Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, sovitaankos nyt niin, että jos vartalosi on ruma (läski/tatskamustikkasoppaa), PEITÄT sen kesäkuumilla?

Vierailija
02.08.2018 |

Onkos ymmärretty?

Tiina, 21

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä möliset? Oon rehevä, räväkkä ja muodokas ja mua katsoo miehet himoissaan. Tatskat on aistikkaat ja kauniit, on pääkalloja ja ruusuja. Napakorukin löytyy. Kesähelteet on just mun tyyppiselle vartalolle parhaat, saa näyttää sitä mitä on, ja mullahan on mitä näyttää. Kateelliset vaietkoon!

Pirjo 43v

Vierailija
2/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ap taitaa olla tatskattu pullukka kun tatskakeskustelu meni noin tunteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä möliset? Oon rehevä, räväkkä ja muodokas ja mua katsoo miehet himoissaan. Tatskat on aistikkaat ja kauniit, on pääkalloja ja ruusuja. Napakorukin löytyy. Kesähelteet on just mun tyyppiselle vartalolle parhaat, saa näyttää sitä mitä on, ja mullahan on mitä näyttää. Kateelliset vaietkoon!

Pirjo 43v

PAINAJAINEN.

Vierailija
4/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaankos että kaikki ulkonäköallergiset peittää herkät simmukkansa näin helteillä tai pysyttelee kotonansa?

Vierailija
5/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö t-paitahihainen maksimekko vai pitääkö olla pitkähihainen?

Vierailija
6/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaankos että ap painuu sinne omaan pylperöiseensä ja lopettaa tällaiset laiskat provoilut?

Vierailija
7/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy, minä tungen 80-kiloisen perseeni iha niihin vaatteisiin kuin haluan, ja muutamat tatuointinikin saattaa näkyä. 

itke pois, ei se minua hetkauta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan