Onko joillain työpaikoilla homous muka oikeasti iso asia?
Siis sellainen että siitä juoruillaan, supatellaan, tirskutaan yms.?
Kommentit (72)
Työkaverini ja hyvä ystäväni oli homoseksuaali ja hänestä jauhettiin koko ajan asiattomuuksia. Kuulin kommenteja, joiden perusteella päättelin, että hyvin monia miespuolisia työkavereita kiinnostivat todella paljon homoseksuaalien seksitavat. Pidin tilannetta mielenkiintoisena. Jos suhde mieheen kiinnostaa, niin aloita suhde miehen kanssa - älä juorua muiden elämästä.
Oikeasti ihmettelen, MIKSI muita ihmisiä kiinnostaa jonkun toisen rakkauden kohde.
Homoseksuaalisuutta on aina ollut ja tulee aina olemaan, joten aihetta paheksuvat kertovat vain ja ainoastaan omista haaveistaan ja mieltymyksistään.
Koska ystäväni oli homo, niin minä olin tietenkin lesbo. Uskon edelleen, että olen heteroseksuaali.
Homojen tuomitseminen kertoo vain ja ainoastaan typeryydestä ja tietämättömyydestä.
Kristinusko tarkoittaa muiden ihmisten hyväksymistä. Eikö ole noloa tuomita muita ihmisiä uskonnon perusteella?
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti eläimiinsekaantujat saavat samat oikeudet puhua vapaasti.
Miten eläimiinsekaantujat ja homoseksuaalit liittyvät toisiinsa?
No siten että Suomessa seksi eläimen kanssa on täysin laillista, jos eläimelle ei koidu siitä mitään vahinkoa. Sitä vain että kyllä eläimistä tykkääjiäkin on samalla tavalla kuin heteroita taikka hattaroita. Jostain kumman syystä eläinseksistä vain ei puhuta. Samahan se on laittaa kalu naisen vaginaan tai hepan vaginaan.
Niin. Siinävain on se ero, että eläimellä ei ole kapasiteettiä ymmärtää eikä kykyä kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siten että Suomessa seksi eläimen kanssa on täysin laillista, jos eläimelle ei koidu siitä mitään vahinkoa. Sitä vain että kyllä eläimistä tykkääjiäkin on samalla tavalla kuin heteroita taikka hattaroita. Jostain kumman syystä eläinseksistä vain ei puhuta. Samahan se on laittaa kalu naisen vaginaan tai hepan vaginaan.
Niin. Siinävain on se ero, että eläimellä ei ole kapasiteettiä ymmärtää eikä kykyä kieltäytyä.
Mitä ymmärtämistä siinä on eläimellä? Luuletko että se tuntee myöhemmin häpeää? Kyllä eläin osaa halukkuutensa tai haluttomuutensa näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sen pitäisi olla, mutta tartteeko sitä seksuaalisuuttaan kaikille toitotella? Jokaisen oma asia.
Mitä tarkoitat toitottelulla? Onko "seksuaalisuutensa toitottelua", jos missä tahansa yhteydessä tulee esille, että puhuja on homo?
Jos työkaverimieheltä kysytään kahvihuoneessa viikonlopusta ja hän vastaa "Ihan mukavasti, laitettiin vaimon kanssa remonttia ja käytiin myös teatterissa", hän kertoo neutraalisti kuulumisiaan eikä kukaan näe asiassa mitään erityistä. Jos vastaus kuuluu "Ihan mukavasti, laitettiin mieheni kanssa remonttia ja käytiin myös teatterissa", hän onkin homorummuttaja ja toitottelee seksuaalisuuttaan?
No ei tietenkään haittaa, kunhan ei ala siinä pullakahvipöydässä puhumaan pask areikään ky rvällä lykkimisestä.
Onkos teillä paljonkin tällaisia ongelmia ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekossa suurin osa homoista on kaapissa.
Tilastollisesti SM-liigassa pitäisi olla yksi joukkueellinen homo.Sitä pidetään yleisenä läppänä, että jääkiekossa olisi tilastollisesti jopa enemmän homoja kuin muualla. Mutta omien kokemusteni mukaan se pitää paikkansa - ainakin näitä "kerran kokeilla haluavia" nuoria riittää joka sormelle ja varpaalle.
Heh, sama huomio täällä. Välillä tulee ihan suoria ehdotuksia vähän liiankin nuorilta (16-17) lätkäpojilta :D ja ihan mitenkään asiaa häpeilemättä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän homot julistavat homouttaan joka paikassa. Ei kuule kiinnosta, et ole sen erikoisempi kuin minä, hetero. Olet tavis.
Jaa. Minä en tunne yhtään tällaista homoa, joka julistaa homouttaan joka paikassa. Ja tunnen kyllä aika paljon homoja.
Minäpä tunnen ja mediassa niitä vasta on. Miksi minun pitäisi tietää esim., mikä seksuaalinen suuntaus on Teuvo Lomanilla, Jari Sillanpäällä, Marco Bjurströmillä jne.? Ei kuule kiinnosta, mutta silmille tulee ja lista on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän homot julistavat homouttaan joka paikassa. Ei kuule kiinnosta, et ole sen erikoisempi kuin minä, hetero. Olet tavis.
Jaa. Minä en tunne yhtään tällaista homoa, joka julistaa homouttaan joka paikassa. Ja tunnen kyllä aika paljon homoja.
