Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johan oli lääkärissä käynti ! Tuli mieleen, että olen valelääkärin tai jonkun sekon käsissä.

mörköminna
03.08.2018 |

Minulta on ääni ihan pois, mies oli kuskina ja tulkkina. Mies sen ajankin oli soittanut . No, tämä mukava lääkäri sitten ei meinannut huolia miestä huoneeseen mukaan ja hoki vihaiseen sävyyn että jos se potilaskin nyt sanoisi jotain? Leppoisa mieheni tuskastui loppupelisä ja joutui huomauttamaan melko äreään sävyyn että jos katsoisi koneelta tietoni, että kurkku on kipeä ja ääni ihan poissa!Lääkäri katsoi koneelle, sitten kurkkuuni ja käski vielä sanoa jotain, aivan kuin olisi kuvitellut että leikin huvikseni mykkää... pihisin hetken minkä jälkeen lääkäri oli tyytyväinen ja sanoi että minulla on nielurisojen tulehdus, en tarvitse antibiootteja mutta saan vahvemmat särkylääkkeet . Voisi sanoa että loppu hyvin kaikki hyvin, mutta vähän närästää se kohtelu silti.

Oletteko te kohdanneet vastaavia ammattilaisia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen oli video käynti???

Vierailija
22/23 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikuinenkin tarvitsee saattajan, luulisi lääkärin ymmärtävän tämän .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää lääkäreissä eniten se, että joudut selostamaan vaivasi moneen kertaan. Eikö kukaan katso potilastietoja?

Kuten eilen lapsen kanssa päivystyksessä. Kerrot ensin ilmottautumisessa asiasi. Pääset hoitajalle ja taas kerrot alusta tapahtumat. Annat koetulokset hoitajalle, jotka otettu lomamatkalla sairaalassa.

Pääset lääkärille, jonka ensimmäinen kysymys on miksi tulitte? Taas selostat kolmannen kerran alusta kaikki. Lisäksi lääkäri kyselee tulehdusarvoista. Totean, että ne oli siinä ihan ekalla sivulla papereissa, jotka annoin. Eli lääkäri ei ollut edes katsonut niitä.

Miksi se hoitaja on otettu lomamatkalla sairaalassa?

No kato me hoitsut ollaan semmosia hutsuja😁annetaan ihan ottamatta, myös lomamatkoilla, ja lomaillaan siis sairaaloissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän