Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muuta, jota ärsyttää että joku soittaa eikä laita viestillä asiaansa?

Vierailija
04.08.2018 |

Ja tarkoitan tuttavia

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei !

Mutta ärsyttää kun jotkut aikuiset ihmiset viitsii naputtaa typeriä pitkiä viestejä sen sijaan et soittais ja asia ois 15 sekunnis selvä!!

Vierailija
2/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama. Itse en tykkää soitella. Jos en pääse vastaamaan, soitan takaisin tai laitan viestin, koska voi soittaa. Esim töissä voin laittaa viestin, mutta en puhu yksityisasioitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, koska puhumalla asiat voi käsitellä laajemmin kuin kirjoittelemalla lyhyitä viestejä. Mieluummin harrastan pitkiä sähköpostiviestejä, jos haluan vain kirjallisesti asioita ilmaista. Tietysti tekstiviestit lyhyissä ja kiireellisissä asioissa ovat ihan paikallaan, mutta on sitä muutakin viestintää.

Vierailija
4/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina puhelin äänettömällä. Katson parin viikon välein, joten ihan sama soittaako vai viestittää, en vastaa. #omaaika on tärkeintä.

Vierailija
5/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina puhelin äänettömällä. Katson parin viikon välein, joten ihan sama soittaako vai viestittää, en vastaa. #omaaika on tärkeintä.

Eikö perus_koulussa opetettu, miten oma aika kirjoitetaan?

Vierailija
6/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että moni ärsyyntyy nykyään siitä, jos ei sano asioitaan somessa, vaan soittaa tai lähettää viestejä. Miksi se ärsyttää teitä, joita se ärsyttää?

Vierailija
7/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittoon vastaan yleensä, viestiin sitten jos jaksan tai viitsin. En viitsi naputella viestejä kun asia hoituu soittamalla nopeammin.

Vierailija
8/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö perus_koulussa opetettu, miten oma aika kirjoitetaan?

hästägissä kaikki pitää kirjottaa yhteen #taidatollaaikavanhus

Vierailija
9/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos se tapahtuu työpäivän aikana.10 puhelua tullut ja viesti "soita on asiaa "...No en voi soitella kesken työpäivän...eikö voi sitä asiaa viestiä?Muuten puhelu parempi jos pitää sopia ja jahkata;helpompi kuin viestit.

Vierailija
10/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti lisääntyy se ääliömäisyys, ettei osata jättää vastaajaan viestiä. Sitä varten se vastaaja on olemassa. Jotkut tekevät työtäkin ja istuvat palavereissa, joissa ei kesken kaiken vastata jokaiseen puheluun.  

Vierailija
11/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt vaan lähinnä soittaa mutsi, joka on yleensä niin pätkässä, että laitan sen kaiuttimeen ja jatkan puuhiani tokaisten "yhym" ja "joo" sopivin väliajoin.

Vierailija
12/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Paljon helpompaa kirjoittaa vastaus, tai vaikka laittaa ääniviesti

Vierailija
13/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti lisääntyy se ääliömäisyys, ettei osata jättää vastaajaan viestiä. Sitä varten se vastaaja on olemassa. Jotkut tekevät työtäkin ja istuvat palavereissa, joissa ei kesken kaiken vastata jokaiseen puheluun.  

Minä olen poistanut koko vastaajan käytöstä koska en todellakaan halua maksaa operaattorille jonkun puhelinmyyjän viestin kuuntelusta. Jos ei osaa laittaa asiaansa viestillä niin  omapahan on vikansa.

Vierailija
14/16 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep

Vierailija
15/16 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asiasta. Jos on jotain millä kiire tai on monimutkainen asia että pitäisi laittaa pitkä viesti niin mieluummin soittaa. Lyhyissä, ei-niin-kiireellisissä asioissa sitten taas viesti riittää. Jos on osoitteita yms tarkkoja tietoja niin viestillä, on sitten varmassa tallessa.

Vierailija
16/16 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää. Ensinnäkin vihaan puhelimessa puhumista ja toisekseen olen usein joko töissä tai ihmisten seurassa niin että en voi vastata saati alkaa lätisemään puhelimessa. Viestin yleensä ehtii vilkaista jolloin tietää onko asia akuutti vai näpytteleekö myöhemmin vastauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän