Onko miesystäväni demoni vai olenko hullu?
Mies on itse kertonut, ettei hän ole ihminen. Puhuu pirunsarvista ja sorkista (minulla). Kaksi kertaa reilun kolmen vuoden aikana olen nähnyt hänet erilaisena, valkoisena ja kasvottomana, vaikea selittää. Nämä molemmat seurassa, en ole koskaan kertonut näistä muille. On tapahtunut asioita, joita kukaan ei voi selittää, mm. tavaroita lennellyt muidenkin nähden ja olen osannut sanoa ennalta kellonajat milloin jotain pahaa tapahtuu, ja ovat pitäneet paikkansa. Nämä olen kertonut ennalta muille, eli en kuvittele.
Mies haluaa mulle pahaa, joten olen ajatellut hänen olevan narsisti. Yhtäkään todistetta narsismin olemassaolosta mulla ei ole.
Tällä hetkellä en sulje mitään pois. Käyn terapiassa, koska mulla voi olla alkava psykoosi, mutten myöskään uskalla sulkea sitä pois, että mies olisi demoni. Kaikkea niin outoa on sattunut, ja mä olen taipuvainen uskomaan vain siihen mitä näen omin silmin.
Ja tämä ei oikeasti ole provo. Olen ollut pahasti hukassa ja mielenterveyteni rajamailla eikä kuolleiltaakaan ole vältytty. Nyt en ole enää ihan niin hukassa, vaikka mulle tärkeät läheiset saa kouristuskohtauksia ilman mitään järjellistä selitystä.
Mulla taitaa olla edessä todella yksinäinen sota.
Kommentit (28)
Hanki apua, mielesi tekee sinulle kepposia. Eräs hyvä ystäväni sekosi 10 vuotta sitten, kuvitteli kaikkia hölmöjä juttuja. Sai onneksi apua, myös sähköshokkeja vai miksi niitä kutsutaan. Nykyään on ihan terve, käy töissä ja pää toimii. On vieläkin hyvin herkkä, ottaa kaikki suurella tunteella, ollut aina sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri voisi auttaa.
Miten lääkäri voisi auttaa demonia?? Käy kirkosta hakemassa pyhää (siunattua) vettä ja heitä miehesi kasvoille, sillähän tuo selviää onko demoni vai ei.
😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hulluksi voi tulla sekaantumalla pahoihin henkiin.
Siitä voi päästä apuun a) ottamalla vastaan terapiaa ja hoitoa, myös lääketieteellistä, mutta b) ennen kaikkea rukoilemalla Jeesusta apuun. Pahat henget pakenevat Jeesuksen verta, sen mainitsemista.
Saatat tarvita monenlaista apua. Myös sitä että kristityt rukoilevat puolestasi.
Nyt ollaan jännän äärellä. *hakee popcornit*
Kokeilepas tätä:
1. Eroa. Estot puhelimeen, tarvittaessa jätät koko kaveripiirin ja muutat. Mies ei ole sinulle hyvää seuraa, joten hankkiudu hänestä eroon. Jos hän väittää että olet hänen vallassaan/et voi erota, niin ota ja kokeile. Jos on sitkeä, niin sitten saat apua ihan poliisilta. Suomen laki koskee myös demoneita, alieneita ja mörköjä.
2. Lääkäriin mars. Oletko ajatellut, että kyse voisi olla siitä että mies haistaa heikkoutesi ja herkkyytesi ja pilailee julmasti kustannuksellasi?
3. Kierrä myös uskovaiset kaukaa. Demoneita ei ole olemassa. On olemassa paljon asioita joita tiede ei vielä ymmärrä, mutta jos jotain ei ymmärrä niin voi olla rauhassa ymmärtämättä. Sinun ei tarvitse selittää outoja juttuja mitenkään. Annat niiden olla ja kerrot niistä avoimesti terapeutille ja psykiatrille. He haluavat sinulle hyvää. Ota määrätyt lääkkeet ohjeiden mukaan, ja keskeytä vasta kun saat luvan vaikka olosi paranisi. Erittäin hyvä mantra tiukkoihin tilanteisiin on "mua ei kiinnosta." Tätä voit toistaa miehelle ja möröille ihan vapaasti. Narsisteille ja demoneille on yhteistä sekin että ne kuihtuvat elleivät saa haluamaansa huomiota.
Kaikkea hyvää sinulle!
Miehesi on päivänselvä liskoihminen.
Vierailija kirjoitti:
No mitä tämä alien- mies on kertonut ulkoavaruudesta? Onko hän ainoana täällä maan päällä ja miksi hän on täällä? Miten on saapunut tänne? Valota nyt vähän enemmän, niin juttu on parempi.
Nyt menee kyllä hiukka yli hilseen :=)
Ap, sinulla on alkava psykoosi, ja saatat olla osastohoidon tarpeessa.
Mitään demoneita ja alieneita ei ole olemassakaan. Älä kuuntele noita sekopäisiä helluntailaisia. Tarvitset lääkärin hoitoa.
Kutsuisin apuun shamaanin