Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilman rintaliivejä töihin, mitä mieltä?

Anita
04.08.2018 |

Oon kulkenu koko loman ilman liivejä. Ajatus liiveistä ahdistaa. Voisinkohan jatkaa liivittömänä myös töissä? Olen opettaja.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvän kuvan haluaa antaa, laittaa sellaisen urheilutopin/-rintsikat. 8h työpäivän jaksaa kyllä ihan hyvin, kotona sitä sitten voi olla kuten haluaa. Toki jos ei välitä millaisen kuvan antaa, niin mikäs siinä sitten. Monissa työpaikoissa yleinen habitus ja siisteys määrittää sen miten ura lähtee etenemään, ja voi olla jopa työnsaannin kannalta se ratkaiseva - jos on vaikka 5 täysin samalla cv:llä, taidoilla varustettua hakijaa ja yhdellä homssuinen ja välinpitämätön olemus, varmaa on että hän ei ole se joka paikan saa. Ihan yleiskuva koko hakijasta voi vääristyä, jos ovesta saapuu henkilö joka ei ymmärrä millainen luonne tilaisuudella on.

Vierailija
42/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä isänä ainakin tuun eturiviin vanhempainillassa, jaksaa pysyä hereillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki tekee niinkuin tahtoo niin mitään ei saada aikaan tässä maailmassa. Tietyt roolit, periaatteet ja etiketti pitävät pakkaa edes jokseenkin koossa.

Vierailija
44/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyvän kuvan haluaa antaa, laittaa sellaisen urheilutopin/-rintsikat. 8h työpäivän jaksaa kyllä ihan hyvin, kotona sitä sitten voi olla kuten haluaa. Toki jos ei välitä millaisen kuvan antaa, niin mikäs siinä sitten. Monissa työpaikoissa yleinen habitus ja siisteys määrittää sen miten ura lähtee etenemään, ja voi olla jopa työnsaannin kannalta se ratkaiseva - jos on vaikka 5 täysin samalla cv:llä, taidoilla varustettua hakijaa ja yhdellä homssuinen ja välinpitämätön olemus, varmaa on että hän ei ole se joka paikan saa. Ihan yleiskuva koko hakijasta voi vääristyä, jos ovesta saapuu henkilö joka ei ymmärrä millainen luonne tilaisuudella on.

Opettaja saa paikan kyllä ihan peniksellä.

Vierailija
45/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töihin ilman. Vapaa-aikana harkiten ok.

Vierailija
46/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki tekee niinkuin tahtoo niin mitään ei saada aikaan tässä maailmassa. Tietyt roolit, periaatteet ja etiketti pitävät pakkaa edes jokseenkin koossa.

Rintaliivit pitävät siis maailmaa kasassa. Wau.

Vierailija
47/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggi zero feel toppi, ihan mieletön. Kuin ei rintsikoita olisikaan.

Ei varmaankaan sovi kovin isorintaiselle , mutta ainakin itse tykkään.

Vierailija
48/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistoidis. Ja kun on ollut näin lämmintä, niin jätä paitakin pois.

Vierailija
49/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin päättää itse pukeutumisestaan. Jos pukeutumisesi ilman liivejä on siisti/tilanteeseen sopiva, se on ookoo.

Vierailija
50/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks joku kokeillu nännitrippejä?

Vierailija
51/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etiketti pitää. Siihen kuuluu tietynlainen, säädyllinen pukeutuminen, jossa yksityiset kehonosat peitetään.

Vierailija
52/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä etiketti sanoo manboobseista?

Vierailija
53/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

News Flash: naisilla on rinnat liivien alla! Miksi et voisi?

On miehiä joiden kannattaisi käyttää liivejä jos rintoja ei olisi seksualisoitu.

Vierailija
54/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä etiketti sanoo manboobseista?

Ne peitetään ihan samalla tavalla, ei mennä missään trikoopaidassa. Kauluspaita tai jämäkkä, paksu paita. Miestissit ei tosin usein eroa niin paljoa, kun silloin kokoa on myös vatsassa.

Vierailija
55/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etiketti pitää. Siihen kuuluu tietynlainen, säädyllinen pukeutuminen, jossa yksityiset kehonosat peitetään.

Huhut kertovat että liivien päällä käytetään usein myös paitaa. Paidatta kaupungilla kulkevien 0.2 tonnisten rotu-urosten kannattaisi muistaa se.

Toki on työpaikkoja jossa skandaalin saa aikaiseksi jos hameen kanssa ei käytä sukkahousuja. Itse miehenä en edes kiinnitä siihen huomiota koska ei ole varaa tuijottaa sääriä niin tarkasti että erottaisi onko siellä ohuet ihonväriset sukkahousut vai ei.

Vierailija
56/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhut kertovat että liivien päällä käytetään usein myös paitaa. Paidatta kaupungilla kulkevien 0.2 tonnisten rotu-urosten kannattaisi muistaa se.

Toki on työpaikkoja jossa skandaalin saa aikaiseksi jos hameen kanssa ei käytä sukkahousuja. Itse miehenä en edes kiinnitä siihen huomiota koska ei ole varaa tuijottaa sääriä niin tarkasti että erottaisi onko siellä ohuet ihonväriset sukkahousut vai ei.

Vapaa-ajalla jokainen saa pukeutua miten haluaa tai olla pukeutumatta, mutta töissä, jos haluaa säilyttää kasvonsa, pukeudutaan etiketin mukaan. Samaa sarjaa tissihölskyttelijöiden kanssa ovat nämä miesten super slim skinny fit-paidat joista nännit ja rintakarvat kuultavat.

Vierailija
57/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit kotiin. Jokaisen opettajan tulisi omalla esimerkillään näyttää mallia ja ajaa sekä tyttöjen että naisten emansipaatiota mm. vapauttamalla rinnat. Rinnat eivät ole sukupuolielin tai sellaiseen biologiselta käyttötarkoitukseltaan rinnastettavissa.

Vierailija
58/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, ettei nuoret tytöt opi nakuilua insta- ja tubetähdiltä, jotka kulkee rinnat paljastavissa topeissa ja takapuolen paljastavissa shortseissa.

Vierailija
59/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene vaikka ilman kalsareitakin, who cares. Taas on älykkyys huipussaan näissä aloituksissa.

Vierailija
60/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia vaan kiinnosta se kuva, minkä muille antaa. Ihminen välittää miljoonia huomaamattomiakin signaaleja kaikella käytöksellään, toiminnallaan, ja myös pukeutumisellaan. Itse annan itsestäni mieluiten hyvän kuvan - olen säntillinen, esimerkillinen, minulla on sosiaalista pelisilmää. Kaikki se, miten käyttäytyy, on näyttöä omasta olemuksesta, ja samalla välittyy viestejä myös ammattiosaamisesta. Muut ihmiset reagoivat näihin viesteihin ihan huomaamattaan.

Mutta niin ne jotkut kirjoittelee kyseenalaisia ja outoja juttuja Facebookissakin ihan tyytyväisinä, eli kai tämä on vähän sama asia.