Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLI 35 V KUUMEILIJAT toiveissa vauva (2018-2019)

03.08.2018 |

Heippa

Ajattelin perustaa oman ryhmän, kun sain niin tylyn vastaanoton tuolla 30 v puolella 😔
Eli tervetuloa rohkeasti mukaan jakamaan ilot ja surut kaikki yli 35-vuotiaat vauvasta haaveilevat.

Kerron tässä aluksi hieman itsestäni
olen 37-vuotias eronnut viiden ihanan lapsen äiti. Nyt kuumeilen uuden mieheni kanssa ensimmäistä yhteistä lasta, mieheni on 33v.
Tietenkin tuo että olen nyt vanhempi mietityttää, että jos sitä vauvaa ei meille suodakaan.
Varsinainen yritys käynnistyy tämän kuun lopussa. Kierrosta ei ole mitään hajua. Tällä hetkellä ehkäisynä pillerit.

Kommentit (43)

1/43 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 36-vuotias vauvakuumeilija. Neljä viikkoa sitten sain keskenmenon, olin n. kuudennella viikolla eli ihan alussa vasta. Koskaan aiemmin en ole ollut raskaana.

Kyllähän se mietityttää kovastikin, että onko tässä iässä enää mahdollista lasta saada. Itse en koe tosiaankaan olevani millään tavalla vanha, ja eihän se raskautuminen nuoremmallakaan iällä mikään itsestään selvyys ole. Luin, että keskenmenon jälkeen olisi jotenkin hedelmällisempi ja yritys onkin ollut nyt kova. Toive vauvasta ainakin on suuri :)

2/43 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että löytyi samanikäistä seuraa.

Olen todella pahoillani keskenmenosta. Itselläni on nuo viisi lasta, enkä ole yhtäkään keskenmenoa kokenut. Lukenut kauhutarinoita kyllä että vanhemmalla iällä myös munasolut heikentyy. Mutta en myöskään tunne itseäni vanhaksi.

Mitä täällä oon käynyt lukemassa, paljon nuoremmatkin täällä tuskailee lapsettomuuden kanssa.

Yritättekö heti keskenmenon jälkeen uudestaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/43 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita löydy😮

Rohkeasti vaan mukaan kaikki yli 35-v omasta nyytistä haaveilevat.

4/43 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelinkin tuonne Toiveena vauva (2018-2019) -ketjuun. Minulla siis tälleen 35-vuotiaana ensimmäinen lapsi toiveissa. Takana opiskelua ja pitkä (ja huono) parisuhde, jossa ei (onneksi) tullut lapsen hankinta ajankohtaiseksi! Nykyiseen mieheeni tutustuin alle kaksi vuotta sitten, joten senkin takia yritys on jäänyt näin ”vanhemmalle” iälle.

Nyt kp 10/27-30 eli ensi viikolla ”pitäisi” sitten seksiä harrastaa todenteolla! Iän vuoksi koitan olla varoivainen toiveissani ja ollaan jo mietitty, mikä seuraava askel on, jos tämä luomuyrittäminen ei tuota tulosta!

Tsemppiä meille ikänaisille :) ja mukava päästä kuulemaan teidän muiden tarinoita aiheesta.

5/43 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Hyppään mukaan! Täytän tänä vuonna 40v. Mies 48v. Meillä lapset poika 2004, poika 2007, poika 2009 ja tyttö 2011. Oltiin jo ajateltu, että lapset olis tässä, MUTTA se vauvakuume vaan osaa yllättää!

Kierukka poistettu 3.7.18. Ekat menkat alko 25.7, joten tässä nyt vissiin kp 26 menossa. Kierto ollut joskus kauan sit ennen kierukkaa 28 pv.

6/43 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 40v kuumeilija.

Esikoinen syntyi kolme vuotta sitten. Viisi vuotta yritettiin raskautta kunnes päädyttiin IVF-hoitoihin. Syitä lapsettomuuteen ei löytynyt ja raskaus saikin alkunsa heti ensimmäisestä hoidosta. Jätimme ehkäisyn pois kokonaan esikoisen ollessa 6kk. Hoitoihin emme enää lähde ja yritän asennoitua siihen, ettei meille välttämättä enää tule vauvaa.

