Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päädyit nykyisen kumppanin kanssa yhteen?

Vierailija
04.08.2018 |

Miten ja missä tapasitte?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä

Vierailija
2/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tavattiin. Olin abi, mies intissä. Aikaa siitä on 39,5 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24-deittipalvelussa. 7 vuotta on nyt yhdessä porskutettu 😊

Vierailija
4/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Oltiin työkavereita viisi vuotta kunnes ihastuin. Pari vuotta ihastuneena ja siitä lähti sitten homma eteneen.

Vierailija
5/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä tutustutti meidät toisiimme.

Vierailija
6/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin häneltä seksiä.

Vierailija
7/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin työkavereita leikkaussalissa. Nyt on jo isot lapset, Ne on samassa paikassa töissä. Niin se Suomessa menee aina.

Vierailija
8/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan juttu jonka jälkeen ”tulin raskaaksi”. Mies uskoi tämän ja kosi minua. Sain ”keskenmenon”, mutta nyt olenkin oikeasti raskaana toiselle miehelle, vaikka järjestän häitä sulhaseni kanssa.

Vierailija
9/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin baarissa kun miehellä oli vielä perhe. Suhde alko pikkuhiljaa ja lopulta sain hänet omakseni. 

Vierailija
10/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 25 vuotta sitten kirjoitin kodin Kuvalehden nuoriso palstalle. ( jonka nimeä en muista)

Kirjoitus oli jotenkin kolahtanut mieheeni hän lähetti kirjeen toimitukseen ja se toimitettiin minulle. Siitä alkoi kirjeenvaihto joka johti avioliittoon ja viiden lapsen syntymään.

Kiitos Kodin kuvalehti

Vierailija
11/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa osuttiin samoille valinnaisille kursseille. Mies oli ollut minuun ihastunut jo pitkään, minä en huomannut mitään ennen kuin hän alkoi viestitellä minulle ja pian alettiin seurustella. Nyt ollaan oltu yhdessä 15 vuotta.

Vierailija
12/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tutustuttiin. Siis naapurin poika tunnettu toisemme noin 4-vuotiaasta.

Sitten tavattiin opiskelu paikkakunnalla bileissä alettiin muistella yhteistä lapsuutta jne...

Oltiin kavereita ja pikkuhiljaa se muuttui seurusteluksi. Nyt yhteistä aikaa takana n. 10v

Vierailija
13/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion käytävällä tavattiin :) Tuntematon poika vain tuli juttelemaan ja siitä se lähti.

Vierailija
14/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Näitä on hauska lukea. Huomaa kuinka monenlaisia tarinoita ihmisten elämistä löytyy☺️

Vierailija
15/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin työpaikalla jossa oltiin molemmat myyjinä. Puolisoni ei pitänyt edes tulla siihen työpaikkaan mutta jotenkin päätyi kuitenkin edellisen puolisonsa kautta siihen työhön. Tämä kaikki tapahtui torilla :D eli torilta olen puolisoni löytänyt.

Olin vielä suhteessa kun ihastuin häneen niin voimakkaasti että olin valmis laittamaan elämäni uusiksi.

Vierailija
16/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista uutena vuotena. Yhden illan juttu, joka on venähtänyt jo viideksi vuodeksi. Mies monta vuotta nuorempi ja ulkopuolisten mielestä ollaan jotenkin epäsopiva pari, mut niin vaan pirun hyvin osutaan yhteen omasta mielestämme.

Vierailija
17/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme ravintolassa joulun alla 35v sitten. Kuukautta myöhemmin olimme kihloissa ja viikko sitten vietimme 34v hääpäiväämme. 

Vierailija
18/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin yökerhossa. Sattuman kauppaa. Hän töissä ja minä asiakkaana.  Vietettiin yö yhdessä (ei seksiä). Sitten toinen yö ja kolmas. Piti vaan hetken huuma olla.  Aika pian rakastuttiin ja yhdessä  ollaan oltu 23v.

Vierailija
19/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileissä. Olin siellä toisen pojan perässä mutta mukaan lähtikin tuleva mieheni. Yhdessä kohta 9vuotta ja esikoinen tulossa :)

Vierailija
20/44 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kiitos 😍