Lapsivapaita / lapsilta kiellettyjä vuokrataloja?
Onkohan kenelläkään vuokrantarjoajalla lapsivapaita / lapsilta kiellettyjä kohteita? Alkaa hieman risoamaan, kun kakarat huutavat pihalle, rapussa, yläkerrassa, alakerrassa ja viereisellä parvekkeella 16 tuntia päivässä. Tällainen jatkuva meluhaitta alkaa olla jo häiritsevää, mikä ihmeen oikeus ihmisillä on häiritä toisten elämää jatkuvasti ja antaa lastensa käyttäytyä miten sattuu?
Mikäli normaali aikuinen pitäisi tuollaista möykkää päivät pitkät, olisi varmasti jo häätö vireillä, mutta nyt vain todetaan että on ihan normaalia lasten kirkua ja rääkyä ja itkeä puolet vuorokaudesta, mellastaa rapussa miten haluavat ja hajottaa paikkoja.
Nämä samat vapaan kasvatuksen helmet valkoroskavanhempiensa kanssa sitten häiritsevät muita ihmisiä yleisissä kulkuvälineissä, risteilyillä, ravintoloissa, kaupoissa jne kun antavat kakaroidensa tehdä mitä sattuu ja jos näitä erehtyy ojentamaan, alkaa huuto ja raivoaminen ja uhkailu.
Kommentit (36)
Muuta paremmalle alueelle, niin eivät taatusti möykkää. t. vuokralainen sieltä ''hienosto'' alueelta ja vela itsekin
Ps. Ei hetkinen asuin hetken aikaa lähiössä, jossa ei asunut juurikaan lapsia. Alhainen syntyvyys alkaa poikia hiljaisia pihoja tässä lähi vuosina.
Entä koirattomat talot tai alkoholi/tupakka/huumevapaat talot...
Toivoisin että olisi lapsivapsita kauppakeskuksia myös.
Vierailija kirjoitti:
Mua kanssa vituttaa nuo pihalla ja rapussa kiljuvat äpä-rät joiden takia on pakko käyttää korvatulppia 😒
Kenen äpä-rä itse olet?
Sen siitä saa kun asuu kaupungin vuokraslummissa. Mene töihin ja muuta paremmalle alueelle, jossa ihmiset osaavat käyttäytyä ja kasvattaa lapsiaan.
Mukavaa olisi myös löytää juoppolalleilta kielletty vuokratalo.
Se on ihan siitä kiinni, että antaako tuollaosen käytöksen jatkua omassa pihapiirissä. Meillä naapurit joskus grillasivat pihalla ja pitivät mekkalaa, heillä oli siellä jotain vieraiden perheiden kakaroitakin (ei meidän taloyhtiöstä) ilakoimassa.
Mun miehellä sitten meni hermo, hän marssi raivohärkänä ulos (ilman paitaa), päästi kovaäänisimmät ja veren seisauttavimmansa karatehuudon ja heitti muutaman kunnioitusta herättävän kierrepotkun pihakoivuja vasten. Siinä raavaat äijätkin hiljeni kun tajusivat että nyt ei kannata alkaa veetuilemaan väärälle tyypille.
Porvoon lapsivihatrolli onkin tänään tällaisella teemalla liikkeellä.
Monesti kaupungin keskustassa tai sen lähettyvillä olevat vuokratalot on rauhallisia, koska vuokrat ovat korkeammat ja suurin osa asukkaista on vanhuksia.
Kannattaa muuttaa seniori (yli 55 v) asuntoon.
Vaikka olenkin lapseton niin tuollainen lapsivihamielinen ympäristö olisi vihoviimeinen paikka missä haluaisin asua. Lapset tuovat iloa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuttaa seniori (yli 55 v) asuntoon.
Jos tämä onnistuu kolmekymppiseltä, niin kai sinne sitten lapsiakin voi muuttaa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olenkin lapseton niin tuollainen lapsivihamielinen ympäristö olisi vihoviimeinen paikka missä haluaisin asua. Lapset tuovat iloa elämään.
Ja paskat tuovat.
Vierailija kirjoitti:
Omat kyllä, muitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä olen. Olen asunut alueella, jossa oli hyvin paljon lapsia, mutten ole koskaan kokenut mitään AP:n kuvauksen kaltaista.
Tällainen epäterve, järjettömät mittasuhteet saava lapsiviha on kyllä aivan rasismiin tai homovihaan rinnastettava ilmiö - siis vastenmielistä sivistymättömän alaluokan öyhötystä.
Minä haluaisin alueelle, missä ei ole kaikkea vihaavia niuhottajia.
Itsekin toivoisin taloa, joka olisi:
- lapsivapaa
- koiravapaa
- alkoholi-, tupakka- ja huumevapaa
- vapaa VALITTAVISTA vanhuksista, jotka ovat oven takana vihaisena kolkuttelemassa jos lusikka on pudonnut lattialle klo 23
- vapaa kaikenlaisista "elämisen ääniä" puolustavista "Elämästä Nauttijoista 😜", joiden nautintoa tuntuu lisäävän se, että koko naapurusto kuulee kun panna paukuttavat klo 9, 11, 15, 18, 22 ja vielä kerta kiellon päälle puolenyön jälkeen
Ja nämä ovat vasta alkua.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan siitä kiinni, että antaako tuollaosen käytöksen jatkua omassa pihapiirissä. Meillä naapurit joskus grillasivat pihalla ja pitivät mekkalaa, heillä oli siellä jotain vieraiden perheiden kakaroitakin (ei meidän taloyhtiöstä) ilakoimassa.
Mun miehellä sitten meni hermo, hän marssi raivohärkänä ulos (ilman paitaa), päästi kovaäänisimmät ja veren seisauttavimmansa karatehuudon ja heitti muutaman kunnioitusta herättävän kierrepotkun pihakoivuja vasten. Siinä raavaat äijätkin hiljeni kun tajusivat että nyt ei kannata alkaa veetuilemaan väärälle tyypille.
On siinä mahtanut olla grilliporukalla naurussa pitelemistä... 😂😂
Mua kanssa vituttaa nuo pihalla ja rapussa kiljuvat äpä-rät joiden takia on pakko käyttää korvatulppia 😒