YLI 35 V KUUMEILIJAT toiveissa vauva (2018-2019)
Heippa
Ajattelin perustaa oman ryhmĂ€n, kun sain niin tylyn vastaanoton tuolla 30 v puolella đ
Eli tervetuloa rohkeasti mukaan jakamaan ilot ja surut kaikki yli 35-vuotiaat vauvasta haaveilevat.
Kerron tÀssÀ aluksi hieman itsestÀni
olen 37-vuotias eronnut viiden ihanan lapsen Àiti. Nyt kuumeilen uuden mieheni kanssa ensimmÀistÀ yhteistÀ lasta, mieheni on 33v.
Tietenkin tuo ettÀ olen nyt vanhempi mietityttÀÀ, ettÀ jos sitÀ vauvaa ei meille suodakaan.
Varsinainen yritys kÀynnistyy tÀmÀn kuun lopussa. Kierrosta ei ole mitÀÀn hajua. TÀllÀ hetkellÀ ehkÀisynÀ pillerit.
Kommentit (43)
Ilmoittaudun mukaan vaikka tilanne alkaa tuntua jo toivottomalta :(
Olen 36v, mies 39v. Takana melkein vuosi lapsettomuutta ja nyt 1. epÀonnistunut inseminaatio luomukierrolla. MeissÀ molemmissa on vikaa: minulla matala amh-arvo (ilmeisesti ennustaa pian alkavia vaihdevuosia?), mutta hyvÀnÀ puolena se ettÀ munasarjat nÀyttÀvÀt ultralla olevan erittÀin hyvinkin elossa. MiehellÀ taas siittiöt eivÀt ole ollut aktiivisimmasta pÀÀstÀ ja siksi tehtiinkin siittiöiden pesu ja inssi. Mutta pieleen meni ja mieli nyt erityisen maassa koska juuri tÀnÀÀn alkoi kuukautiset :(
Me olemme pÀÀsemÀssÀ ivf-hoitoon mutta vasta ensi vuoden puoellla. Odotus tuntuu aivan kamalalta etenkin kun pelkÀÀn jatkuvasti ettemme enÀÀ ehdi sinne.
Seuraavaankin inssiin oli tarkoitus mennÀ luomuna koska ilmeisesti minun tilanteessani hormoonihoidoilla ei juuri saavutettaisi mitÀÀn hyötyjÀ. Nyt mietityttÀÀ, ettÀ kannattaako uutta luomua sittenkÀÀn enÀÀ yrittÀÀ vai olisiko kaikista mahdollisista lÀÀkkeellisistÀ lisistÀ kuitenkin joku apu?
Tervehdys! Liityn mukaan tÀhÀn "senioriryhmÀÀn". Olen kohta 44-vuotias nainen ja juuri tehnyt positiivisen testin. Nyt jÀnnitÀn ja pelkÀÀn, ettÀ miten tÀssÀ kÀy, kun vielÀ alkutaipaleella ollaan.
Itse olen 40v kuumeilua, esikkoni sain 36v. Mies vaan ei ole lÀmmennyt, nyt ensi vuodelle on alkanut miettiÀ jos kuitenkin vielÀ yksi..
Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma đđâ€â€â€