Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun noloin juttu ikinä. Kertokaa omat!

Vierailija
03.08.2018 |

Minulle sattui äärettömän nolo juttu. Olen aika tuoreessa parisuhteessa, tai oikeastaan vasta tutustumisvaiheessa. Olin miehen luona yötä ja istuttiin hänen terassilla iltaa. Yhtäkkiä mies alkoi vihjailemaan että olisin käynyt tonkimassa hänen laatikoita sillävälin kun hän oli töissä. Sanoin hämmästyneenä että en ole. (En todellakaan tongi toisten koteja) mies jatkoi että on huomannut että joku käynyt yhdellä laatikolla jossa hänellä henkilökohtaisia juttuja ja jatkoi että häntä ei kuitenkaan haittaa sillä ei aio salata minulta mitään. Koitin vielä vakuuttaa että en varmasti ole käynyt, sitten mies sanoi vähän sarkastisesti että niin se onkin ollut varmaan mun poika viimeviikolla. (Miehellä siis 5v poika)
Noh tässävaiheessa menin ihan tulipunaiseksi, tunsin oikein miten veri poltteli kasvoilla, menin ihan noloksi koska tiesin että mies luuli minun käyneen penkomassa jollain laatikolla jossa en ole oikeasti edes käynyt. Sitten mies vain hymyili ja tuijotti hetken, punastukseni siis varmisti vielä miehen luulot. En enää yrittänytkään oikoa asiaa. Halusin vain hävitä näkymättömiin. Hävetti niin paljon se että punastuin ja että mies luulee jotain sellaista, olin sitten pitkään aika vaisu, en saanut asiaa mielestäni. Aion sanoa kunhan juttu vähän pidemmällä että vannon etten ole tonkinut mitään laatikoita ikinä ja aion kertoa että punastuin koska hän luuli niin.

Mites muilla, kertokaa noloimpia juttuja mitä sattunut parisuhteen alussa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha sun miehesi on mun naapuri se kertoi jostain naisesta just tuollaista :D

Vierailija
2/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se vainoharhainen hörhö sinne parvekkeelleen ja etsi täyspäinen kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee vaan teille. Nyt äkkiä naimisiin ja pari kakaraa siihen ja sitten tänne itkemään kun mies on skitso sekopää. Narsisti vielä luultavasti, kun on noin epäluuloinen.

Vierailija
4/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene vuorille.

Mies ei luota sinuun tai sitten mies testailee sinua. Kumpikin huolestuttavia piirteitä kumppaniehdokkaassa.

Mun noloin juttu oli kun tein lapset kahdelle eri miehelle, toki eri aikoina. Suhteet eivät kestäneet vuottakaan lasten syntymien jälkeen. Ton tason moka ja vielä kaksi kertaa peräkkäin. Ennen olin sitä mieltä että mullahan nuppi leikkaa ihan ok-hyvin, mutta eipä voi niin enää ajatella.

Vierailija
5/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nuoruudessani Raumalla antanut Marco De Witille... EI tosin silloin vielä ollut tuollalailla hullu vaan toisella tavalla.

Vierailija
6/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt itsetuntoa kehiin, nainen!

Minä lähtisin marssimaan, jos joku alkaisi epäilemään minua ja aikeitani. Vähintäänkin nostaisin kissan pöydälle. Aika uskomaton tilanne se takuulla on ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi