Tulkaa tänne ilmoittautumaan kaikki miehet jotka Ette ole ulkonäkö
keskeisiä? Ts. teille naisen ei tarvitse olla kasvoiltaan mitenkään erityisen kaunis, ei tarvitse olla missimitoissa ym.
Olen niin kyllästynyt oman mieheni ulkonäkökeskeisyyteen että ahdistaa liikaa. Ei tuollaisen kumppanin kanssa uskalla edes vanhentua.
Kommentit (28)
Miksi olet valinnut ulkonäkökeskeisen jännä miehen mukavan ja kiltin miehen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet valinnut ulkonäkökeskeisen jännä miehen mukavan ja kiltin miehen sijaan?
Siksi koska hän ei ollut tuollainen kun tavattiin ja mentiin naimisiin.
ap
Miehesi on vain kyllästynyt sinuun.
Olenko ulkonäkökeskeinen, jos naispuolisia kavereita on ulkonäöltä laidasta laitaan, mutta kaikki rakkaat ovat olleet kauniimmasta päästä?
Komea, mutta lyhyt (177cm) 27v urheilijamies täällä.
Rumaa en huoli, vaikka aseella uhattaisiin.
ilmottaudun heti, kunhan annat minun ensin tehdä hieman tuttavuutta kanssasi. On tosin vielä ole eläessäni kohdannut niin ulkoisesti vastenmielistä henkilöä, että häneen tutustumisensa olisin kokenut mahdottomaksi vain hänen ulkonäkönsä vuoksi...
Kunhan sais munan pystyyn. Vähän hankala ilman sitä toimia.
Oma tietenkään ei kovin laaja kokemus on osoittanut, että kaikki miehet, jotka ovat julistaneet, että ulkonäkö ei ole tärkeintä, ovat päätyneet aina yksiin erittäin kauniiden naisten kanssa. Kerta toisensa jälkeen. Onhan ne naiset tietysti kaikki voineet olla maailman ihanimpia tyyppejä, mutta kuitenkin vähän mietityttänyt.
M49, Lahti
Naisten kauneus tulee purkeista ja ehostuksesta. Katsokaa maailman kauneimpien naisten kuvia joissa he ovat ilman meikkiä. Naiset jotka eivät meikkaa kärsivät turhaan alemmuutta ns. kauniiden naisten rinnalla.
Naisten kauneus on maailman yliarvostetuin asia. Ei ole kauniita naisia ja rumia naisia. On vain laittautuneita naisia ja ei laittautuneita naisia.
Vierailija kirjoitti:
M49, Lahti
Naisten kauneus tulee purkeista ja ehostuksesta. Katsokaa maailman kauneimpien naisten kuvia joissa he ovat ilman meikkiä. Naiset jotka eivät meikkaa kärsivät turhaan alemmuutta ns. kauniiden naisten rinnalla.
Naisten kauneus on maailman yliarvostetuin asia. Ei ole kauniita naisia ja rumia naisia. On vain laittautuneita naisia ja ei laittautuneita naisia.
Mutta on joitain tosi luonnollisen kauniita naisia. Mutta nämä on TODELLA HARVASSA
Vierailija kirjoitti:
Komea, mutta lyhyt (177cm) 27v urheilijamies täällä.
Mistäpäin? Miksi komea mies ei halua kaunista naista?
Vierailija kirjoitti:
keskeisiä? Ts. teille naisen ei tarvitse olla kasvoiltaan mitenkään erityisen kaunis, ei tarvitse olla missimitoissa ym.
Olen niin kyllästynyt oman mieheni ulkonäkökeskeisyyteen että ahdistaa liikaa. Ei tuollaisen kumppanin kanssa uskalla edes vanhentua.
Tarkoitat kai, että nyt kun olet päästänyt itsesi rupsahtamaan oikein kunnolla, miehesi on pettynyt.
Jätä se, sika.
Ehkä se onkin hyvä ettei ole erityisen viehättävä jolloin ei tarvitse yrittää selvittää miehen sielunmaisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, ei tuollaisessa suhteessa jaksaisi olla. Ennen pitkää tulee päättymään pettämiseen tai muuten vaan eroon ellei miehesi asenne muutu kypsemmäksi.
Eli itse en ole ulkonäkökeskeinen. Olen naimisissa lyhyen ja tanakan harmaavarpusen kanssa vaikka olisin saanut varmaan missinkin. En kuitenkaan jaksaisi sitä jatkuvaa kropan, meikkien, kampauksen ja sisustuksen kanssa värkkäämistä. Nyt molemmat ollaan samalla aaltopituudella eli meille riittää sellainen huoleton perustaso.
Julkkiksia ilman meikkiä
http://www.culturehook.com/440-1/50-shocking-photos-of-celebrities-with…
Vierailija kirjoitti:
Oma tietenkään ei kovin laaja kokemus on osoittanut, että kaikki miehet, jotka ovat julistaneet, että ulkonäkö ei ole tärkeintä, ovat päätyneet aina yksiin erittäin kauniiden naisten kanssa. Kerta toisensa jälkeen. Onhan ne naiset tietysti kaikki voineet olla maailman ihanimpia tyyppejä, mutta kuitenkin vähän mietityttänyt.
Kaunis nainen on huomannut, että tämä mies ei katso ulkokuorta. Loppu onkin selvää.
M 27, Keski-Suomi