Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin välillä miten hirveää olisi olla 30 ja sinkku.

Vierailija
01.05.2006 |

Ystäväpiirissä muilla olisi varmana jo mies ja perhe ja hirveä hätä olisi keksiä kivaa ohjelmaa vapuksi ja jussiksi... ja joulut, niin YKSIN :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mitä niiden arki ja juhla on.

En oikeastaan halua edes tietää.

Kukaan ei HALUA olla yksin, se on varmaa.

Vierailija
2/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan useimmilla sinkuilla vanhemmat ja sisaruksia. Ystäviäkin.

Tyypillistä av-yleistämistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväpiirissä on useita kolmekymppisiä sinkkuja, ja olin itsekin sinkku 30-vuotiaaksi saakka. Vaput kuluivat oikein hulppeasti kaveriporukoissa, samoin joulut, joista tosin usean vietin vanhempieni/sisarusteni kanssa.

Vierailija
4/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisissa piireissä ihan yleistä, että naimisiin ja lapsia yli kolmekymmpisenä.

Vierailija:

Ystäväpiirissä muilla olisi varmana jo mies ja perhe ja hirveä hätä olisi keksiä kivaa ohjelmaa vapuksi ja jussiksi... ja joulut, niin YKSIN :(

Vierailija
5/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teille 30v sinkkuja puolustaville tiedoksi, kyllä tiedän että niinkin voi olla onnellinen jne. Mutta pointti on mulla ainakin se, että MULLE se on ahdistava ajatus ja ITSE en sitä haluaisi.

Kauheeta " mässäilyä" , mutta vähän sama kuin joskus raskausvaivoissa mietin niitä jotka eivät ole lasta saaneet pitkän yrityksen jälkeenkään :-(

Vierailija
6/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette enää noin vanhana saisi ketään muutakaan?

Vierailija
7/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 40 ja pieni lapsi ja mies. kaikelle on aikansa.

Vierailija
8/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis sehän tarkoittaa vaan, että on jaksanut opiskella eikä kaikille opiskelu sovi). Laitoin ton akateemiset jutun vain siksi, että itse olen ainakin huomannut, että omissa opiskelukavereissani näytä perheettömiä kolmekymppisiä on huomattavasti enemmän kuin ala-asteen aikaisissa tutuissani. t. se akateeminen, en muista numeroa.

Vierailija
9/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastamme toisiamme, vaikkakin kahden pienen lapsen kanssa arki on raskasta. Jos olisin nyt sinkku 31 v:nä, olisin melko ahdistunut, sillä minulle perheen perustaminen on ollut suuri unelma.

Vierailija
10/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen iloinen (kuten joku muukin tuolla, en muista nroa) että tapasin mieheni jo 20+ vuotiaana. En todellakaan haluaisi olla monen miehen kokeilema ja käyttämä ja hylkäämä. Perhe-elämä on kivaa, yksin ei olisi mukavaa, koska parasta on saada elää sielunkumppaninsa kanssa.

Vierailija
11/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä teidän lukutaito on?

Vierailija
12/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan riittämiin vapuksi ja juhannukseksi ja toisaalta lasten kanssa mieluiten vietän pyhät kuitenkin.

Ehdottomasti parempi näin kuin huonossa parisuhteessa!

Vierailija
13/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 on kade:)

t. sivusta seurannut

Vierailija
14/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pliis osoita ne mun kielioppivirheet, jooko!! En tiennyt, että aihevapaalla täytyy kirjoittaa virheetöntä suomea. t.12

Vierailija
15/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin: saisi mennä ja tulla, luoda uraa, harrastaa mitä tykkää ja milloin tykkää ja AH, ajatella vain itseään!

T. 27-v perheellinen

Vierailija
16/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuli sitten tehtyä, ja aina on tullut vain lisää kärsimystä. Nyt olisin mielelläni 30 ja sinkku. Kun kerran niitä hyviä miehiä on niin harvassa. Itse asiassa olen alkanut suunnittelemaan, että eroan, kun lapset ovat vähän isompia (että pärjäävät, vaikka saisivat välillä vähän huonompaakin hoitoa, siis isäänsä tavatessaan).

Mieluummin olisin sinkku kuin katkera ämmä!

Vierailija
17/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ankeaa ilman miestä ja lasta.

Vierailija
18/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
19/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
20/25 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niihin verrattuna sinkkuus on totaalista luksusta.