Minulla taitaa nyt olla alfauros
Näin pääsi käymään. Kaikki merkit viittaavat nyt siihen. Itse olen nätti, mutten kaunis. Pyöreä, en yli- enkä normaalipainoinen.
Haluaa mokoma vielä naimisiinkin.
Olikos teillä jotain hyvää teoriaa tähän?
En ole perijätär tms.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
No niin sieltä se tuli ap:n omasta suusta. Miehellä ollut joskus useampiakin naisia samaanaikaan. Älä erehdy kuvittelemaan että moiselle alfalle on paljon iloa pitkäksi aikaa vain yhdestä naisesta. Ilmeisesti pettäjä tyyppi. Kerran pettäjä, niin se takaportti on aina auki, ainakin hyvännäköisellä miehellä jolla ei olisi ongelmaa saada seuraa, vieläpä salassa. Ei siinä muuta kuin jos kärähtää, niin ukko pellolle oli minkälainen alfa tahansa.
Voi sitä kellä vaan olla vielä vähän yli parikymppisenä hakusessa, ja olla monta säätöä yhtaikaa. Naisellakin. Siitä sitä itsekin oppii, ettei sillä muuta kuin hajoittaa itseäänkin. Ja parempi on olla ottamatta epmääräisiä säätöjä, vaan odottaa sellaista, joka tietää mitä haluaa. Kolmekymppisenä alkaa olla jo itellä kuva, mitä elämältä ja kumppanilta haluaa.
Kuuntele miten se puhuu menneistä, onko oppinut mitään. Ja mitä se haluaa tulevaisuudelta, onko sillä selvillä.
Katselisin sinuna pari vuotta ennen naimisiin menoa ja lapsen tekoa. Jos vaan ehdit etkä ole jo jotain 33 itse, että et ehkä enää saa jos et ryhdy heti. Mut otat sit tietoisen riskin.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta sä vaikutat naiivilta. Jos on oikeasti tasapainoinen ja terve suhde toiseen ihmiseen, niin ei silloin toista nähdä minään saavutuksena ja statussymbolina.
No heh, mähän sanoin että kerroin ton alfajutun huumorilla, kun kyllästyttää ne tasoista vaahtoavat palstalla. Rakkaustarina on aito. Tajusin aika myöhäisessä vaiheessa, että sopii muuten just alfan määritelmään. Enhän mä sen takia seurusteleen ruvennut! XD
Olen ihan aikuinen nainen. Eihän mulle oo mitään merkitystä vaikka olisi omega jos rakastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko jykevää leukaa?
En oo kiinnittänyt huomioo asiaan, koska yleensä ottaen miehen leuka ei oo mikään kiinnostavin osa.
Ennemmin mua kiinnostaa, pystyykö ja haluaako olla mulle täysin uskollinen, jos mennään naimisiin. Naisia on ollut ja paljon. Kyllä, joskus useempi samaan aikaan. :( apKuinkahan monta naista nytkin kierrossa joille kaikille höpisee naimisiin menosta? :D
Ei ehdi olla muita kuin minä.
Vähän ihmetyttää, että monella menee niin tunteisiin tää juttu! Nauramista jq ikäviä toivotuksia. Outoa.
Eikö kukaan usko rakkauteen? Että kaksi ihmistä voi tosissaan rakastua toisiinsa? Jopa alfa voi rakastaa. Onko jossain, ettei voi, eikä mene naimisiin? Enpä usko.
Ihan totta tää on, vaikka huumorilla kirjoitettu. ApEt sinä tunnu itsekään uskovan kun tällaisen avauksen teit...
Uskon rakastumiseen ja rakkauteen. Uskon siihenkin, että mennään avioon, jos asia etenee niinkuin nyt näyttää. Siitä en tiedä, voinko uskoa, ettei muita naisia tulisi kuvioon mukaan. Se mietityttää eniten. En voi tietenkään mennä naimisiin, jos en ole hänelle ainoa. Tämä selvinnee ajan myötä.