7/43 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen 36-vuotias nainen, joka toivoo ensimmäistä lasta. Keväästä alkaen on saanut tulla jos on tullakseen, gynekologin mukaan kaiken pitäisi olla kunnossa. On tämä melkoista vuoristorataa, toivomisen ja pettymisen vuorottelua.

Hämmentävää on ollut se, että yleensä lähes tunnin tarkkuudella toimiva kiertoni on alkanut heittää. Viimeisimmät kuukautiset alkoivat viisi päivää myöhässä. Clue-applikaatiokin jo ilmoitti, että kierto on myöhässä. En tiedä olisiko tuossa ollut jotain kiinnittymisen yritystä? Toivoessa alkaa kuvitella oireita, joten sikäli en niihin enää kovin paljon uskalla luottaa. Silloin kun kuukautisten piti alkaa oli tyypillisiä oireita, mutta mitään ei tapahtunut. Varsinaiset menkat taas olivat hieman kivuliaammat ja runsaammat, jälkivuotoa oli pidempään. Mutta toki katkera pettymyskin saattoi vahvistaa oireita.

Halaukset ja voimantoivotukset teille kaikille siskoille.

8/43 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille !

Täältä löytyisi jo 42-vuotias kuumeilija. Meiltä löytyy jo neljä lasta entuudestaan . Heistä kaksi jo aikuisia. Vielä en tiedä jääkö tämä vain tähän kuumeiluun , koska oma ikäni kyllä mietityttää kovasti . 

Onnea ja onnistumisia kaikille yritykseen !

9/43 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Täällä 41 v. kuumeilija. Esikoinen 2,5 v. Kierukka otettiin pois heinäkuussa 😊

10/43 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 40 vuotias kuumeilija.

Löysin oikean elämänkumppanin vasta 38 vuotiaana. Puolen vuoden kuluttua tapaamisesta päätimme jättää ehkäisyn pois ja 6 kk siitä rakaustesti positiivinen 🤞😍 valitetettavasti se päättyi keskenmenoon rv 7, sain itse varmuuden keskenmenosta vasta oletetulla rv 12. Surettaa vieläkin.

Nyt uudelleen yritystä takana jälleen 6 kk.

Aikamoista tunteenvääntöä, ilo-suru, toivo-epätoivo, syyllisyys - riittämättömyys, itku, paha mieli, epävarmuus....

Saako sitä vielä näin vanhana toivoa perhettä?

11/43 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt positiivisia raskaustestejä tällä viikolla, oletetusti nyt olisi menossa vko 5. Olen varovaisen toiveikas, mutta vielä en oikein uskalla innostua kesän keskenmenon vuoksi. Toivon niin että siellä alkio nyt jatkaisi kasvuaan ja kaikki menisi hyvin. Mies on vielä varovaisempi, eikä ole reagoinut asiaan oikein millään tavalla. Toisaalta kai tämä enempi onkin mun juttu, miehellä lapsia jo on edellisestä liitostaan.

12/43 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 36v ja sillai epävarmasti kuumeileva. Mulla on jo yks lapsi, 1,5v. Haluan sisaruksen hälle ja muutenkin haluaisin toisenkin lapsen mutta mua vähän ahdistaa kun en haluis olla töistä pois. Haluisin hoitaa hommani vaikka etänä. Asemani ja vastuuni siellä on nyt niin hyvät ja nautin työstä. Samaan aikaan kuitenkin kaipaan sitä odotuksen tunnetta, sitä ihanaa rakkautta ja vauvakuplaa ja että sais vielä yhen lapsen. Ristiriitasta!!

Ekasta lapsesta tulin 5kk yrityksen jälkeen raskaaks kun olin 34v. Nyt on ilman ehkäisyy oltu jostain 4kk.

Kierto on nyt ollu noin 28-32pv. Nyt eletään kp 27... Ja tuntui että ois saattanu olla ovis niihin aikoihin ku tuli sekstattua. En oo varma. Olo oli kyllä halukkaampi ja youknow... Saas nähä.

Ei se raskautuminen tosiaan näillä vuosilla enää ole niin selviö. Sen kyllä huomaa.

13/43 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: kovasti koitellut muistella viime raskauteni alkuvaiheita, mitä tuntemuksia oli ennen kuin plussasin. Niitä oli finnit joita tuli ihme paikkoihin kuten kaulaan, korvien alle ohimoille tms. Lisäks silloin pieretti iltasin hillittömästi ja maha turpoili palloks niin että luulin et mulla on joku ruokayliherkkyys :D

14/43 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 40 v kuumeilija 🙈

Meillä ennestään pojat 2009, 2010, 2012, 2013, 2015 ja 2017.

