Puhelimessani on yhä toisen naisen numero
Kännykkäni muistissa ilman nimeä, heti ensimmäisenä ja vain numero näkyvissä. Siitä taitaa olla kohta nelisen vuotta aikaa. Otin sen ylös mieheni puhelimesta. Meinasin soittaa haukkumispuhelun, tai vähintäänkin soittaa kuullakseni, minkälainen ääni tällä naisella on.
Me jatkettiin yhdessä. Ennen tätä naista elättelin toiveita perheen perustamisesta miehen kanssa. Koin sen olevan jonkin sortin kohtalo, koska en ikinä ollut tuntenut niin. Tämä nainen oli/on perheellinen. Hänellä oli vauva, josta puheli miehelleni ja lässytti pienistä sukista. Samaan aikaan itse halusin lapsia, minulla taisi olla lievä vauvakuume ainoan kerran elämässäni. Ja kun tämä pettämistapahtuma selvisi, minuun iskostui äärimmäinen viha kaikkia lapsia kohtaan, jota koen yhä tänäkin päivänä, enkä varmaan sen takia ole halunnut lapsia.
Mies ei osannut arvostaa ja rakastaa minua ennen pettämistä. Nyt hän vaikuttaa rakastavan minua yhtä paljon kuin minä rakastin häntä ennen pettämistä, mutta minun tunteeni häntä kohtaan käsivät kovan kolauksen. Kai se niin on, että suhteessa aina toinen rakastaa toista enemmän ja enää se en ole minä.
Juuri nyt kaikki av:n ketjut toisista naisista herättivät nämä asiat mieleen ja mietin tosissani, soittaisinko sille toiselle naiselle.
Kommentit (12)
Sitä mietin silloin taannoin paljon. En tiedä, ovatko enää yhdessäkään.
En soittaisi naiselle, vaan jättäisin pettäneen miehen.
Toivottavasti vauva ei ollut miehesi lapsi.
Siis ajattelet ihan tosissasi soittaa tuntemattomalle ihmiselle, jolla oli jotain säätöä kumppanisi kanssa NELJÄ VUOTTA sitten?
Jos et tuon paremmin ole päässyt asiasta yli, erokaan ei ole mahdoton ajatus.
Pitäisikö kuitenkin jutella lisää miehesi kanssa.
Jos et ole vielä soittanut, et tule sitä tekemään 4v jälkeenkään. Olisin kyllä aikoinaan soittanut naisen miehelle, ties vaikka teillä olisi nyt lovestoori.
Vierailija kirjoitti:
Ja sanoa mitä? "Koska petit minua, ymmärsin, että sen takia en ole halunnut lapsia kanssasi, eikä asiaa voi koskaan ikinä enää korjata."
Soita naiselle. Ettei jää enää vaivaamaan. Mutta jätä mies. Jos hän tajusi rakastavansa sinua oikeasti vasta pettämisen jälkeen, se on hänen häpeänsä. Et kuulosta onnelliselta kuitenkaan. Voit vielä löytää paljon paremman miehen, jonka kanssa haluat ehkä lapsiakin. Älä pilaa loppuelämääsi miehen kanssa, joka ei kunnioittanut sinua alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sanoa mitä? "Koska petit minua, ymmärsin, että sen takia en ole halunnut lapsia kanssasi, eikä asiaa voi koskaan ikinä enää korjata."
Etkö ole tuota vielä sanonut?? Miten te keskustelitte pettämisen läpi?
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole vielä soittanut, et tule sitä tekemään 4v jälkeenkään. Olisin kyllä aikoinaan soittanut naisen miehelle, ties vaikka teillä olisi nyt lovestoori.
Tämä. Soita ihmeessä. En ymmärrä näitä nolaat vain itsesi huutelijoita. Jos joku ihminen tekee väärin niin silloin pitää myös kantaa vastuu ja kohdata asia. Varsinkin kun aviorikos ei ole enää kirjaimellisesti rikos.
Deletoi numero, jatka elämääsi ja eroa miehestäsi.
Naurettavaa velloa vuosikausia jossain vanhoissa tapahtumista ja roikkua pystyynkuolleessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole tuota vielä sanonut?? Miten te keskustelitte pettämisen läpi?
Inhotus alkoi kertyä vasta myöhemmin. Pettämisen jälkeen pyrittiin ensijärktyttksen jälkeeen keskustelemaan rakentavasti, miksi näin tapahtui. Toiselle naiselle raivosin viestein ja miehelle sanoin, että meidän suhde ei jatku, jos mies aikoo olla naiseen yhä yhteydessä. Oli muka tosi tärkeä kaveri.
Soita sen miehelle.