Mä voin jotenkin samaistua tuohon Touko Aallon ex-vaimoon
Olen itse myös eronnut, eli mua on petetty ja sitten lopulta mies otti uuden naisen.
Näissä tapauksissa on paljon samaa. Myös mun ex on tuollainen Toukon tapainen elostelija, jolla varmaan riittää tietyissä piireissä vientiä. Ja exän uusi nainen on tuollainen Iiriksen tapainen ylpeähkö, "sanon kaiken suoraan" -nainen, jonka huonoa itsetuntoa ei voi olla kuitenkaan aistimatta. Jotenkin egoismi paistaa kummassakin tilanteessa läpi. Ja mitäänhän ei voi varmaksi sanoa, mutta aikansa kun ovat noita leikkejään leikkinyt, niin tulee varmaan totuus myös vastaan.
Mua naurattaa Touko Aalto, joka niin jalosti pyysi muutamissa haastatteluissa vaimoltaan anteeksi. Touko Aalto ei taida kuitenkaan ymmärtää sitä, että Toukon käytös oli parasta, mitä tuolle ex-vaimolle on koskaan tapahtunut - ex pääsi nimittäin eroon niljakkeesta ja voi alkaa rakentaa hyvää ja arvokasta elämää ilman tuolalisia elostelijoita.
Kommentit (5)
Kuka on touko aalto?? Saara aallon serkku😱?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
just se
Itselle tulee mieleen tuosta Toukosta sellainen ex-lihava, nuorena vähän syrjään naismarkkinoilla jäänyt kaveri, jolle tulee sitten yhtäkkiä nostetta ja huomiota ja mopo lähtee keulimaan. Hybris päällä. Se loppuu kyllä aikanaan, mutta sitä odotellessa saadaan todennäköisesti todistaa vielä kaikenlaisia kummallisuuksia.