Se hämmästyttää myös yhä, että rakastuin alfaan.
Kun on onnellinen, siitä on vain pakko päästä kertomaan. Vaikka sitten nimettömänä täällä av:lla, vaikka se hassua onkin.
Et sä ole oikealla, aidolla tavalla onnellinen. Ensinnäkin näet tämän miehen tasojen kautta, se on huono merkki. Näet hänet ikään kuin tavarana, joka on brändätty korkealle - kuin Louis Vuittonin laukku. Olet nyt äimänkäkenä kun tämä "tasokas" mies niin sinua rakastaa, joten sinunkin on pakko olla jotain todella erityistä. Ei ole tervettä tällainen, ja toivonkin että tulet vielä muuttumaan paljon tämän kokemuksen myötä. Ehkä tulet muutaman vuoden päästä kertomaan muuttuneesta ajatus- ja arvomaailmastasi tänne. Se olisi hienoa, aidosti ja oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta sä vaikutat naiivilta. Jos on oikeasti tasapainoinen ja terve suhde toiseen ihmiseen, niin ei silloin toista nähdä minään saavutuksena ja statussymbolina.
No heh, mähän sanoin että kerroin ton alfajutun huumorilla, kun kyllästyttää ne tasoista vaahtoavat palstalla. Rakkaustarina on aito. Tajusin aika myöhäisessä vaiheessa, että sopii muuten just alfan määritelmään. Enhän mä sen takia seurusteleen ruvennut! XD
Olen ihan aikuinen nainen. Eihän mulle oo mitään merkitystä vaikka olisi omega jos rakastetaan.
Minkä ikäinen siis olet?
En mä luule olevani "laadukkaampi" kuin toiset naiset. Huvittavia kommentteja. Aloituksessahan viittasin juuri siihen, että en ole missi enkä kaunotar. Jos tasoteoriat olisivat totta, niin hän ei minuun olisi rakastunut.
Osalla ei löydy huumorintajua?
Sitäkin olen sanonut pariin kertaan, etten ole tällaista miestä etsinyt. En ole siis "saanut" alfaa. Tajusin vain, että tämä on tilanne
Kiitos te jotka luette ja vastaatte tosissanne. Ei tää ole kuitenkaan mikään vitsi mulle, vaikka vähän huumorilla tilannetta kuvailinkin.
No noita naisia pyöritti juuri nuorempana. Olen hänen kanssaan asiasta ja huolestani tietty puhunutkin.
Hän haluaa olla loppuikänsä mun kanssa.
Tulevasta ei tiedä, mutta olen onnellinen nyt.
Söpöä kun joku näkee vastakkaisen sukupuolen edustajan niin ihmeellisenä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se ilmenee?
Olen alkanut epäillä että minullakin on. Hän on pitkä, tumma ja komea. Hän on lihaksikas ja käy salilla. Hän on hyvässä työssä miehisellä alalla, ja vielä johtotehtävissä.
Hän ei pysty olemaan, ellei auta minulle takkia, avaa ovia ja kanna painavat kassit. Jos saatavilla on vain yksi vapaa tuoli, hän ei pysty elämään itsensä kanssa ellei anna sitä minulle.
En tiedä mitä olen tehnyt, olen pyöreä keski-ikäinen nainen, naisellinen kyllä.
Myös läheisriippuvainen pakkoauttaminen tulee joskus kyseeseen (oma mieheni).
Vierailija kirjoitti:
En mä luule olevani "laadukkaampi" kuin toiset naiset. Huvittavia kommentteja. Aloituksessahan viittasin juuri siihen, että en ole missi enkä kaunotar. Jos tasoteoriat olisivat totta, niin hän ei minuun olisi rakastunut.
Sitäkin olen sanonut pariin kertaan, etten ole tällaista miestä etsinyt. En ole siis "saanut" alfaa. Tajusin vain, että tämä on tilanne
Kiitos te jotka luette ja vastaatte tosissanne. Ei tää ole kuitenkaan mikään vitsi mulle, vaikka vähän huumorilla tilannetta kuvailinkin.
No noita naisia pyöritti juuri nuorempana. Olen hänen kanssaan asiasta ja huolestani tietty puhunutkin.
Tulevasta ei tiedä, mutta olen onnellinen nyt.
Tämä kommentti osoittaa pinnallisuutesi. Puhuessani "laadukkuudestasi" en tarkoittanut että kokisit olevasi kaunis. Osaatko kertoa, miksi olet niin pinnallinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kiinnittänyt huomioo asiaan, koska yleensä ottaen miehen leuka ei oo mikään kiinnostavin osa.
Ennemmin mua kiinnostaa, pystyykö ja haluaako olla mulle täysin uskollinen, jos mennään naimisiin. Naisia on ollut ja paljon. Kyllä, joskus useempi samaan aikaan. :( apKuinkahan monta naista nytkin kierrossa joille kaikille höpisee naimisiin menosta? :D
Vähän ihmetyttää, että monella menee niin tunteisiin tää juttu! Nauramista jq ikäviä toivotuksia. Outoa.
Eikö kukaan usko rakkauteen? Että kaksi ihmistä voi tosissaan rakastua toisiinsa? Jopa alfa voi rakastaa. Onko jossain, ettei voi, eikä mene naimisiin? Enpä usko.
Ihan totta tää on, vaikka huumorilla kirjoitettu. ApEt sinä tunnu itsekään uskovan kun tällaisen avauksen teit...
Uskon rakastumiseen ja rakkauteen. Uskon siihenkin, että mennään avioon, jos asia etenee niinkuin nyt näyttää. Siitä en tiedä, voinko uskoa, ettei muita naisia tulisi kuvioon mukaan. Se mietityttää eniten. En voi tietenkään mennä naimisiin, jos en ole hänelle ainoa. Tämä selvinnee ajan myötä.
Kun on onnellinen, siitä on vain pakko päästä kertomaan. Vaikka sitten nimettömänä täällä av:lla, vaikka se hassua onkin.Et sä ole oikealla, aidolla tavalla onnellinen. Ensinnäkin näet tämän miehen tasojen kautta, se on huono merkki. Näet hänet ikään kuin tavarana, joka on brändätty korkealle - kuin Louis Vuittonin laukku. Olet nyt äimänkäkenä kun tämä "tasokas" mies niin sinua rakastaa, joten sinunkin on pakko olla jotain todella erityistä. Ei ole tervettä tällainen, ja toivonkin että tulet vielä muuttumaan paljon tämän kokemuksen myötä. Ehkä tulet muutaman vuoden päästä kertomaan muuttuneesta ajatus- ja arvomaailmastasi tänne. Se olisi hienoa, aidosti ja oikeasti.
Äh. Tuli myöhäisessä vaiheessa kun oli jo pitkään seurusteltu niin mieleen, että heh, mun mieshän sopii noiden alfa-määritelmään. En hakenut mitään tasoa, en alfaa enkä muuta. En usko noihin tasoteorioihin ollenkaan.
Sulla puuttuu huumorintaju. Se on huono juttu.
Olen ihan kypsä nainen jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevasta ei tiedä, mutta olen onnellinen nyt.Tämä kommentti osoittaa pinnallisuutesi. Puhuessani "laadukkuudestasi" en tarkoittanut että kokisit olevasi kaunis. Osaatko kertoa, miksi olet niin pinnallinen?
Höpönassu. HUUMORIA! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on onnellinen, siitä on vain pakko päästä kertomaan. Vaikka sitten nimettömänä täällä av:lla, vaikka se hassua onkin.Et sä ole oikealla, aidolla tavalla onnellinen. Ensinnäkin näet tämän miehen tasojen kautta, se on huono merkki. Näet hänet ikään kuin tavarana, joka on brändätty korkealle - kuin Louis Vuittonin laukku. Olet nyt äimänkäkenä kun tämä "tasokas" mies niin sinua rakastaa, joten sinunkin on pakko olla jotain todella erityistä. Ei ole tervettä tällainen, ja toivonkin että tulet vielä muuttumaan paljon tämän kokemuksen myötä. Ehkä tulet muutaman vuoden päästä kertomaan muuttuneesta ajatus- ja arvomaailmastasi tänne. Se olisi hienoa, aidosti ja oikeasti.
Äh. Tuli myöhäisessä vaiheessa kun oli jo pitkään seurusteltu niin mieleen, että heh, mun mieshän sopii noiden alfa-määritelmään. En hakenut mitään tasoa, en alfaa enkä muuta. En usko noihin tasoteorioihin ollenkaan.
Olen ihan kypsä nainen jo.
Voit olla fyysisesti kypsä, henkisesti et.
Miksi jankutat nyt koko ajan että "huumorillahan mä vaan"? Otsikossa ja aloitusviestissä ei tuo huumoripuoli auennut.
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on se rakkaus. Kyllä, mun mielestä hän on ihana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevasta ei tiedä, mutta olen onnellinen nyt.Tämä kommentti osoittaa pinnallisuutesi. Puhuessani "laadukkuudestasi" en tarkoittanut että kokisit olevasi kaunis. Osaatko kertoa, miksi olet niin pinnallinen?
Höpönassu. HUUMORIA! Ap
Voin siis itsekin kirjoittaa keskustelupalstalle ihan mitä vaan ja jos joku sen kyseenalaistaa, voin kuitata sen olleen vain huumoria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on se rakkaus. Kyllä, mun mielestä hän on ihana. Ap
Hyvä. Tulethan sitten 10 vuoden kuluttua kertomaan kuinka ihana hän edelleen on?
Veikkaan että ap on iältään 26 - 28. Olin itsekin tuon ikäisenä vielä yhtä naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan kypsä nainen jo.Voit olla fyysisesti kypsä, henkisesti et.
Miksi jankutat nyt koko ajan että "huumorillahan mä vaan"? Otsikossa ja aloitusviestissä ei tuo huumoripuoli auennut.
No voi. Aattelin aloittaa kevyesti ja vähän tökkästä niitä "tasoteoreetikkoja". Sarkasmi? Onko tuttu?
Tää herättää ihmisissä niin paljon aggressioo, jopa vihaa, etten taida jatkaa keskustelua. Kuvitelkaa vapaasti mitä haluatte - pinnalliseksi ei kukaan mut oikeasti tunteva oo mua koskaan sanonut. Mulle ei suhteessa merkitse raha, status, ulkonäkö tms. Kun rakastan, toki hän on silmissäni ihanin ja komein.
Sääli että meni tommoselle vihaiselle linjalle. No, kiitos ja hei!
Mä elän tän rakkauden. Yritän pitää järjen päässä, etten satuta itseeni. Kuka tietää, mitrn tää lopulta menee! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönassu. HUUMORIA! Ap
Voin siis itsekin kirjoittaa keskustelupalstalle ihan mitä vaan ja jos joku sen kyseenalaistaa, voin kuitata sen olleen vain huumoria?
Ei, vaan että sulla tarvis olla huumoria. Sen tajua.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ap on iältään 26 - 28. Olin itsekin tuon ikäisenä vielä yhtä naiivi.
20 vuodella heitti.
Heippa sit! Ap
Aavee ei koskaan petä. Vitsillä tökätään tasoteoriaa ja kukaan ei tajua.
Ohis
Just näinhän se on että naisen saadessa "alfan" itselleen on se naiselle merkki hänen omasta erityisyydestään ja paremmuudestaan verrattuna muihin naisiin. Siksi ap liihottelee nyt pilvissä kun kokee olevansa niin paljon "laadukkaampi" kuin muut naiset. Minusta tällaiset ihmiset ovat vastenmielisiä ja kehittymättömiä - oma ja toisen arvo määritellään pinnallisesti ja statuksen mukaan. Mutta pääasia että tämä kokemus kasvattaa ap:ta, päättyypä suhde tai muuttaa muotoaan sitten miten tahansa.