Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLI 35 V KUUMEILIJAT toiveissa vauva (2018-2019)

03.08.2018 |

Heippa

Ajattelin perustaa oman ryhmän, kun sain niin tylyn vastaanoton tuolla 30 v puolella 😔
Eli tervetuloa rohkeasti mukaan jakamaan ilot ja surut kaikki yli 35-vuotiaat vauvasta haaveilevat.

Kerron tässä aluksi hieman itsestäni
olen 37-vuotias eronnut viiden ihanan lapsen äiti. Nyt kuumeilen uuden mieheni kanssa ensimmäistä yhteistä lasta, mieheni on 33v.
Tietenkin tuo että olen nyt vanhempi mietityttää, että jos sitä vauvaa ei meille suodakaan.
Varsinainen yritys käynnistyy tämän kuun lopussa. Kierrosta ei ole mitään hajua. Tällä hetkellä ehkäisynä pillerit.

Kommentit (43)

41/43 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40v kuumeilua, esikkoni sain 36v. Mies vaan ei ole lämmennyt, nyt ensi vuodelle on alkanut miettiä jos kuitenkin vielä yksi..

Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤

42/43 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan vaikka tilanne alkaa tuntua jo toivottomalta :(

Olen 36v, mies 39v. Takana melkein vuosi lapsettomuutta ja nyt 1. epäonnistunut inseminaatio luomukierrolla. Meissä molemmissa on vikaa: minulla matala amh-arvo (ilmeisesti ennustaa pian alkavia vaihdevuosia?), mutta hyvänä puolena se että munasarjat näyttävät ultralla olevan erittäin hyvinkin elossa. Miehellä taas siittiöt eivät ole ollut aktiivisimmasta päästä ja siksi tehtiinkin siittiöiden pesu ja inssi. Mutta pieleen meni ja mieli nyt erityisen maassa koska juuri tänään alkoi kuukautiset :(

Me olemme pääsemässä ivf-hoitoon mutta vasta ensi vuoden puoellla. Odotus tuntuu aivan kamalalta etenkin kun pelkään jatkuvasti ettemme enää ehdi sinne.

Seuraavaankin inssiin oli tarkoitus mennä luomuna koska ilmeisesti minun tilanteessani hormoonihoidoilla ei juuri saavutettaisi mitään hyötyjä. Nyt mietityttää, että kannattaako uutta luomua sittenkään enää yrittää vai olisiko kaikista mahdollisista lääkkeellisistä lisistä kuitenkin joku apu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/43 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys! Liityn mukaan tähän "senioriryhmään". Olen kohta 44-vuotias nainen ja juuri tehnyt positiivisen testin. Nyt jännitän ja pelkään, että miten tässä käy, kun vielä alkutaipaleella ollaan.