Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä joka selkeästi on naisensa tossun alla?

Vierailija
03.08.2018 |

Millaisia ajatuksia herättää?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tällainen tossukka. Ja vaikka kuinka potkin persiille että selkärankaa mies!! Niin ei, pahemmaksi vaan tulee. Se on sellaine alistuva koira. Vähän säälittäkin.

Vierailija
42/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että se varmaan pissiikin istualtaan.

Mikälie miehenpuolikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veljeni on myös vaimonsa tossun alla. Tää muidu on kamala pirttihirmu. Veli on ihan tyytyväinen, että joku sentään perään kattoo.

Huvittaa tässä eniten se, että veli pyrkii antamaan itsestään karskin ja rosoinen kuvan. Mielikuvaa motoristista ja sitten kotona uikuttaa kuin harmaa hiiri.

Lähinnä säälin tota sirkusta.

Miksi säälit? Sääli on sairautta.

Vierailija
44/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. :D Mun mielestä antaa jotenki typerän ja säälittävän kuvan miehestä.

Vaikka ite oonki ns vahva ihminen, nii en haluu olla silti mikään tossuttaja.. Esim voin vaikka kattoo et miten mies käyttäytyy, ja olla antamatta yhtä ainutta merkkiä jostain pomottamisesta ihan vaan siks etten halua olla suhteen pomo.

Ehkä enemmän ite koen sopivaks sen, että mun ei tarvii ajatella. :D

Mut sit ku tiiän et monil ihmisil on sellanen et on pakko taistella et kumpi johtaa, niin sen takia en ottais riskiä edes dominoivan miehen kanssa.

Mutten myöskään haluis ite määräillä.

Ja siis joo pidän miestä säälittävänä jos se on jollai sairaalla tavalla tossun alla.

Vierailija
45/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopis mulle. Näitä kilttejä, kunnollisia oli nuorempana tarjolla, mutta kiinnosti rokkarit ja niiden kanssa pyörin.

No rokkareiden rokit on rokattu, kulteillä ja kunnollisilla yliopistotutkinnot, että nyt sopis sellainen.

Vierailija
46/48 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirttihirmun mies on yleensä tossukka. Onko se kehityksen tulos vai hankkiiko pirttihirmu tossukan, koska ei selkärankaisen kanssa pärjää?

Vierailija
47/48 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopis mulle. Näitä kilttejä, kunnollisia oli nuorempana tarjolla, mutta kiinnosti rokkarit ja niiden kanssa pyörin.

No rokkareiden rokit on rokattu, kulteillä ja kunnollisilla yliopistotutkinnot, että nyt sopis sellainen.

Killtti*mies-jänn*ämies-teoriaan uskova provoilija taas vauhdissa. Uskottavuus 0-5, ei jatkoon.

Vierailija
48/48 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma valinta.Jos on tossun alla, niin pääsee myös tussun allekin välillä! Näin meillä.