Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miesystäväni demoni vai olenko hullu?

Vierailija
04.08.2018 |

Mies on itse kertonut, ettei hän ole ihminen. Puhuu pirunsarvista ja sorkista (minulla). Kaksi kertaa reilun kolmen vuoden aikana olen nähnyt hänet erilaisena, valkoisena ja kasvottomana, vaikea selittää. Nämä molemmat seurassa, en ole koskaan kertonut näistä muille. On tapahtunut asioita, joita kukaan ei voi selittää, mm. tavaroita lennellyt muidenkin nähden ja olen osannut sanoa ennalta kellonajat milloin jotain pahaa tapahtuu, ja ovat pitäneet paikkansa. Nämä olen kertonut ennalta muille, eli en kuvittele.
Mies haluaa mulle pahaa, joten olen ajatellut hänen olevan narsisti. Yhtäkään todistetta narsismin olemassaolosta mulla ei ole.
Tällä hetkellä en sulje mitään pois. Käyn terapiassa, koska mulla voi olla alkava psykoosi, mutten myöskään uskalla sulkea sitä pois, että mies olisi demoni. Kaikkea niin outoa on sattunut, ja mä olen taipuvainen uskomaan vain siihen mitä näen omin silmin.
Ja tämä ei oikeasti ole provo. Olen ollut pahasti hukassa ja mielenterveyteni rajamailla eikä kuolleiltaakaan ole vältytty. Nyt en ole enää ihan niin hukassa, vaikka mulle tärkeät läheiset saa kouristuskohtauksia ilman mitään järjellistä selitystä.
Mulla taitaa olla edessä todella yksinäinen sota.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä...

Vierailija
2/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskuudessamme on myös ei-ihmisiä mutta hecovat avaruuden entiteettejä, eivät piruja. Osaavat vsihtaa olomuotoa ja heillä on ajatuksen/tahdon voima jopa materiaan. Googlaile. Ja lopeta suhde asap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali.

Vierailija
4/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovasti psykoosilta. Onneksi olet hoidon piirissä. Ota vastaan kaikki apu mitä saat, niin että saat elämäsi takaisin raiteilleen. Kaikkea hyvää sinulle <3

Vierailija
5/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri voisi auttaa.

Vierailija
6/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta jälkimmäinen on se tosi.

Vierailija
7/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin fifty-sixty.

Vierailija
8/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on luuseri

Vierailija
9/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosia epäilen itsekin, ja siksi lääkärissä käynkin, enkä aio lopettaa siellä käyntejä. 

On vaan oudoksuttanut ne asiat, joita muutkin näkevät, eivätkä osaa mitenkään selittää.

Uskoisin johonkin joukkohypnoosiin jos olisin kertonut näistä asioista ennalta, mutta kun en ole.

Olen alkanut epäilemään koko ennen niin ratioonalista maailmankuvaani.

Mitä jos mies puhuukin totta siinä, ettei ole ihminen? 

Vierailija
10/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo neljä vuotta kertonut järjestelmällisesti, että on tullut ulkoavaruudesta. Kertoo miltä siellä näyttää, ja mitä on siellä tehnyt. 

Tarina pysyy muuttumattomana vuosi toisensa perään. Mitä jos hän puhuukin totta? Tuskin puhuu, mutta entä jos? 

Ei mulle ole tapahtunut sellaisia asioita mitä järjellä ei voi selittää ennen kuin mieheen tutustuin, eikä myöskään tutuilleni. Nykyään selittämättömät asiat ovat arkipäivää kaikille, jotka ovat miehen vaikutuspiirissä tavalla tai toisella. 

Vierailija
11/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko harkita eroa? Henkimaailma, mitä me ei nähdä luonnollisilla silmillä, on totta. On pahoja henkiä mutta myös hyviä.

Ja uskon että pahuuden henkivalta hallitsee miestäsi.

Vierailija
12/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo neljä vuotta kertonut järjestelmällisesti, että on tullut ulkoavaruudesta. Kertoo miltä siellä näyttää, ja mitä on siellä tehnyt. 

Tarina pysyy muuttumattomana vuosi toisensa perään. Mitä jos hän puhuukin totta? Tuskin puhuu, mutta entä jos? 

Ei mulle ole tapahtunut sellaisia asioita mitä järjellä ei voi selittää ennen kuin mieheen tutustuin, eikä myöskään tutuilleni. Nykyään selittämättömät asiat ovat arkipäivää kaikille, jotka ovat miehen vaikutuspiirissä tavalla tai toisella. 

No jos hän on jo kertonut sinulle olevansa alieni, niin miksi sitten epäilet häntä demoniksi? Vai ovatko nämä mielestäsi sama asia?

Vierailija
13/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on itse kertonut, ettei hän ole ihminen. Puhuu pirunsarvista ja sorkista (minulla). Kaksi kertaa reilun kolmen vuoden aikana olen nähnyt hänet erilaisena, valkoisena ja kasvottomana, vaikea selittää. Nämä molemmat seurassa, en ole koskaan kertonut näistä muille. On tapahtunut asioita, joita kukaan ei voi selittää, mm. tavaroita lennellyt muidenkin nähden ja olen osannut sanoa ennalta kellonajat milloin jotain pahaa tapahtuu, ja ovat pitäneet paikkansa. Nämä olen kertonut ennalta muille, eli en kuvittele.

Mies haluaa mulle pahaa, joten olen ajatellut hänen olevan narsisti. Yhtäkään todistetta narsismin olemassaolosta mulla ei ole.

Tällä hetkellä en sulje mitään pois. Käyn terapiassa, koska mulla voi olla alkava psykoosi, mutten myöskään uskalla sulkea sitä pois, että mies olisi demoni. Kaikkea niin outoa on sattunut, ja mä olen taipuvainen uskomaan vain siihen mitä näen omin silmin.

Ja tämä ei oikeasti ole provo. Olen ollut pahasti hukassa ja mielenterveyteni rajamailla eikä kuolleiltaakaan ole vältytty. Nyt en ole enää ihan niin hukassa, vaikka mulle tärkeät läheiset saa kouristuskohtauksia ilman mitään järjellistä selitystä.

Mulla taitaa olla edessä todella yksinäinen sota.

En nyt mitenkään tajua MIKSI olet edelleen moisen hyypiön kanssa.

Vierailija
14/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri voisi auttaa.

Miten lääkäri voisi auttaa demonia?? Käy kirkosta hakemassa pyhää (siunattua) vettä ja heitä miehesi kasvoille, sillähän tuo selviää onko demoni vai ei.

Vierailija
15/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tämä alien- mies on kertonut ulkoavaruudesta? Onko hän ainoana täällä maan päällä ja miksi hän on täällä? Miten on saapunut tänne? Valota nyt vähän enemmän, niin juttu on parempi.

Vierailija
16/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa Jeesus Kristus vastaan - sinä ja miehesi.

Vastuutonta käännytystä selkeästi hyväksikäyttämällä toisen heikkouksia.

Tällaisten johdosta arvostukseni on vahvasti negatiivinen teitä kiihkouskovia kohtaan.

Vierailija
17/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa heti, lähde vaikka turvakotiin. Mies on selvästi narsisti, joka käyttää häikäilemättä hyväksi heikkoja hetkiäsi ja on valmis pilaamaan mielenterveyteen lopullisesti!!!!

Vierailija
18/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa Jeesus Kristus vastaan - sinä ja miehesi.

Vastuutonta käännytystä selkeästi hyväksikäyttämällä toisen heikkouksia.

Tällaisten johdosta arvostukseni on vahvasti negatiivinen teitä kiihkouskovia kohtaan.

Vaikka ateistit eivät uskokaan, niin demoneita on oikeasti olemassa ja Paha on persoonallinen S--tana - Jeesuksen nimessä nämä Pahan voimat väistyvät. 

Joko aloittaja on trollaaja, mt-ongelmainen tai jopa riivaajahengistä kärsivä.

Moni S--tananpalvoja joutuu mielisairaalaan - spiritismin pelaajiakin siellä on...

Vierailija
19/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta likaisten varpaideni. Pakene miestä kun vielä voit.

Vierailija
20/28 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluksi voi tulla sekaantumalla pahoihin henkiin.

Siitä voi päästä apuun a) ottamalla vastaan terapiaa ja hoitoa, myös lääketieteellistä, mutta b) ennen kaikkea rukoilemalla Jeesusta apuun. Pahat henget pakenevat Jeesuksen verta, sen mainitsemista.

Saatat tarvita monenlaista apua. Myös sitä että kristityt rukoilevat puolestasi.

Lopettakaa tuo vastuuton toiminta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi