Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät ole romanttisia ja vähättelevät kaikenlaista hempeilyä?

Vierailija
03.08.2018 |

Treffailtu on ja tavattu monia miehiä, mutta yksikään ei ole ollut romanttinen. :( Suorasukaisia miehiä on tullut tavattua, joita ei vois vähempää kiinnostaa romanttisuus, mutta minä haluan miehen olevan romanttinen. Miehen pitää ostaa kukkia pyytämättä, koska suhteessa yllätän miehen romanttisesti kerran viikossa. Mistä löydän romanttisen miehen?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät yleensä kauheasti kaipaa romantiikkaa, joten mies saattaisi haluta sinulta jotain toisenlaista viikottaista yllätystä vastineeksi sille, että hän sinun mielikseen tekee romanttisia elkeitä. 

Toivottavasti sinusta löytyy muukin kuin romanttinen puoli.

Vierailija
2/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset toivovat kovia ja karskeja renttuja, kun taas herkkyyttä ja tunteikkuutta jopa karsastetaan parinvalinnassa. Miehet siis asennoituvat ja kasvavat naisten perus odotusten ja antamien miesroolien mukaisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen romanttinen mies mutta olen kerännyt naisilta pakkeja ihan liukuhihnalta..

Yhdellekin naiselle suunnittelin vieväni kukkia mutta sain taas pakit ennen sitä..

Vierailija
4/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkien ostaminen on kliseistä. Miksi kukaan haluaisi olla sellainen?

Vierailija
5/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jmiehet eivät ole kovin romanttisia.

Vierailija
6/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät yleensä kauheasti kaipaa romantiikkaa, joten mies saattaisi haluta sinulta jotain toisenlaista viikottaista yllätystä vastineeksi sille, että hän sinun mielikseen tekee romanttisia elkeitä. 

Toivottavasti sinusta löytyy muukin kuin romanttinen puoli.

Millainen muu puoli? Muutama tapaamista miehistä sanoi olevansa romanttisia vain jos saavat seksiä. :( En halua sellaista miestä, koska miehen pitää olla romanttinen pyyteettömästi ilman taka-ajatuksia.

Vierailija
7/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyseenalaistaisin koko olettamuksesi miesten epäromanttisuudesta.

Lähes kaikki rakkausrunot ja rakkauslaulut on miesten käsialaa.

Vierailija
8/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jmiehet eivät ole kovin romanttisia.

Sait minut itkemään, olet ilkeä noita-akka!

Erityisherkkä mies

Vierailija
9/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä aitoa pyyteetöntä romantiikkaa. Romanttinen mies ei ajattele kukkien ostamista kliseenä vaan haluaa ilahduttaa rakastaan ja ostaa naiselleen mielellään kukkia eikä velvollisuuden pakosta.

Vierailija
10/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaaliset miehet ovat romanttisia ilma sitä seksuaalista puolta ja ylimääräistä seksinhimoa.

Vierailija
11/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen romanttinen mies mutta olen kerännyt naisilta pakkeja ihan liukuhihnalta..

Yhdellekin naiselle suunnittelin vieväni kukkia mutta sain taas pakit ennen sitä..

Sama ilmiö kuin miehen akateemisuudessa. Monet miehet ovat romanttisia (tai akateemisia), mutta ei ne kiinnostavat miehet

Vierailija
12/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset toivovat kovia ja karskeja renttuja, kun taas herkkyyttä ja tunteikkuutta jopa karsastetaan parinvalinnassa. Miehet siis asennoituvat ja kasvavat naisten perus odotusten ja antamien miesroolien mukaisiksi.

Näin, mutta myös miehet homottelevat.

Vierailija
13/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jos ostaa kukkia nainen epäilee että miehellä on toinen.

Vierailija
14/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toivo kuvailemiasi renttumiehiä ja olen antanut pakit jokaiselle rentulle, joka on pyrkinyt elämääni. Miehen pitää olla herkkä ja tunteellinen sekä romanttinen! <3

Vierailija
15/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan kukkien ostaminen ja suklakonvehdit sydämenmuotoisessa rasiassa kliseita! Ne on kliseitä koska ne toimii! Niillä saa sukat pyörimään jaloissa ja silmät säihkymään onnesta.

Pitää vain muistaa aina venytellä kunnolla ennen kuin niitä lähtee viemään. Ihan vaan ettei mikään paikka revähdä tämän jälkeen koittavan erittäin kiihkeän seksin aikana.

t. mies

Vierailija
16/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ain't nobody got time for that!

Suoran toiminnan mies pitää yksinkertaisista asioista ja liehittelyä vaativa nainen ei ole sellainen johon haluaisi tuhlata aikaansa.  Siksi varmaan niin moni nainen pitääkin naisista.

Vierailija
17/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli seurusteluvaiheessa romanttinen lahjojen ja kukkien tuoja. Minusta se oli jotenkin liian ylenpalttista, tuhlaavaa ja vaivaannuttavaa. Ymmärrän kyllä ilahduttamishalun, mutta aika pian alkoi tuntua silta, että jään tavallaan velkaa. Totesin nätisti, ettei tarvitse muuta kuin ilmestyä luokseni, muuta en halua ja tarvitse.

Vierailija
18/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla nykyisten suomalaismiesten. Tommy Tabermannilla ei ole paljon seuraajia...

Se, että luulet että "lähes kaikki" olisivat miesten käsialaa, osoittaa vaan miten sivistymätön olet ja miten vähän tunnet omaa kulttuuriasi. Puhumattakan muiden maiden kulttuurista.

Vierailija
19/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, siis mitä ihmettä!

Omissa suhteissani olen aina ollut se epäromanttisempi osapuoli: unohdan aivan kaikki merkkipäivät ja suorastaan vaadin, ettei mitään joulu- tai synttärilahjoja saati jotain yllätyksiä osta kumpikaan; kukkia saan haettua kaupasta itsekin; takin saan päälle itsekin; jotkin liikkistelydeitit olis suoraan painajaisesta; en kestä ulkonäön kehumista tai muuta lirkuttelua yhtään (teennäisintä ja kiusallisinta ikinä). Rakkaudentunnustuksiinkin suhtaudun mentaliteetilla, että kerran sanottu on voimassa kunnes toisin ilmoitetaan, eli seuraavan kerran tarvii sanoa, kun se lakkaa olemasta voimassa.

Ja olen siis nainen.

Vierailija
20/80 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahtoisi, että kukaan mies opettelisi mitään romanttisia elkeitä vuokseni, elleivät ne tuota myös hänelle mielihyvää. On romanttisia miehiä ja on romantiikasta viisveisaavia naisia, ja olisi hienoa, jos toisilleen sopivat yksilöt kohtaisivat. Sitä kohtaamista vaikeuttaa, jos suhteen alussa toteutetaan väkisin jotain parisuhdeoppaista opeteltua toisen miellyttämistä. Jos ihminen on romanttinen luonnoltaan, niin silloin se romantiikka ja sen kaipuu jatkuu miehelläkin ihan sinne arkeen saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan