Aloitan yliopistossa humanistisella alalla. Onko mun pakkoo jättää poikaystäväni joka on pajalla töissä?
Varmaan mun uudet hipsteri-vihervassari kaverit nauraa peltisepälle.
Rakastan poikakaveriani mutta haluan niin mukaan hesan punavihreään kuplaan, asumaan Kalliioon yms yms.
Mitä mä teen?
Kommentit (27)
Humanistipuolella sinusta aivopestään rääväsuinen viininkittaaja jota poikaystäväsi saa hävetä. Eli joo lopeta se teidän juttu ellet ole aivan h-vetin hyvännäköinen ja hyvä ottamaan suihin.
Jätä vaan - ne sun uudet yli-ihmisystäväsi kuitenkin iskevät sen sulta jouluun mennessä. Tai viimeistään uuteen vuoteen.
Kuka vaan voi olla työtön humanisti, mutta kädentaidoilla on oikeasti kysyntää (ja hyvät tulot, vaikkei SE tietenkään vaikutakaan asiaan mitenkään).
Minä olen filosofian tohtori ja KTM. Minun mieheni on sähkäri amiksesta. Yhdessä oltu 16 vuotta, lapsia 2.
Ei kannata. Hänellä tulee todennäköisesti töitä riittämään mutta sinulla voi olla vaikeuksia löytää edes sitä ensimmäistä sijaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen filosofian tohtori ja KTM. Minun mieheni on sähkäri amiksesta. Yhdessä oltu 16 vuotta, lapsia 2.
Oletko missään töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko missään töissä?
Miten niin?
Jätä se sika!