Hei, sovitaankos nyt niin, että jos vartalosi on ruma (läski/tatskamustikkasoppaa), PEITÄT sen kesäkuumilla?
Kommentit (7)
Jaa ap taitaa olla tatskattu pullukka kun tatskakeskustelu meni noin tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä möliset? Oon rehevä, räväkkä ja muodokas ja mua katsoo miehet himoissaan. Tatskat on aistikkaat ja kauniit, on pääkalloja ja ruusuja. Napakorukin löytyy. Kesähelteet on just mun tyyppiselle vartalolle parhaat, saa näyttää sitä mitä on, ja mullahan on mitä näyttää. Kateelliset vaietkoon!
Pirjo 43v
PAINAJAINEN.
Sovitaankos että kaikki ulkonäköallergiset peittää herkät simmukkansa näin helteillä tai pysyttelee kotonansa?
Riittääkö t-paitahihainen maksimekko vai pitääkö olla pitkähihainen?
Sovitaankos että ap painuu sinne omaan pylperöiseensä ja lopettaa tällaiset laiskat provoilut?
ei käy, minä tungen 80-kiloisen perseeni iha niihin vaatteisiin kuin haluan, ja muutamat tatuointinikin saattaa näkyä.
itke pois, ei se minua hetkauta.
Mitä sä möliset? Oon rehevä, räväkkä ja muodokas ja mua katsoo miehet himoissaan. Tatskat on aistikkaat ja kauniit, on pääkalloja ja ruusuja. Napakorukin löytyy. Kesähelteet on just mun tyyppiselle vartalolle parhaat, saa näyttää sitä mitä on, ja mullahan on mitä näyttää. Kateelliset vaietkoon!
Pirjo 43v