
9/13 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se johonkin 2027 kesälle menisi. sopisiko 27.8.2027 klo 18.35

Vierailija
10/13 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan jo juteltu puhelimessa ja otettu videopuhelu. Eli aika paljon jo tietää toisesta ja molemmat ovat vakuutelleet haluavansa tavatakin. En vain ymmärrä, miksi ei vastannut mitään, kun jo viime lauantaina vinkkasin tästä viikonlopusta. Tuli aivan yllätyksenä, kun nyt sit perjantaina ehdotti tapaamista tälle päivälle ja aikataulu olisi mennyt hänen toiveiden mukaan, koska ilmaisi asian, että hänellä on aika paljon juttuja sovittu viikonlopulle. Eikä pahoitellut millään tavalla, kun osoitin hämmennyksen siitä, ettei lähtenyt millään tavalla kommentoimaan aikatauluehdotustani. Tulee siis olo, että on aika itsekeskeinen ihminen. Ja harmittaa, kun on tullut yli kuukausi keskusteltua. Ja asutaan kaukana, siksi mielestäni tärkeää sopia etukäteen hyvissä ajoin.

vaikeaa on. 

suosittelen sinulle deittailun sijaan kahdeksaa kissaa.

Vierailija
11/13 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että toinen ei elä niin, että sopisi asioita paria päivää pidemmälle, ei tarkoita että sinun aikataulujasi ei kunnioitettaisi. Kunnioitatko itse sitä osapuolta, joka ei kalenteroi elämäänsä viikkoja eteenpäin?

Vierailija
12/13 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollainen erityisherkkä autisti kontrollifriikki sovi yhteen spontaanin boheemin kanssa.

Vierailija
13/13 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yleispätevää sääntöä. Jos et halua olla spontaani booty-call niin älä suostu tuollaiseen kohteluun. Jos mies kohtele sinua kerran noin niin mätsi poistoon: hän on näyttänyt arvostuksensa määrän sinua kohtaan ja asia on sitten juuri niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän