Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä joka selkeästi on naisensa tossun alla?

Vierailija
03.08.2018 |

Millaisia ajatuksia herättää?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sellainen mies ole jokaisen naisen haave? Ainakin tällä palstalla olijoista suurin osa tahtoo, että miehen pitäisi tehdä niin ja näin, pitkälti naisen tahdon mukaan. Sitten kun mies tekee niin, hän ei jostain syystä olekaan se, millainen hänen pitää olla. PIENI ristiriita. Päättäkää nyt naiset mitä haluatte mieheltä. 

Vierailija
22/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko ihminen, joka ei arvosta itseään ja osaa pitää puoliaan tai on haluton ottamaan vastuuta omasta elämästään. Näin ajattelen parisuhteessa tossun alla olevasta, oli sitten mies tai nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on ihmisestä joka asuu kehittyneessä länsimaassa, niin lähinnä että osin oma valinta. Sama koskee alistuvaa naista. Täällä voi lähteä suhteesta pois jos ei miellytä toisin kuin naisella vaikka jossain Intiassa. Toki eri asia jos toinen on täysin raivohullu ja uhkailee kumppania ja lapsia. 

Ehkä sama asia kuin viinan ja huumeiden kanssa. Itsellä täytyy nousta halu parantaa tilannetta.

Joskus nuorena kuulin miehestä jolla oli räväkkä lempinimi. Hän tapasi justiinan ja pikkuhiljaa lempinimi tippui pois. Lopulta hän sai lempinimen joka kuvasi tossun alla olemista. Vaimo vaati hävittämään musiikkikokoelman (levyn hävittäjä hihi hii). Kaikki muut säälivät miestä ja haukkuivat vaimoa. Itse tunsin toki myötätuntoa, mutta kuka miestä vaati olemaan siellä tossun alla? Mikä lie syynä haluun olla tuollaisessa suhteessa. Jos minun levykokoelmaani puututtaisiin lentäisi suoraan ovesta ulos. 

Vierailija
24/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sellainen mies ole jokaisen naisen haave? Ainakin tällä palstalla olijoista suurin osa tahtoo, että miehen pitäisi tehdä niin ja näin, pitkälti naisen tahdon mukaan. Sitten kun mies tekee niin, hän ei jostain syystä olekaan se, millainen hänen pitää olla. PIENI ristiriita. Päättäkää nyt naiset mitä haluatte mieheltä. 

Ei ole nykyaikainen, tasavertainen, reilu suhde sellainen, missä pidetään toisesta väkisin kiinni ja sanellaan, mitä tehdään.  

Vierailija
25/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, joka täysin muijansa nuorassa. Enää en pyydä sitä jätkää mihinkään. Sen kanssa kun jotain suunnitteli, niin se kerjäs viikon et pääsee kaljalle. Eikä se aina ees päässy. Sen muija oli aina just sillo suunnitellu muka jotain. Se on just sellanen Jorma löytää tyylin mies. Muija pukee sen jne jne.

Olen kyllä tuon erään kirjoittajan kanssa samaa mieltä siitä, että jotkut miehet tykkäävät , että on tietyt etukäteen selvät säännöt suhteessa. Joka kerta ei tarvitse arpoa miten tämä asia menee. Oma mieheni on vielä siitä mielenkiitoinen, että mikäli joku meno tai jonkin asian tekeminen ei häntä kiinnosta, niin hän sanoo, etten minä anna lupaa. Tosi kiva, että kaikki luulee minun olevan joku pirttihirmu, vaikka mielestäni aikuinen ihminen saa itse päättää tekemisistään.

Vierailija
26/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämies.

Vierailija
27/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, joka täysin muijansa nuorassa. Enää en pyydä sitä jätkää mihinkään. Sen kanssa kun jotain suunnitteli, niin se kerjäs viikon et pääsee kaljalle. Eikä se aina ees päässy. Sen muija oli aina just sillo suunnitellu muka jotain. Se on just sellanen Jorma löytää tyylin mies. Muija pukee sen jne jne.

Olen kyllä tuon erään kirjoittajan kanssa samaa mieltä siitä, että jotkut miehet tykkäävät , että on tietyt etukäteen selvät säännöt suhteessa. Joka kerta ei tarvitse arpoa miten tämä asia menee. Oma mieheni on vielä siitä mielenkiitoinen, että mikäli joku meno tai jonkin asian tekeminen ei häntä kiinnosta, niin hän sanoo, etten minä anna lupaa. Tosi kiva, että kaikki luulee minun olevan joku pirttihirmu, vaikka mielestäni aikuinen ihminen saa itse päättää tekemisistään.

Aaa, meillä sama. :D Olin alussa ihan hämilläni kun mies kyseli, että "X pyytää mua kaljalle, sanonko etten voi lähteä?"....olin vaan että whaaaat, voithan sinä mennä! Kyse olikin siitä, että mies itse ei halunnut mennä ja helpompaa sanoa kavereille, että "Nainen ei päästä" kuin että "En nyt halua kun tahdon olla naiseni kanssa koko illan".

Vierailija
28/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse on ihmisestä joka asuu kehittyneessä länsimaassa, niin lähinnä että osin oma valinta. Sama koskee alistuvaa naista. Täällä voi lähteä suhteesta pois jos ei miellytä toisin kuin naisella vaikka jossain Intiassa. Toki eri asia jos toinen on täysin raivohullu ja uhkailee kumppania ja lapsia. 

Ehkä sama asia kuin viinan ja huumeiden kanssa. Itsellä täytyy nousta halu parantaa tilannetta.

Joskus nuorena kuulin miehestä jolla oli räväkkä lempinimi. Hän tapasi justiinan ja pikkuhiljaa lempinimi tippui pois. Lopulta hän sai lempinimen joka kuvasi tossun alla olemista. Vaimo vaati hävittämään musiikkikokoelman (levyn hävittäjä hihi hii). Kaikki muut säälivät miestä ja haukkuivat vaimoa. Itse tunsin toki myötätuntoa, mutta kuka miestä vaati olemaan siellä tossun alla? Mikä lie syynä haluun olla tuollaisessa suhteessa. Jos minun levykokoelmaani puututtaisiin lentäisi suoraan ovesta ulos. 

Jos lempinimi liittyi jotenkin munaan ja miehen taipumukseen jakaa sitä innolla naisille, niin oon havainnut just tuon miestyypin päätyvän usein tossunalle... just he haluaa sitä kontrollia elämäänsä

Vierailija
29/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mikä lempinimi liittyy munaan ja sen jakeluun?

Vierailija
30/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka pano-eino tai kikkeli-kalle.

Vierailija
31/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuommoisia ole olemassakaan. :)

Vierailija
32/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on. Yhtä tuttua miestä sanottiin Sonniksi, kun sillä oli niin paljon naisia. Vaihtoi paikkakuntaa ja aika pian sen jälkeen löysi elämänsä rakkauden... toisesta miehestä.

Vierailija
33/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on. Yhtä tuttua miestä sanottiin Sonniksi, kun sillä oli niin paljon naisia. Vaihtoi paikkakuntaa ja aika pian sen jälkeen löysi elämänsä rakkauden... toisesta miehestä.

No Sonni kuulostaa6 uskottavalta, mutta joku kikkeli-kalle ei. :)

Vierailija
34/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen samaa kuin naisesta joka on miehen tossun alla: toivottavasti järjestely sopii oikeasti kummallekin, ja jos ei sovi, osataan erota ajoissa. 

Välillähän on oikein mukavaa olla vaan (hyvän pomon) vietävänä, koska se tarkoittaa ettei myöskään tarvitse ottaa vastuuta, ja sellaista lomaa tarvii varmaan jokainen aina välillä. Itselleni sopii parhaiten kun kumpikin kantaa pääsääntöisesti yhtä suuret vastuut parielämästä ottaen toisen huomioon, ja sitten voidaan välillä rehellisesti sanoa puolin ja toisin toiselle, että käykö että sä hoidat sitä-ja-sitä hetken aikaa, mä tarvin nyt aivotonta aikaa, kiitos.  Ja silloin mennään sen asioiden hoitajan ehdoilla marisematta, siksi lisäsin tuon maininnan 'hyvästä pomosta'.

Vierailija
35/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Sonni kuulostaa6 uskottavalta, mutta joku kikkeli-kalle ei. :)

No joo... en kehdannut kirjoittaa Kyr*pä-Kallle.

Vierailija
36/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaa, meillä sama. :D Olin alussa ihan hämilläni kun mies kyseli, että "X pyytää mua kaljalle, sanonko etten voi lähteä?"....olin vaan että whaaaat, voithan sinä mennä! Kyse olikin siitä, että mies itse ei halunnut mennä ja helpompaa sanoa kavereille, että "Nainen ei päästä" kuin että "En nyt halua kun tahdon olla naiseni kanssa koko illan".

Mä luulen että tämä on aika yleistä, meilläkin on näin, ja minä en tykkää siitä yhtään.

Oma mies on väsynyt lähes kaikkiin vanhoihin kavereihinsa. Niihin jotka on ikisinkkuja, ja niihin jotka on eronneita ja niihin jotka haluaisi erota muttei uskalla tai ”jaksa”. Näille hän sitten vuoron perään sepittää jotain että ”vaimo ei halua mun tulevan”... Minä en kuulemma päästä häntä enää pikkujouluihinkaan. Tuosta kyllä vedin golfpallon nekkuun, kun kuulin. En ole mikään hiirulainen mutta en myöskaan pirttihirmu, harmittaa jos minulla on sellainen maine. Toisaalta ihan sama.

Vierailija
37/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että tämä on aika yleistä, meilläkin on näin, ja minä en tykkää siitä yhtään.

Oma mies on väsynyt lähes kaikkiin vanhoihin kavereihinsa. Niihin jotka on ikisinkkuja, ja niihin jotka on eronneita ja niihin jotka haluaisi erota muttei uskalla tai ”jaksa”. Näille hän sitten vuoron perään sepittää jotain että ”vaimo ei halua mun tulevan”... Minä en kuulemma päästä häntä enää pikkujouluihinkaan. Tuosta kyllä vedin golfpallon nekkuun, kun kuulin. En ole mikään hiirulainen mutta en myöskaan pirttihirmu, harmittaa jos minulla on sellainen maine. Toisaalta ihan sama.

Niinpä. Muakin tuo ärsytti tosi paljon varsinkin suhteen alussa, mutta nyt olen ajatellut, että hoitakoon asiansa miten tahtoo. Välillä on kyllä sellaisia tilanteita, että kaverinsa ovat meillä ja ehdottavat jatkoja jossain... mies katsoo mua vähän silleen, että "kiellä mua menemästä" ja todellakaan en kiellä, vaan kannustan lähtemään. Siinäpä sitten tylsistyy baarissa ja keksii tekosyitä, millä pääsee pois ajoissa. Luulen, että tuon nähtyään kaveritkin vähän funtsii, että oikeastikohan minä olen se, joka kieltää.

Vierailija
38/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana tulee mieleen, että joko nainen on sellainen että aina pitää saada tahtonsa läpi ja/tai sitten mies vain alistuu jos on luonteeltaan tossukka. Usein maaseudulla on näitä emäntämäisiä tossuttajia, joiden miehille kaikki on aina ihan sama niin kauan kuin "akka on tyytyväinen" eikä paljoa "eukkojen kotkotukset" kiinnosta. Tai sitten niillä ei ole koskaan mitään omia mielipiteitä, vaan kaikki on aina "kyllä kulta."

Sitten kyllä mietin, että mitäpä asia toisaalta minulle kuuluu.

Vierailija
39/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on tossun alla hän on beta mies! 

Vierailija
40/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossun alla mies on juuri oikeassa paikassa!