Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän Moto-kissa oppi puhumaan. Moto kysyi, että voisinko kysyä olisiko kenelläkään täällä kysyttävää?

Vierailija
02.08.2018 |

Moto 5 v. - perheen pomo

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko alaisesi kelvollisia, siis pelaako palvelu? - Sulo 3v.

Vierailija
2/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motolle kyssäri: mitkä kuivaraksut ovat Sinulle kaikista mieluisimpia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! MIKSI kissa syö innolla, kun ostan uutta kissanruokaa. Sitten kun tilaan sitä iloissani rekkakuormallisen, kissa katsoo minua ilmeellä "en mä ainakaan tunne ketään, joka olis tommosta ikinä syönyt". MIKSI?

Ja miksi mä meen samaan halpaan aina vaan?

Vierailija
4/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset opeta sitä kirjoittamaan itse av-palstalle, jos kerran on noin fiksu..?

Vierailija
5/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osaisin olla kiltti pikkusiskokissalle , haluaisin niin näyttää kuka on kingi. Välillä nuolen kiltisti sitten taas pitää olla päällikköä. Omat ihmiset ovat ihan ihmeissään.  - Sulo 3v.

Vierailija
6/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa Leevi käski kysyä, että mikä on Moton lempiruokaa. Olisiko jotain suosituksia. 

Vierailija
7/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko alaisesi kelvollisia, siis pelaako palvelu? - Sulo 3v.

No aina ei pääse antamaan palvelijoille pelkkää positiivista palautetta. Yksi hyvä esimerkki on 10 minuuttia sitten tapahtunut välikohtaus.

Pyysin ystävällisesti miespalvelijaa avaamaan parvekkeen oven naukaisemalla kevyesti ja kaverillisesti. Ei vaikutusta palvelijaan, tuijotti vain kännykkäänsä sohvalla.

Pompin pöydillä ja ravasin täyttä vauhtia pitkin sohvan selkänojia ja miespalvelijan rinnan yli ja takaisin parveekkeen ovelle ja naukaisin tomerasti puolikovaa pomoilmeellä tiukasti tuijottaen. Palvelija vihastui ja alkoi urputtamaan, joten repäisin verhoa muutaman nipsun verran irti, jolloin nousi takapuoli viimein sohvalta ja aukeni se ovikin.

En ymmärrä, miksi noiden pitää tehdä asioista välillä niin hankalia. Siinä sai miespalvelija hakea taas jakkaraa ja laittaa verhoa kunnolla. Luulisi joskus oppivan, mutta nähty on, etteivät opi.

Moto

Vierailija
8/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motolle kyssäri: mitkä kuivaraksut ovat Sinulle kaikista mieluisimpia?

No meillä kun on kolme alempiarvoistakin katin kutaletta, niin syödään kaikki samaa ruokaa. Raksuina on jotain viljatonta ja terveellistä. Minä söisin mieluiten noita palvelusväen eväitä, mutta valitettavasti työntekijöillä on oikeus itse syödä omat eväänsä.

-Moto

Vierailija
9/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheuttavat paksukorvaisuudellaan useimmat konfliktit. Toimisivat heti kun me kaunosieluiset kissat ilmaisemme vaatimattomat toiveemme. Mutta kun ei , pitää lukea tai tuijottaa tv:stä kuivakoita puhuvia päitä (ei mitään järkeviä lintu- tai palloiluohjelmia). Itseolen huomannut tehokkaaksi kynsäistä vähän sohvan nurkkaa jos vaatimukseni saa ylenkatsetta.

Vierailija
10/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihanainen Moto mussukka. Ei sen kummempia kysymyksiä, halusin vaan morjenstaa, eli morjens!

Vierailija
11/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! MIKSI kissa syö innolla, kun ostan uutta kissanruokaa. Sitten kun tilaan sitä iloissani rekkakuormallisen, kissa katsoo minua ilmeellä "en mä ainakaan tunne ketään, joka olis tommosta ikinä syönyt". MIKSI?

No nuo on yksilöllisiä asioita ja syitä voi olla paljon. Huvittaa meillä, kun palvelusväki luulee, ettei nuo kolme muuta tykkää jostain purkkiruoasta, vaikka minä olen vain väliaikaisesti kieltänyt heitä tulemasta apajille. Tuota kepposta teen tosin hyvin harvoin.