Yritystä periaatteessa takana jo vuosi, kuopus täytti juuri 1 v.

Imetän vielä ja tuntuu ettei kierto oikein tahdo kunnolla käynnistyä. Oireita siis vaikka muille jakaa, mutta ovulaatio myöhästyy ja kuukautiset alkaa pian ovulaation jälkeen 🙁

Tiiä sitten johtuuko imetyksestä vai iästä vai jostain muusta.

15/43 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kierrossa ovulaatio tuli kp 28/35-38 joten heikolta näyttää. Nyt kp 30 joten jännityksellä odotellaan.

16/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki!

Olen juuri 44 täyttänyt kolmen lapsen äiti. Olen tavannut mieheni juuri kun olin kohdunpoistojonossa josta syystä peruutin leikkausaikani. Miehelläni on valtava vauvakuume, eikä hänellä ole entuudestaan lapsia. He ovat edellisessä suhteessaan yrittäneet kauan lasta onnistumatta. Itse olen tullut raskaaksi 41-vuotiaana joka meni kesken ensimmäisellä kolmanneksella ( ei aiempia keskenmenoja) ja jokin olikin pielessä alusta asti. Vielä vuosi sitten plussasin, mutta se raskaus sai alkunsa sellaisissa olosuhteissa, että keskeytys oli ainoa vaihtoehto. Nyt kävin lääkärissä ja hänen mukaansa ei ole syytä miksi en enää voisi lasta saada, kaikki näyttää olevan hyvässä kunnossa ja kiertoni on säännöllinen. Olemme sekstanneet kuin pienet minkit joten nyt voin vain toivoa, että saisimme yhden ihanan lapsen lisää tähän maailmaan. Muille haluan toivottaa kovasti tsemppiä ja olisi kiva kuulla kuulumisianne 💕

17/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muiden kuumeilut? Kenellä "aktiiviyritys" käynnissä?

Mulla tänään kp 36/35-38 ja dpo 8 (ovulaatio näemmä nykyään myöhässä 🙁).

Nyt illalla oman ennen ruskeaa tuhrua. Todennäköisesti enteilee kuukautisia 😥 mutta on tässä pieni kiinnittymisvuodonkin mahdollisuus. Jännää.

Mulla ollut 2 kuukautiset synnytyksen jälkeen ja molemmissa luteaalivaihe (vai mikä se olikaan) on jäänyt kovin lyhyeksi. Tässä kierrossa käytin clearbluen kaksoishormoonia mittaavaa ovulaatiotestejä. Korkean hedelmällisyyden päiviä oli 9 ja maksimaalisen hedelmällisyyden päiviä kolme. Miksiköhän näin? Ennen korkeaa on näkynyt 1-2 päivää. Tosin vertailukiertoja ei ole kuin kaksi ennen edellistä raskautta.

18/43 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näytti testi aamulla "raskaana" !

Jee!

Nyt vaan kauhea jännittäminen että pysyykö kyydissä. Ihan tosi alussa mennään.

Mulla takana 5 keskenmenoa, tosin välissä syntynyt ihania lapsiakin ❤

Tämä olisi meille seitsemäs.

Plussatuulia muillekkin ❤

19/43 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Käyttäjä24253 !!

Täällä yksi wanhus ilmoittautuu joukkoon. Edellisestä parisuhteesta yksi poika 5v. Se toinen jäi tämän miehen kanssa tekemättä. Nyt aika tuore parisuhde , mutta molemmille lapsi haaveissa vahvasti, olisi miehelle ensimmäinen. Oma ikä sen verran jo että päätettiin jo kesällä että vauva saa tulla jos on tullakseen.

Nyt ensimmäinen ihan aktiivinen yritys menossa.. katsotaan miten meidän käy. Hermoja raastavaa tämä ainakin on :)))

20/43 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä voin tämän jo itselleni myöntää. Olis kyl kiva saada vielä yks, tälleen nelikymppisenä. Oon ymmärtäny, et se on vaikeeta ja itsellänikin kuopus nyt vasta 11kk. Mut nyt ei oo stressiä. Jos ei onnistu niin sit on hyvä jengi näinkin.