Ihanan viileää :)
Istun terassilla hihaton toppi ja shortsit päällä...tuuli viileä melkein kylmä. Ihanaa...vaikka lämpöä ja kesää rakastankin.
Kommentit (17)
Vantaallakin ihanan viileää. Aion nukkua ulkona ja jos yöllä vihdoin kylmää, voin ottaa peiton päälle.
Hyi. Kohta sitä kylmyyttä on kuule 9kk verran 😂
Helsingissä kyllä kuumuutta piisaa. Tänäänkin +30 ollut koko päivän. Tosin nyt illalla on aika viileää, jotain +23.. tuntuu kylmältä
Täälläkin viileää, läpiveto asunnosss. Oli tuskaa vielä eilen, kuuma ulkona ja sisällä ja jokivesikin liian lämmintä.
Portugalissa on kohta +51 ja täällä ulistaan +30 lämpötilasta. Tekis varmaan hyvää teille mennä Portugaliin nyt!
Ulkona 19.5 astetta ja meinaa jäätyä :(
Olis ihanaa kun vois käyttää kesämekkoja ympäri vuoden. Niissä on niin mukava, rento ja nätti olo. Inhottaa käyttää jotain valtavia talvitakkeja ja farkkuja.. hyi
Ensiviikolla saakin jo kaivaa takin ja pitkähihaiset naftaliinista.
Joo mäkin oon huomannut etten tykkää siitä +30.. ei jaksa yhtään lenkkeillä eikä sisällä jaksa tehdä mitään.. jotenkin ärtynyt olo kokoajan. Rakastan kuitenkin lämpöä ja tällainen +23 voisi mun puolesta olla Suomessa ihan ympäri vuoden. Tai vaikka +20.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin viileää, läpiveto asunnosss. Oli tuskaa vielä eilen, kuuma ulkona ja sisällä ja jokivesikin liian lämmintä.
No ihan perseestä olis asua ilman merta.
Vierailija kirjoitti:
Portugalissa on kohta +51 ja täällä ulistaan +30 lämpötilasta. Tekis varmaan hyvää teille mennä Portugaliin nyt!
Joo ja ei kannata syödä täällä, koska muualla kärsitään nälästä.
Vierailija kirjoitti:
Olis ihanaa kun vois käyttää kesämekkoja ympäri vuoden. Niissä on niin mukava, rento ja nätti olo. Inhottaa käyttää jotain valtavia talvitakkeja ja farkkuja.. hyi
Mä käytän ympäri vuoden hameita ja mekkoja. Ja pitkää untuvatakkia sekä pitkävartisia kenkiä ( ja pitkiä villasukkia).
Eilen illalla viimeinkin alle 20 astetta, ihanaa! Päivällä oli kyllä +28-31, niinkuin on ollut monta viikkoa. Järkyttävää.
Istuin ulkona ja nautin viileydestä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Kohta sitä kylmyyttä on kuule 9kk verran 😂
Älä sinä siinä naureskele. Ei ole vitsi, jos esim.sydänvikainen kärsii niin helteestä kuin pakkasesta. Mitäs sun juttujasi voitaisiin naureskella niin, että kyyneleet valuu. Kerropa?
Missä päin?