Minäpä tunnen ja mediassa niitä vasta on. Miksi minun pitäisi tietää esim., mikä seksuaalinen suuntaus on Teuvo Lomanilla, Jari Sillanpäällä, Marco Bjurströmillä jne.? Ei kuule kiinnosta, mutta silmille tulee ja lista on pitkä.
Millä tavoin se julistaminen ilmenee? Siten, että hän jossain vaiheessa kertoo sinulle olevansa homo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieto lisää tuskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania nämä (hetero?)(miehet?) joita vistoo kakkospesään painaminen. Olen naisena huomioinut, että tuotarallaa 98% hetskumiehistä haluaa petihommissa tuota samaa reikää. Selittäiskö joku, esim. joku heteroiden hetero, et miksi se kakkososastolla vierailu ei ole ällöttävää mies-nais-kanssakäymisessä?
No ohan se nyt iha eri asia kai sen itekki ymmärrät. Miesten haju on erinlainen ku naisten ja muutenki miehen perse on karvane ja mies hygienia on usein huono joten ei voi tietää että siellä saattaa olla vaikka paskaa tai mitä vaa
Kävisit pesulla ja pitäisit huolta hygieniastasi jos perseessäsi roikkuu paskaa. Minun miehelläni on sellainen pylly että voin vaikka laittaa kielen sinne eikä ällötä, samaa siistiytymistä toivoisin muiltakin.
Ja mitä homouteen tulee, niin meidän designiin keskittyneellä työpaikalla tuntuu jopa olevan etu, että on vähän gay.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on. Jos lehmä ei tykkää että sitä lykitään takaapäin, niin kyllä se sen ilmaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi eläimellä on kapasiteettia ymmärtää ja kieltäytyä pallien leikkauksesta ja jalostuksesta joka altistaa sairauksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jostain syystä kun on selvinnyt, että seurustelevat miesten kanssa, niin tästähän vasta media onkin riemastunut. Ei ne itse sitä huutele, että "KATO KU OON IHAN HOMONA HOMO". Toki esim. artisteilla vaikuttaa suuresti myös taiteellisen minän rakentumiseen, jos joutuu olemaan vaikka 20 vuotta ensin kaapissa.
Menee ihan uskomattomaksi tää ketju. Miten se kakka saadaan aina tähän homoseksuaalisuuteen mukaan en voi käsittää....
Vierailija kirjoitti:
Menee ihan uskomattomaksi tää ketju. Miten se kakka saadaan aina tähän homoseksuaalisuuteen mukaan en voi käsittää....
No koska pyllyssä on ihmisellä usein kakkaa ja jos sinne pippelöi niin kyllähän se alkaa haisemaan.
Meillä oli vanhempi, pullea miespuolinen kollega, josta päällekin näki että oli hintti. Hän oli vähän väliä kutsumassa uutta, nuorta ja komeaa miespuolista sihteeriä kotiinsa. Siitä supatettiin, että olisi reilua varoittaa sihteeriä, että kutsuissa lienee taka-ajatus. Ihan kirjaimellisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska pyllyssä on ihmisellä usein kakkaa ja jos sinne pippelöi niin kyllähän se alkaa haisemaan.
Mutta jos sitten pippelöi naista pyllyyn, niin se on jotenkin ihmeellisesti putipuhdas ja haisee vain mansikoille ja vaahtokarkeille? Peräsuoli on miehellä ja naisella ihan samanlainen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sen pitäisi olla, mutta tartteeko sitä seksuaalisuuttaan kaikille toitotella? Jokaisen oma asia.
Mitä tarkoitat toitottelulla? Onko "seksuaalisuutensa toitottelua", jos missä tahansa yhteydessä tulee esille, että puhuja on homo?
Jos työkaverimieheltä kysytään kahvihuoneessa viikonlopusta ja hän vastaa "Ihan mukavasti, laitettiin vaimon kanssa remonttia ja käytiin myös teatterissa", hän kertoo neutraalisti kuulumisiaan eikä kukaan näe asiassa mitään erityistä. Jos vastaus kuuluu "Ihan mukavasti, laitettiin mieheni kanssa remonttia ja käytiin myös teatterissa", hän onkin homorummuttaja ja toitottelee seksuaalisuuttaan?
Toitottelua on se, että tuo suhdetta esiin totutusta poikkeavalla tavalla. Esimerkiksi miksi antaa (homo)puolisolleen syntymäpäiväkukat työpaikalla. Eihän se nyt kovin paha ole, mutta kun kukaan muu ei tee niin, niin pakosti tulee vaikutelma, että suhde halutaan erityisesti tuoda esille.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli vanhempi, pullea miespuolinen kollega, josta päällekin näki että oli hintti. Hän oli vähän väliä kutsumassa uutta, nuorta ja komeaa miespuolista sihteeriä kotiinsa. Siitä supatettiin, että olisi reilua varoittaa sihteeriä, että kutsuissa lienee taka-ajatus. Ihan kirjaimellisestikin.
Onko pulleus tässä jotenkin merkityksellistä? Ja jos se homous näkyi päällekin päin, niin miksi varoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Meillä puhutaan homoista tosi törkeästi ja halveksien, ja muistetaan joka käänteessä mainita "niin, Seppohan on niitä ruskean reiän ritareita". Todella typerää, mutta asenteet ovat syvään juurtuneet tuossa miesvaltaisessa valtion virastossa ja koko alalla.
Meillä kanssa miesvaltainen valtion virasto, jossa uusi pomo laittoi tuohon stopin. Muutamassa kuukaudessa ongelma poistui. Pomon motto oli, että jos olet idiootti, pidä se omana tietonasi.
Ainakin unelmissasi.