Voisitko olla miehen kanssa, jolla on huumeidenkäyttötaustaa ja on ollut jokusen kerran psykoosissakin huumeiden käytön johdosta?
Kommentit (168)
Irti Huumeista ry:n perustaja myös kehitti ns. "kannabisrasvateorian", jota ei tunneta missään muualla maailmassa. Ja tätä kotikutoista teoriaa on sitten levitetty Suomessa vero- ja lahjoitusvaroilla vuosikymmeniä, eikä ketään ole haitannut se, että teoria ei pidä paikkaansa. Suuressa harhassa elävät kannabiksen vastustajat, joille kannabiksesta ja sen vastustamisesta on muodostunut selkeästi jonkinlainen uskonto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole törmännyt yhteenkään kannabiksen käyttäjään joka ottaisi lääkkeensä tai huumeensa pelkästään pillerinä tai höyrynä.
Et varmaan ole törmännyt, kun et yhtäkään käyttäjää vieläkään tunne.
Psykoosia pukkaa?
Luulet siis tuntevasi minut?
Etsi lähin sairaala äläkä houri siinä.Et edelleenkään tunne yhtäkään kannabiksen käyttäjää.
Tunnen aika montakin.
Tunnetko sen Missen?
Mitä haittoja kannabiksen runsas päivittäiskäyttö on lääkekäytössä aiheuttanut?
Miksi täällä mainostetaan kannabista ja psykedeelejä jatkuvasti? Vaikka ihmisellä olisi Aspergerin oireyhtymä, niin kai pitäisi tajuta, se että oma erityiskiinnostuksen kohde, ei ole se mitä pitää jankuttaa koko ajan. Myös täydellinen toisten vastausten ohittaminen, ja vastaaminen jollain mikä ei liity mihinkään on tyypillistä.
En missään tapauksessa. Enkä katsoisi "toipuvaan" tai "raitistuneeseen" alkoholistiin päinkään.
Itsellä on ollut paha huumeongelma, jonka olen nyt saanut hoitoon ja muutenkin asiat yhteiskunnan kanssa ok, aikomuksena opiskella yliopistotutkinto ja muutenkin ihan normaalielämä, menneisyyttä ei ulkopuolinen huomaisi kanssakäymisessä mitenkään.
Todella "kannustavaa" lukea näitä keskustelupalstoja, jossa kerrotaan että ihan sama kuinka kauan ongelmista on/kuinka paljon olet tehnyt sen eteen, että tuntisit itsesi arvokkaaksi ihmiseksi, niin aina tulet olemaan täyttä paskaa suurimalle osalle ihmisistä.
Ihan ymmärrettävää että ihmisillä on parisuhteeseen kriteerejä, ei siinä, mutta nää osa näistä kommenteista saa voimaan pahoin. Kaikilla ihmisillä on omat ongelmansa/menneisyytensä, eikä se vähennä kenenkään ihmisarvoa.
Moni on, koska sellaiset ovat niitä jänniksiä, jotka kaipaavat heidän apuaan, mutta usein joutuvat itse uhreiksi.
Vierailija kirjoitti:
Myös täydellinen toisten vastausten ohittaminen, ja vastaaminen jollain mikä ei liity mihinkään on tyypillistä.
Ehkä niihin samoihin asioihin on jo vastattu moneen kertaan kuluneiden vuosikymmenien aikana, mutta silti kannabiksen vastustajat jatkavat päivittäistä jankutustaan kannabiksen "haitoista". Osa jopa valehtelee asiassa ja jättää kysymyksiin vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on ollut paha huumeongelma, jonka olen nyt saanut hoitoon ja muutenkin asiat yhteiskunnan kanssa ok, aikomuksena opiskella yliopistotutkinto ja muutenkin ihan normaalielämä, menneisyyttä ei ulkopuolinen huomaisi kanssakäymisessä mitenkään.
Todella "kannustavaa" lukea näitä keskustelupalstoja, jossa kerrotaan että ihan sama kuinka kauan ongelmista on/kuinka paljon olet tehnyt sen eteen, että tuntisit itsesi arvokkaaksi ihmiseksi, niin aina tulet olemaan täyttä paskaa suurimalle osalle ihmisistä.
Ihan ymmärrettävää että ihmisillä on parisuhteeseen kriteerejä, ei siinä, mutta nää osa näistä kommenteista saa voimaan pahoin. Kaikilla ihmisillä on omat ongelmansa/menneisyytensä, eikä se vähennä kenenkään ihmisarvoa.
Ymmärrän hyvin tunteesi näistä vastauksista, mutta oletko koskaan ajatellut millainen olet muiden silmissä jos ajatellaan ihan seurustelua. En kyllä kohtelisi sinua mitenkään huonommin kuin ketään muutakaan, mutta suhteeseen en ryhtyisi - en, vaikka itse olen masennuksesta toipuva traumapotilas. Ymmärrän sen, että moni ei lähtisi minun matkaani, eikä tarvitsekaan. Minulla ja sinulla on samat ihmisoikeudet, mutta seurustelu ei kuulu niihin. Kenenkään ei ole pakko ottaa riskiä minun kanssani, eikä kenenkään ole pakko ottaa riskiä sinun kanssasi. Me kumpikin voimme retkahtaa koska vain, vaikka minun kohdalla kyse on sairaudesta.
Minulle kovien huumeiden käyttö tarkoittaa epäluotettavaa ihmistä, se tarkoittaa vaaraa ja ahdistusta ja pelkoa, menetettyjä yöunia ja varastettua omaisuutta. Olen pahoillani, sillä tiedän että toiset pysyvät kuivilla lopun elämää. Toiset sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä mainostetaan kannabista ja psykedeelejä jatkuvasti? Vaikka ihmisellä olisi Aspergerin oireyhtymä, niin kai pitäisi tajuta, se että oma erityiskiinnostuksen kohde, ei ole se mitä pitää jankuttaa koko ajan.
Enpä ole itse yhtäkään ketjua aiheesta aloittanut.
Jos nämä palstan kannabiksen vastustajat käyttäisivät saman energian ja innon kovien huumeiden vastustamiseen mitä nyt menee aikaa kannabiksen kanssa, niin ehkä voisivat saada aikaan jotain hyvääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös täydellinen toisten vastausten ohittaminen, ja vastaaminen jollain mikä ei liity mihinkään on tyypillistä.
Ehkä niihin samoihin asioihin on jo vastattu moneen kertaan kuluneiden vuosikymmenien aikana, mutta silti kannabiksen vastustajat jatkavat päivittäistä jankutustaan kannabiksen "haitoista". Osa jopa valehtelee asiassa ja jättää kysymyksiin vastaamatta.
Sitten ovat varmaan turhaan palstoilla, jos keskustelun idea on hukassa. Ei keskustelu mene niin, että jos toinen vastaa kirjoittajalle, niin kirjoittaja pistää jonkun lehtiartikkelin tai oman jaarittelun, joka ei edes ole vastaus asiaan, tai edes liity mihinkään. Elämässä pitäisi olla muutakin kuin kannabisaiheisten mainoksien kirjoitus vauva.fi palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä pitäisi olla muutakin kuin kannabisaiheisten mainoksien kirjoitus vauva.fi palstalle.
Irti Huumeista ry:n perustaja on vuosikymmeniä levitellyt perustamansa järjestön kautta itsekeksimäänsä kannabisrasvateoriaa, jota ei edes muualla maailmassa tunneta, mutta se ei varmaan sinua ainakaan haittaa millään tavalla jos aiheesta valehdellaan enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ovat varmaan turhaan palstoilla, jos keskustelun idea on hukassa. Ei keskustelu mene niin, että jos toinen vastaa kirjoittajalle, niin kirjoittaja pistää jonkun lehtiartikkelin tai oman jaarittelun, joka ei edes ole vastaus asiaan, tai edes liity mihinkään. Elämässä pitäisi olla muutakin kuin kannabisaiheisten mainoksien kirjoitus vauva.fi palstalle.
Kuinka monta vuosikymmentä aivan samaa keskustelua voidaan käydä alati muuttuvilla vastauksilla? Faktahan on koko ajan ollut se, että kannabis on koko maailman vähähaittaisin päihde, ja myös monipuolisin lääke- ja energiakasvi. Eikä se siitä miksikään muutu, vaikka jankkaisit kannabista vastaan vaikkapa vielä toisetkin kymmenen vuotta. Tai keksisit päivittäin uusia satuja kannabiksen "haitoista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ovat varmaan turhaan palstoilla, jos keskustelun idea on hukassa.
Kannabis on kyllä jännä asia. Jos lääkäri määrää sitä käytettäväksi useita grammoja päivässä, kannabis muuttuu todella vähähaittaiseksi, mutta jos aivan samaa ainetta käyttää satunnaisesti päihteenä ja muutamia gramman osia kerrallaan, kannabis muuttuu huumevalistajien jutuissa jopa erittäin vaaralliseksi "huumeeksi". Todellisuuden ja suhteellisuuden taju on usein hukassa kannabiksen vastustajilla.
kirjoitit taas jotain omaa jaarittelua, jonka vauva.fi palstan lukijat ovat vuosien myötä lukeneet sata kertaa. Selkeästi et osaa ymmärtää sitä, että jatkuva huumemainostus on kyllästyttää. Eikö sinulla olisi jotain kannabikseen liittymätön tämä asiaa, josta osaisit kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä pitäisi olla muutakin kuin kannabisaiheisten mainoksien kirjoitus vauva.fi palstalle.
Irti Huumeista ry:n perustaja on vuosikymmeniä levitellyt perustamansa järjestön kautta itsekeksimäänsä kannabisrasvateoriaa, jota ei edes muualla maailmassa tunneta, mutta se ei varmaan sinua ainakaan haittaa millään tavalla jos aiheesta valehdellaan enemmän tai vähemmän.
Kyseinen teoria ei kiinnosta paskan vertaa. Ei vaikka olet kirjoittanut tuonkin satoja kertoja.
Palstalta olen näistä ketjuista oppinut sen, ettei naisille kannata paljastaa mitään ikävää historiastaan.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/2016030721232363_we.shtml
Maailman viisi eniten addiktoivaa ainetta:
- Heroiini
- Alkoholi
- Kokaiini
- Barbituraatit
- Nikotiini
Alkoholihuume on tuhoisin aine aivoille. Mikään muu päihde tai huume ei tuhoa aivoja yhtä tehokkaasti kuin alkoholi, joka on pesu- ja moottoripolttoaine ja syöpää aiheuttava solumyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuosikymmentä aivan samaa keskustelua voidaan käydä alati muuttuvilla vastauksilla? Faktahan on koko ajan ollut se, että kannabis on koko maailman vähähaittaisin päihde, ja myös monipuolisin lääke- ja energiakasvi. Eikä se siitä miksikään muutu, vaikka jankkaisit kannabista vastaan vaikkapa vielä toisetkin kymmenen vuotta. Tai keksisit päivittäin uusia satuja kannabiksen "haitoista".
Ja taas samaa jaarittelua... Linkkaa minun kirjoittamat sadut tänne, että itsekin voin lukea luulottelusi.
Aah, jännis! Kuset tulee!