Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan yliopistossa humanistisella alalla. Onko mun pakkoo jättää poikaystäväni joka on pajalla töissä?

Vierailija
04.08.2018 |

Varmaan mun uudet hipsteri-vihervassari kaverit nauraa peltisepälle.

Rakastan poikakaveriani mutta haluan niin mukaan hesan punavihreään kuplaan, asumaan Kalliioon yms yms.

Mitä mä teen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
22/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanistipuolella sinusta aivopestään rääväsuinen viininkittaaja jota poikaystäväsi saa hävetä. Eli joo lopeta se teidän juttu ellet ole aivan h-vetin hyvännäköinen ja hyvä ottamaan suihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vaan - ne sun uudet yli-ihmisystäväsi kuitenkin iskevät sen sulta jouluun mennessä. Tai viimeistään uuteen vuoteen.

Kuka vaan voi olla työtön humanisti, mutta kädentaidoilla on oikeasti kysyntää (ja hyvät tulot, vaikkei SE tietenkään vaikutakaan asiaan mitenkään).

Vierailija
24/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen filosofian tohtori ja KTM. Minun mieheni on sähkäri amiksesta. Yhdessä oltu 16 vuotta, lapsia 2.

Vierailija
25/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Hänellä tulee todennäköisesti töitä riittämään mutta sinulla voi olla vaikeuksia löytää edes sitä ensimmäistä sijaisuutta.

Vierailija
26/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen filosofian tohtori ja KTM. Minun mieheni on sähkäri amiksesta. Yhdessä oltu 16 vuotta, lapsia 2.

Oletko missään töissä?

Vierailija
27/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko missään töissä?

Miten niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme