Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilman rintaliivejä töihin, mitä mieltä?

Anita
04.08.2018 |

Oon kulkenu koko loman ilman liivejä. Ajatus liiveistä ahdistaa. Voisinkohan jatkaa liivittömänä myös töissä? Olen opettaja.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki tekee niinkuin tahtoo niin mitään ei saada aikaan tässä maailmassa. Tietyt roolit, periaatteet ja etiketti pitävät pakkaa edes jokseenkin koossa.

Rintaliivit pitävät siis maailmaa kasassa. Wau.

Etiketti pitää. Siihen kuuluu tietynlainen, säädyllinen pukeutuminen, jossa yksityiset kehonosat peitetään.

Huhut kertovat että liivien päällä käytetään usein myös paitaa. Paidatta kaupungilla kulkevien 0.2 tonnisten rotu-urosten kannattaisi muistaa se.

Toki on työpaikkoja jossa skandaalin saa aikaiseksi jos hameen kanssa ei käytä sukkahousuja. Itse miehenä en edes kiinnitä siihen huomiota koska ei ole varaa tuijottaa sääriä niin tarkasti että erottaisi onko siellä ohuet ihonväriset sukkahousut vai ei.

Vapaa-ajalla jokainen saa pukeutua miten haluaa tai olla pukeutumatta, mutta töissä, jos haluaa säilyttää kasvonsa, pukeudutaan etiketin mukaan. Samaa sarjaa tissihölskyttelijöiden kanssa ovat nämä miesten super slim skinny fit-paidat joista nännit ja rintakarvat kuultavat.

Kiitos tiedosta, meillä on töissä miehille suosituksena puku, ja jos perjantaisin ei ole asiakkaita saa käyttää tummia farkkuja. Itse kapinahenkisenä olen käyttänyt myös vaaleita farkkuja.

Kuten sanottu, ei itse seuraa naisten pukeutumista niin tarkasti, että tietäisin mitä alimmassa kerroksessa liiviosastolla tapahtuu. Liivien päällä kun on vähintään paita, usein paidan päällä on jakkutakki. Jos joku jäisi katsomaan heilahtiko rinta vähän sivu- tai pystysuunnassa vai oliko tuki kunnossa niin sen raukkaparan saattaisi käydä kehnosti. Lisäksi kaikki naiset ymmärtäisivät miksi ei ole liivejä päällä ja jos miehet tuijottavat niin se on hitto meidän häpeä, ei naisten.

Lähden siis siitä että pukeutuminen on muuten tilanteeseen sopivaa eikä jotain joka eroaa ihomaalista vain materiaalinsa puolesta.

Vierailija
62/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jättää rintsikat pois. Valkoinen toppi ja siihen joku kauluspaita päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja / "aikuinen" ihminen kysyy tällaista 😳...

Vierailija
64/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasta topista ei näy jos nännit nöpöttää 👍

Vierailija
65/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on estyneitä ihmisiä, vai iästäkö se johtuu? En tosin itsekään ole mikään teini enää, mutta ei siinä ole mun mielestä mitään pahaa, että opettaja on työpaikallaan liivittä. Liivittömyyshän on nyt sitäpaitsi muodissa.

N29

Vierailija
66/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on estyneitä ihmisiä, vai iästäkö se johtuu? En tosin itsekään ole mikään teini enää, mutta ei siinä ole mun mielestä mitään pahaa, että opettaja on työpaikallaan liivittä. Liivittömyyshän on nyt sitäpaitsi muodissa.

N29

Olen itse 22 ja pidän liivittömiä opiskelukavereitani tosi törkeinä. Tai, ei se nyt opinnoissa niin haittaa ja vapaa-ajan pukeutuminen ei kiinnosta, mutta moni meidän alalta työllistyy asiantuntijatehtäviin ja sellaiseen pönötykseen.

Vierailija
67/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi jättää pois tuollaisessa työssä.