Vierailija
12/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuo on yksilöllisiä asioita ja syitä voi olla paljon. Huvittaa meillä, kun palvelusväki luulee, ettei nuo kolme muuta tykkää jostain purkkiruoasta, vaikka minä olen vain väliaikaisesti kieltänyt heitä tulemasta apajille. Tuota kepposta teen tosin hyvin harvoin.

-Moto

Vierailija
13/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset opeta sitä kirjoittamaan itse av-palstalle, jos kerran on noin fiksu..?

Ei meidän Motoa ole koskaan vaan kiinnostanut tietokoneet, pahvilaatikot pikemminkin. Nyt kun hän oppi puhumaan, eikä ole tarjolla kuulemma muuta jutteluseuraa kuin palvelijoita, niin hän päätti kokeilla palstailua.

Vierailija
14/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin ihmiseni viemään minua useammin ulos? pääsen kerran tai kahdesti päivässä valjaskävelylle ja pihalle hihnaan aina kun haluan. Tahtoisin vain enemmän maailmalle nämä nurkat on jo nähty. Toisinaan kyllä pelottaa jos jotain ennen näkemätöntä tapahtuu. Silloin on parasta juosta häntä suorana kotiportaalle, sieltä voi vähän seurata tilanteen etenemistä ja tarpeen tullen vetäytyä eteiseen muina kissoina.

Vierailija
15/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten osaisin olla kiltti pikkusiskokissalle , haluaisin niin näyttää kuka on kingi. Välillä nuolen kiltisti sitten taas pitää olla päällikköä. Omat ihmiset ovat ihan ihmeissään.  - Sulo 3v.

Hei kuka on pomo? Aivan, Sulo on pomo. Pomon pitääkin antaa pikkusiskoille kurinpalautusta ja ihan huvikseenkin vähän kiusata veljellisesti. Minä kiusaan kaikkia melko paljon.

-Moto

Vierailija
16/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissa Leevi käski kysyä, että mikä on Moton lempiruokaa. Olisiko jotain suosituksia. 

Kana ja kala. Sillä sektorilla kaikki on ykköstä. Suosittelen.

-Moto

Vierailija
17/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän Motoa ole koskaan vaan kiinnostanut tietokoneet, pahvilaatikot pikemminkin. Nyt kun hän oppi puhumaan, eikä ole tarjolla kuulemma muuta jutteluseuraa kuin palvelijoita, niin hän päätti kokeilla palstailua.[/quote]

Onko laatikon koolla merkitystä? Itse tykkään ahtautua mitä pienimpiin laatikoihin, siellä on kiva olla itsensä kanssa solmussa. Muoviset ostoskassit ovat kuitenkin parhaita, niin ihanan rapisevia ja kahisevia. - Sulo 3v.

Vierailija
18/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihanainen Moto mussukka. Ei sen kummempia kysymyksiä, halusin vaan morjenstaa, eli morjens!

Morjens sinnekin! On minulla pirullinen puolikin.

-Moto

Vierailija
19/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaako kuumuus?  Olen yrittänyt mennä pesuhuoneen kaakeleille pitkäksipojaksi pötkölleen, mutta tukalaa on siltikin. Toinen hyvä paikka on nojatuolin takainen nurkka , siellä on viileä parketti.

Vierailija
20/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän Motoa ole koskaan vaan kiinnostanut tietokoneet, pahvilaatikot pikemminkin. Nyt kun hän oppi puhumaan, eikä ole tarjolla kuulemma muuta jutteluseuraa kuin palvelijoita, niin hän päätti kokeilla palstailua.

Onko laatikon koolla merkitystä? Itse tykkään ahtautua mitä pienimpiin laatikoihin, siellä on kiva olla itsensä kanssa solmussa. Muoviset ostoskassit ovat kuitenkin parhaita, niin ihanan rapisevia ja kahisevia. - Sulo 3v.

Fiiliksen mukaan. Joskus kun tuntuu, että kaikki menee päin honkia, niin tekee mieli päästä isoon telkkatilaatikkoon jemikseen. Ja silloin kun hommat pelittää, niin pelkkä palvelusväen avokaljalaatikko on ihan parasta.

Aina kun kyllästyn sen hetkiseen malliin, niin järsin öisin palvelusväen nukkuessa pahvilaatikoita ihan pieneksi muruksi ja kuljettelen sitä joka paikkaan pitkässä turkissani. Hauska aamukepponen palvelijoille.

-Moto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä