Miksi miehet eivät ole romanttisia ja vähättelevät kaikenlaista hempeilyä?
Treffailtu on ja tavattu monia miehiä, mutta yksikään ei ole ollut romanttinen. :( Suorasukaisia miehiä on tullut tavattua, joita ei vois vähempää kiinnostaa romanttisuus, mutta minä haluan miehen olevan romanttinen. Miehen pitää ostaa kukkia pyytämättä, koska suhteessa yllätän miehen romanttisesti kerran viikossa. Mistä löydän romanttisen miehen?
Kommentit (80)
Mulla on ollut mies, joka kirjoitti mulle runoja. Oli kyllä muutenkin aikamoinen satusetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkien ostaminen on kliseistä. Miksi kukaan haluaisi olla sellainen?
Onhan kukkien ostaminen ja suklakonvehdit sydämenmuotoisessa rasiassa kliseita! Ne on kliseitä koska ne toimii! Niillä saa sukat pyörimään jaloissa ja silmät säihkymään onnesta.
Pitää vain muistaa aina venytellä kunnolla ennen kuin niitä lähtee viemään. Ihan vaan ettei mikään paikka revähdä tämän jälkeen koittavan erittäin kiihkeän seksin aikana.
t. mies
Kuulostat ihan exältä, joka teki romanttisia tekoja vain jos sai seksiä mutta sitä ei koskaan tippunut ja kukat lensi miestä päin. Exä ei ymmärtänyt pyyteetöntä romantiikkaa eikä sitä etten aseksuaalina ole kiinnostunut seksistä. Onnekseni tajusin erota ajoissa ja päästää miehen vapaille seksimarkkinoille.
No todellakin. Minusta olisi tuskaa olla aseksuaalisen miehen kumppani, teillähän halut on menneet ihan täysin eri linjoilla.
Minusta on ihanaa, että oma kumppani on aina herrasmies, joskus pikkasen hemmotteleva/romanttinen ja joskus sitten taas seksuaalisempi puoli on esillä - koskettelee kivasti ja puhuu kaikenlaista imartelevaa tai kiihottavaa.
Juuri erosin monen vuoden seurustelun jäleen tälläisestä miehestä. Loppujen lopuksi alkoi vain kyllästyttämään miten jatkuvasti kumppani osti pieni lahjoja ja muisti jokaisen jopa turhimmatkin merkkipäivät. Suhteessa ei ollut mitään kuoppia eikä aallokkoja ja liian täydellinen suhde alkoi maistumaan suoraansanottuna puulta. Kaipaan enemmän rosoisuutta ja jännytystä kuin romantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset toivovat kovia ja karskeja renttuja, kun taas herkkyyttä ja tunteikkuutta jopa karsastetaan parinvalinnassa. Miehet siis asennoituvat ja kasvavat naisten perus odotusten ja antamien miesroolien mukaisiksi.
Hahhahhaa.
Minun mieheni on herkkä, hellä ja romanttinen. Oikeastaan vain lainaan häntä vaimoltaan, eli hänellä on kysyntää enemmän kuin näillä palstauleilla.
Toksiset heterot ovat oksettavia.
Mun mies on tuollainen, romanttinen ja tuo kukkia. Oli se porukan piinallisen ujo tyyppi tavatessamme.
Poikaystäväni on sopivassa suhteessa perus pökkelömies mutta yrittää kuitenkin pyyteettömästi muistaa esim. synttärit, naistenpäivän, joulun jne. ja olenkin yllättynyt positiivisesti välillä. Kukkiakin olen välillä saanut, ilman mitään seksin odotuksia. Mutta mikään yltiöromanttinen kynttiläillallisten ja yllätyskutumatkojen ja jalkahieronnann antelija ei ole, ja se on minulle ihan hyvä. :) en kyllä jaksaisikaan mitään prinssiä valkoisella hevosella liehittelemään minua jokapäivä... kyllähän siihen kyllästyisi.. kunhan aina välillä jotain ihan pientä muistaa, vaikka halata ohimennen ja se että sietää minun hömppäilyä tai suostuu katsomaan kanssani hömppäleffan vaikka ei niistä yhtään tykkäisi, se riittää minulle :)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät yleensä kauheasti kaipaa romantiikkaa, joten mies saattaisi haluta sinulta jotain toisenlaista viikottaista yllätystä vastineeksi sille, että hän sinun mielikseen tekee romanttisia elkeitä.
Toivottavasti sinusta löytyy muukin kuin romanttinen puoli.
Sehän riippuu ihan miehestä onko vai ei.
Minä en tykkää romantiikasta, jo sanasta tulee negatiivisia mielleyhtymiä mieleen: kukat, runot, lässytys. Runoja kyllä luen, ja kukat ok penkissä. Mutten haluaisi miehen tuovan kukkia (ei mulla maljakkoakaan kai) tai lukevan rakkausrunoa.
Voin miehenä vastata tähän omien kokemuksien pohjalta. Olen romanttinen ja tietyissä asioissa herkkä haaveilija. Valitettavasti olen kantapään kautta oppinut, että tämmöinen ei yleensä ole miehen markkina-arvoa nostattava ominaisuus. Kohtaamistani naisista suurin osa on sietänyt romanttisuutta ja arjen pieniä yllätyksiä vain tiettyyn rajaan saakka ja kuitenkin aina pohjavireenä on ollut toive romanttisesta miehestä vahvan ja itsenäisen miehen yhtenä ominaisuutena. Tähän jos vielä lisätään heikkouden osoittaminen niin harva nainen on jaksanut katsella pidempään.
Lisäksi on tietenkin miesporukoissa korostuva "oikean miehen" - malli, josta ei hirveästi saa poiketa. Ja jos poikkeaa, pitää se tehdä salaa, eikä siitä saa ainakaan keskustella.
Vierailija kirjoitti:
On niitä romanttisiakin miehiä olemassa, valitettavasti niillä ei ole vientiä. Moni varmaan lopettanutkin suhteen etsimisen.
Kyllä ap:n kaltaiset naiset tiedetään, ovat sen karskin komean tatuoidun lihaksikkaan vähintään 180cm pitkän miehen perään jolla mielenkiintoinen elämä.
Miehen pitää olla kova, mutta samalla herkkä runopoika, joka tuo just niitä kukkia ja muutenkin on romanttinen tosin ei liian "imelällä" tavalla. Moisia miehiä on ehkä 1:100 joten nyyh itkettäähän se kun itse ei saa 😢😭
Seis! Herkällä runopojalla ei ole automaattisesti mitään tekoa siirappisen ja ylikaupallisen romanttisuusen kanssa! Herkkä runopoika on tunteva ja älykäs eli naisen unelmamies. Romanttisuus voi olla siinä sitten lisäominaisuutena - tai olla olematta!
T: tuo maailman epäromanttisin, joka kirjoitti pitkän pätkän edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan kukkien ostaminen ja suklakonvehdit sydämenmuotoisessa rasiassa kliseita! Ne on kliseitä koska ne toimii! Niillä saa sukat pyörimään jaloissa ja silmät säihkymään onnesta.
Pitää vain muistaa aina venytellä kunnolla ennen kuin niitä lähtee viemään. Ihan vaan ettei mikään paikka revähdä tämän jälkeen koittavan erittäin kiihkeän seksin aikana.
t. mies
Kuulostat ihan exältä, joka teki romanttisia tekoja vain jos sai seksiä mutta sitä ei koskaan tippunut ja kukat lensi miestä päin. Exä ei ymmärtänyt pyyteetöntä romantiikkaa eikä sitä etten aseksuaalina ole kiinnostunut seksistä. Onnekseni tajusin erota ajoissa ja päästää miehen vapaille seksimarkkinoille.
En ole vielä koskaan "saanut seksiä". Ei hyvä seksi ole jotain sellaista jota nainen antaa palkinnoksi tiskikoneen tyhjentämisestä.
Jos aseksuaalina haluat elää seksittömässä parisuhteessa niin ehkä se on hankala samaistua siihen, että molemmat haluaa repiä toiselta vaatteet pois päältä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaisten kommenttien takia mieheni ei kele ikinä tuo kukkia, kun "kaikki sanoo että se on noloa ja kliseistä", vaikka tietää että niitä rakastankin.
Minulla on valitettavasti päinvastaisia kokemuksia. En voi sietää romantiikkaa, mutta jotenkin vain tapailemani miehet tuntuvat olemaan tätä romanttisempaa sorttia. Ei nyt sentään ihan överiin saakka, mutta liikaa kuitenkin.
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
En ole vielä koskaan "saanut seksiä". Ei hyvä seksi ole jotain sellaista jota nainen antaa palkinnoksi tiskikoneen tyhjentämisestä.
Jos aseksuaalina haluat elää seksittömässä parisuhteessa niin ehkä se on hankala samaistua siihen, että molemmat haluaa repiä toiselta vaatteet pois päältä.
Älä viitsi tuhlata aikaa häneen. Ei aseksuaalit tiedä tai ymmärrä seksistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät yleensä kauheasti kaipaa romantiikkaa, joten mies saattaisi haluta sinulta jotain toisenlaista viikottaista yllätystä vastineeksi sille, että hän sinun mielikseen tekee romanttisia elkeitä.
Toivottavasti sinusta löytyy muukin kuin romanttinen puoli.
Millainen muu puoli? Muutama tapaamista miehistä sanoi olevansa romanttisia vain jos saavat seksiä. :( En halua sellaista miestä, koska miehen pitää olla romanttinen pyyteettömästi ilman taka-ajatuksia.
Miksi naiset eivät pyyteettömästi, ilman taka-ajatuksia antaa seksiä? Miksi naiset eivät suhtaudu seksiin yhtä mutkattomasti kuin miehet. Miksi hitossa pitää olla suhde ja tositarkoitus ihan vaan panemisen takia?
miten ap itse osoittaa romanttisuuttaan miehiä kohtaan? onko vain miehen tehtävä seistä päällään, heittää takkiaan lätäkköön, ostaa ruusuja ja shampanjaa sekä tarjota satojen eurojen illallisia? Loiset taas selittelemässä loisimisiaan.
Naiset oppivat romantiikkaa vääränlaisista elokuvista. Oikeaa romantiikkaa oppisitte elokuvasta Fargo seuraamalla sen poliisinaisen ja hänen miehensä suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Koska hempeily on ihan homoa.
Kommenttisi on homo! Suosittelen tulemaan ulos tynnyristä ja ajattelemaan laajemmin!
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväni on sopivassa suhteessa perus pökkelömies mutta yrittää kuitenkin pyyteettömästi muistaa esim. synttärit, naistenpäivän, joulun jne. ja olenkin yllättynyt positiivisesti välillä. Kukkiakin olen välillä saanut, ilman mitään seksin odotuksia. Mutta mikään yltiöromanttinen kynttiläillallisten ja yllätyskutumatkojen ja jalkahieronnann antelija ei ole, ja se on minulle ihan hyvä. :) en kyllä jaksaisikaan mitään prinssiä valkoisella hevosella liehittelemään minua jokapäivä... kyllähän siihen kyllästyisi.. kunhan aina välillä jotain ihan pientä muistaa, vaikka halata ohimennen ja se että sietää minun hömppäilyä tai suostuu katsomaan kanssani hömppäleffan vaikka ei niistä yhtään tykkäisi, se riittää minulle :)
Siinä toinen, joka ei erota pyyteetöntä romantiikkaa ja satukirjan höpinöitä. Mikä helvetti edes on yllätyskutumatka?!? Ota pää pois tynnyristä ja ajattele omilla aivoilla hyvä nainen! Satukirjassa on prinssi valkoisella ponilla mutta aikuisten elämässä on pyyteetöntä romantiikkaa.