Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukulasien hankinta, silmälääkäreistä

liisu
03.08.2018 |

Nyt on tullut aika hankkia lukulasit, enää ei jaksa taistella vastaan. Minulle on tehty taittovirheleikkaus ja optikkoliikkeet edellyttävät silmälääkärikäyntiä leikatuille. Onkohan hinnoissa eroa, meneekö optikkoliikkeen lääkärille vai yksityiselle? Kumpaan menisitte? Mitä optikkoliikettä suosittelette, missä olisi parhaat tarjoukset?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lukulasit voi ihan vaan itse ostaa kaupasta. Ei tulisi mieleenkään maksaa optikoille tuosta, kun monenvahvuista pluslasia löytää marketistakin.

Vierailija
2/9 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin Eiran sairaalan silmälääkärille, joka ei voi olla halvimmasta päästä. Eihän se ollut kuin satosen. Ja nimenomaan 45-vuotiaan perustarkastus ja samalla sain lukulasille arvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on marketin lasit, mutta tulee pää kipeäksi, kun silmissä on näkö eri paria. Nyt haluan kunnolliset.

Vierailija
4/9 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma edessä. Toinen silmä jätettiin vähän "huonommaksi", joten markettilaseilla voi nakata vesilintua. Satkun tai pari varmaan maksaa, mutta ei auta.

Vierailija
5/9 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lukulasit voi ihan vaan itse ostaa kaupasta. Ei tulisi mieleenkään maksaa optikoille tuosta, kun monenvahvuista pluslasia löytää marketistakin.

Yli 40-vuotiaan suositellaan läyvän silmälääkärillä tarkistuttamassa silmät säännöllisesti.

Vierailija
6/9 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helppoa käydä optikkoliikkeen silmälääkärillä ja samalla reissulla tilata lukulasit. Onko noissa silmälääkäreissä eroja, edes hinnoissa? Eikö kukaan osaa suositella hyvää optikkoliikettä hyvillä tarjouksilla?  Instrun asiakas olin ennen leikkausta, mutta nykyään se taitaa olla kalleimmasta päästä. 

Vierailija
7/9 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni oli, että halvan liikkeen lasit maksoivat ensin 49 e, mutta kun siihen lisättiin silmälääkärikäynti, ei-halpamalliston kehykset (näidenhinta oli tosin vain 98 e),  linssien ohentaminen jne., niin loppusumma oli yllättäen vähän yli 600  e.

Pienessä ei-ketjuliikkeessä ilman tarjousta saman sai 550 eurolla!

Vierailija
8/9 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkärikäynneistä ole mitään tarjouksia. Niistä laseista ja linsseissä on, mutta ei lääkäristä.

Eri lääkärit voi laskuttaa samassa liikkeessäkin eri verran. Ja MISSÄÄN ei näy sitä hintaa. Vitu#aa. Pitää aina käydä kysymässä tai soittaa että saa sen hinnan selville. Tosi ärsyttävää kun hintavertailu on niin vaikeaa.

Mulla siis silmät leikattu 10v sitten ja kahden vuoden välein pitää käydä lääkärissä.

Mutta joo, yleensä käyn siinä liikkeessä mistä sitten ostan lasit, kun on helpompi. Silmälasiliikkeissä se hinta on ollut yleensä 80-100e. Lääkäriasemista en tiedä.

Vierailija
9/9 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei lääkärikäynneissä ole tarjouksia :) Just sitä tarkoitin, kun joskus joku mainosti, että kolmet lasit yksien hinnalla. Olen kans koittanut netistä katsoa liikkeiden lääkärihintoja, mutta ei niitä ole merkitty. 

Varmaan sitten nappaan jostain jonkun hyvän lasitarjouksen ja käyn siinä liikkeessä myös lääkärissä. Vie hirveästi aikaa ja energiaa koittaa vertailla hintoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä