Ilman rintaliivejä töihin, mitä mieltä?
Oon kulkenu koko loman ilman liivejä. Ajatus liiveistä ahdistaa. Voisinkohan jatkaa liivittömänä myös töissä? Olen opettaja.
Kommentit (67)
Voit jättää rintsikat pois. Valkoinen toppi ja siihen joku kauluspaita päälle.
Opettaja / "aikuinen" ihminen kysyy tällaista 😳...
Mustasta topista ei näy jos nännit nöpöttää 👍
Kyllä on estyneitä ihmisiä, vai iästäkö se johtuu? En tosin itsekään ole mikään teini enää, mutta ei siinä ole mun mielestä mitään pahaa, että opettaja on työpaikallaan liivittä. Liivittömyyshän on nyt sitäpaitsi muodissa.
N29
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on estyneitä ihmisiä, vai iästäkö se johtuu? En tosin itsekään ole mikään teini enää, mutta ei siinä ole mun mielestä mitään pahaa, että opettaja on työpaikallaan liivittä. Liivittömyyshän on nyt sitäpaitsi muodissa.
N29
Olen itse 22 ja pidän liivittömiä opiskelukavereitani tosi törkeinä. Tai, ei se nyt opinnoissa niin haittaa ja vapaa-ajan pukeutuminen ei kiinnosta, mutta moni meidän alalta työllistyy asiantuntijatehtäviin ja sellaiseen pönötykseen.
Ei voi jättää pois tuollaisessa työssä.
Kiitos tiedosta, meillä on töissä miehille suosituksena puku, ja jos perjantaisin ei ole asiakkaita saa käyttää tummia farkkuja. Itse kapinahenkisenä olen käyttänyt myös vaaleita farkkuja.
Kuten sanottu, ei itse seuraa naisten pukeutumista niin tarkasti, että tietäisin mitä alimmassa kerroksessa liiviosastolla tapahtuu. Liivien päällä kun on vähintään paita, usein paidan päällä on jakkutakki. Jos joku jäisi katsomaan heilahtiko rinta vähän sivu- tai pystysuunnassa vai oliko tuki kunnossa niin sen raukkaparan saattaisi käydä kehnosti. Lisäksi kaikki naiset ymmärtäisivät miksi ei ole liivejä päällä ja jos miehet tuijottavat niin se on hitto meidän häpeä, ei naisten.
Lähden siis siitä että pukeutuminen on muuten tilanteeseen sopivaa eikä jotain joka eroaa ihomaalista vain materiaalinsa puolesta.