Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pakottaa teinitytön syömään lihaa!

Vierailija
03.08.2018 |

Tyttö on vegaani josta mies ei tykkää. Hän on pakottanut tytön syömään lihaa. Tämä itkee ja työntää lihapullia suuhunsa. Onko mielestänne oikein?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan miehesi on vanhainkodissa, työntää teini tofua ja härkäpapua takaisin. Niin se homma pyörii. Karma is a bitch.

Vierailija
2/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihmettelen kyllä miten voi pakottaa. Jos tunkee fyysisesti pakolla ruokaa suuhun, se on väkivaltarikos. Jos taas ei tee niin, tyttö voi vaan sanoa että en syö sitä, eikä sille mitään voi.

Itse ryhdyin vegeksi teininä ja mun vanhemmat sanoi että sen kun, mutta me emme sulle eri ruokaa tee. Odottivat että lopetan hölmöilyt kun nälkä tulee. En koskaan lopettanut. Söin sitten esim pelkkää perunaa ja salaattia, kun muut söi perunaa, liharuokaa ja salaattia. Jälkeenpäin ajatellen proteiininsaanti oli aika olematon mutta selvisin noinkin terveeksi aikuiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein!

Vierailija
4/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen "ihmisen" kanssa? Hyi, mikä eläin.

En koskaan antaisi lastani kohdeltavan noin.

Itsekin aloitin kasvissyönnin ollessani lapsi, omasta halustani. Äitini ei meinannut sulattaa asiaa, vaan jopa yritti syöttää minulle lihaa sanoen, että se on kasvista. Luotto meni. Isä onneksi oli fiksu ja antoi väliä.

Vierailija
5/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä onneksi oli fiksu ja antoi väliä.

Hyi!

Vierailija
6/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheessä muut ovat sekasyöjiä ja yksi haluaa olla vegaani pelkästään ideologisista syistä (ruoka-aineallergiat ovat asia erikseen), niin eihän siitä mitään tule. Olkoon vegaani sitten, kun on omillaan.

Vierailija
7/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen väkivalta on aina väärin

Teillä on kuitenkin vastuu vanhempina siitä, että lapsi saa tarvitsemiaan ravintosineita. Luultavasti vegaaniruuasta ei saa. Teini on vielä lapsi ja hurahtaa helposti tyhmiin villityksiin. Itse tekisin hänelle ruokaa, johon piilottaisin lihaa samoin kuin pienempänä piilotin siihen kasviksia.

Vierailija
8/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita vanhempia. Mun vanhemmat ei ole ikinä ollut vastaan mun ruokailua, harrastuksia, opintoja ym vastaan. Aina on tuettu. Ehkä mulla on sen takia hyvä itsetunto.

Ap:lle tiedoksi, kyse on väkivallasta!

Vierailija
9/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta vastaavasta, ei tosin kotona, mutta koulussa. En usko, että pystyisin syömään enää lihaa, vaikka muuten kuolisin nälkään. Voit sanoa miehelle, että tuo on varmin tapa tehdä lapsesta loppuelämäkseen kasvissyöjä.

Vierailija
10/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen väkivalta on aina väärin

Teillä on kuitenkin vastuu vanhempina siitä, että lapsi saa tarvitsemiaan ravintosineita. Luultavasti vegaaniruuasta ei saa. Teini on vielä lapsi ja hurahtaa helposti tyhmiin villityksiin. Itse tekisin hänelle ruokaa, johon piilottaisin lihaa samoin kuin pienempänä piilotin siihen kasviksia.

Piilotatko sinä keliaakikollekin vehnäjauhoja ruokaan, kun kyseessähän on tietysti vain tyhmä villitys?

Vierailija
11/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin näen suomalaisvegaaniteinin syömässä isin pakottamana lihapullia.

0/5

Vierailija
12/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan miehesi on vanhainkodissa, työntää teini tofua ja härkäpapua takaisin. Niin se homma pyörii. Karma is a bitch.

Tuo nyt ei ole mitenkään verrattavissa. Kyllä jokainen voi hyvällä omatunnolla syödä kasvisruokaa.

Vierailija
13/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perheessä muut ovat sekasyöjiä ja yksi haluaa olla vegaani pelkästään ideologisista syistä (ruoka-aineallergiat ovat asia erikseen), niin eihän siitä mitään tule. Olkoon vegaani sitten, kun on omillaan.

Mielenkiinnosta kysyisin, että mitä käytännön hankaluuksia ideologinen ruokavalio aiheuttaa enemmän kuin allergiaruokavalio?

Vierailija
14/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta tuommoinen.

Liha ei ole edes terveellistä. Sen syöminen aiheuttaa monenlaista terveyshaittaa.

Kasvisruoka ja vegaaniruoka ovat terveellisempiä vaihtoehtoja.

Vierailija
15/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin vastaavassa tilanteessa ruokakulut sekaruokavaliolla yhden kohdalla. 

Annoin sen käteen ja hoiti omat ruokansa. Ihan siis veetuilematta. Veganismin eteen joutuu joka tapauksessa näkemään vaivaa tulevaisuudessa, niin on hyvä totutella jo nuorena.  

Missään tapauksessa en alkaisi kokkailla erikseen vegaaniruokia yhdelle perheenjäsenelle. Jos meillä on lihapullat ruokana, niin meillä on lihapullat ruokana ja teini voi itse tehdä ostamistaan aineksista mitä haluaa. 

(Oli aika vähän aikaa vegaani :;D)

Vierailija
16/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyisin, että mitä käytännön hankaluuksia ideologinen ruokavalio aiheuttaa enemmän kuin allergiaruokavalio?

Etkö ymmärrä? Jos ruuat pitää valmistaa erikseen muille ja sitten sille vegaanille, niin onhan siinä tuplasti enemmän hommaa. Ja jos taas tehdään pelkkää vegaaniruokaa, niin eihän sekään ole oikein muita kohtaan. Jos kyse on vain "muodista" tai ideologiasta, niin onhan se aikamoista vallankäyttöä perheen sisällä. Tuo AP:n mainitsema teini tuskin maksaa omia ruokiaan itse?

Vierailija
17/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyttö tunkee itkien lihapullia suuhunsa. Ei isä jos nyt oikein luin, ettekö osaa lukea. :) Hölmöähän tuo silti on, pääasia että jotain söisi ja eikö se nyt lopeta lyhyeen jos se vain joku "villitys" on. Kehottaisin tytön osallistumaan ruuan laittoon itsekin, lisää kasviksia ruokavalioon ei kai ole kenellekään pahasta. Tytön isä taas on näemmä tyypillinen junttura, oma mieheni juuri vastaava tollero mielipiteidensä kanssa, jos joku on eri mieltä, se on ilmeisen pelottavaa ja sitä pitää vastustaa. Saa sitten vääntää ratakiskosta ihan kunnolla asiat sen kanssa.

Vierailija
18/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaa myös minua.

Meillä on yksi lapsi allerginen maidolle, lihalle ja kananmunalle.

Tästä syystä meillä on melkein koko perhe alkanut syömään vegaaniruokaa. Vain vanhin poika haluaa joskus lihaa ja maitotuotteita.

Vierailija
19/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä? Jos ruuat pitää valmistaa erikseen muille ja sitten sille vegaanille, niin onhan siinä tuplasti enemmän hommaa. Ja jos taas tehdään pelkkää vegaaniruokaa, niin eihän sekään ole oikein muita kohtaan. Jos kyse on vain "muodista" tai ideologiasta, niin onhan se aikamoista vallankäyttöä perheen sisällä. Tuo AP:n mainitsema teini tuskin maksaa omia ruokiaan itse?

Miksi muut eivät voi syödä sitä vegaaniruokaa?

Voihan siihen rinnalle paistaa vaikka pihvin tai makkaraa jos jonkun on pakko saada jotain eläinperäistä ruokaa.

Vierailija
20/53 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on vegaani josta mies ei tykkää. Hän on pakottanut tytön syömään lihaa. Tämä itkee ja työntää lihapullia suuhunsa. Onko mielestänne oikein?

Tämä on kyllä hauskasti kirjoitettu. XD Josta - tämä jne.

Mies ei tykkää vegaanista vai tytöstä vai vegaaniudesta? Isä työntää itkien lihapullia suuhunsa? Vai tyttö kuitenkin? Tuli mieleen kun joku tulkitsi että isä työntää tytön suuhun lihapullia itkien. Eikun...

Tulkinnanvaraa jää. :) Ohis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä