Minulla taitaa nyt olla alfauros
Näin pääsi käymään. Kaikki merkit viittaavat nyt siihen. Itse olen nätti, mutten kaunis. Pyöreä, en yli- enkä normaalipainoinen.
Haluaa mokoma vielä naimisiinkin.
Olikos teillä jotain hyvää teoriaa tähän?
En ole perijätär tms.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko jykevää leukaa?
En oo kiinnittänyt huomioo asiaan, koska yleensä ottaen miehen leuka ei oo mikään kiinnostavin osa.
Ennemmin mua kiinnostaa, pystyykö ja haluaako olla mulle täysin uskollinen, jos mennään naimisiin. Naisia on ollut ja paljon. Kyllä, joskus useempi samaan aikaan. :( ap
Sama tulee jatkumaan, mutta ole ylpeä, kun kelpaa muillekin.
Onneksi olkoon sitten! Kun on uskollinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ai ajattelette, että tää on provo? :D
Ei tää oo. Toisaalta kyllä vähän kieli poskessa kirjoitettu, kun mua ärsyttää kaikki ihme tasohoureet, mut toisaalta pakko kertoo kun oon niin rakastunut.
Se oli vaan ensitapaamisella sellaista kipinöintiä molemmin puolin että huh.
Ei vaan yhtään sellainen mies, jota olisin hakenut. Monessakin suhteessa.
Jos mennään naimisiin niin kai mä laitan aijaahan hääkuvan ja linkin siitä tänne. No ei kai sentään.
Mä oon kauheen onnellinen. Ap
Kuulostaa vähän "En voi uskoa että tällaista on olemassa" -keissiltä = narsisti, ei alfa. Alfa ei anna itsestään ensitapaamisella noin paljon.
Älä sinä itke Ritke Forrosteri, sulla on leuka kuin puuliiteri
Vierailija kirjoitti:
p.s. On ihanan voimakas ja lihaksikas ja minua pidempikin. Onko tämä enää laillistakaan? Ap
Olen ajatellut ihan samaa. Minun yksilö on lisäksi halutessaan tosi mukava ja huumorintajuinen. Huonoja puolia on kyllä se, että kiinnittää muidenkin naisten huomion. Omilla kavereillakin kesti kauan tottua. Aluksi vaan hihittivät hölmösti mieheni läheisyydessä. Pelimiehen elkeitä tällä oli kyllä sen verran, että seurusteli aluksi minun tietämättäni exänsä kanssa samaan aikaan. Kun asia valkeni minulle, heitin äijän mäkeen. Syystä tai toisesta tämä pyrki katuvana takaisin. Tällaista ei kannata sitten hankkia, mikäli ei tykkää seksistä. Sitä nimittäin riittää ihan vonkaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kiinnittänyt huomioo asiaan, koska yleensä ottaen miehen leuka ei oo mikään kiinnostavin osa.
Ennemmin mua kiinnostaa, pystyykö ja haluaako olla mulle täysin uskollinen, jos mennään naimisiin. Naisia on ollut ja paljon. Kyllä, joskus useempi samaan aikaan. :( ap
Kuinkahan monta naista nytkin kierrossa joille kaikille höpisee naimisiin menosta? :D
Alfauros ei määritellä ulkonäön perusteella, mutta kiva jos tykkäät että miehesi on komea :). Ja voihan hän toki ollakin tällainen ns. alfauros, siis mies jolla on vaikutusvaltaa, sellainen joka aina ryhmässä on jonkinlaisessa arvostetussa, "johtaja" asemassa jne. Mutta halusin vaan sanoa, että sellaisen miehen ei tarvitse välttämättä olla komea, eikä edes iso ja lihaksikas, kyse on jostain muusta.
Noniin kuvaa kehiin niistä lihaksista niin voi sitte arvioida. Päkki ja kädet ainaki pitää näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin mua kiinnostaa, pystyykö ja haluaako olla mulle täysin uskollinen, jos mennään naimisiin. Naisia on ollut ja paljon. Kyllä, joskus useempi samaan aikaan. :( apKuinkahan monta naista nytkin kierrossa joille kaikille höpisee naimisiin menosta? :D
Ei ehdi olla muita kuin minä.
Vähän ihmetyttää, että monella menee niin tunteisiin tää juttu! Nauramista jq ikäviä toivotuksia. Outoa.
Eikö kukaan usko rakkauteen? Että kaksi ihmistä voi tosissaan rakastua toisiinsa? Jopa alfa voi rakastaa. Onko jossain, ettei voi, eikä mene naimisiin? Enpä usko.
Ihan totta tää on, vaikka huumorilla kirjoitettu. Ap
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Pyöreä mutta ei ylipainoinen? Eikä edes normaalipainoinen?
Oletko siis pallonmuotoinen ja alipainoinen?
No kas, palstan naistenvihaajahan sieltä löysi tiensä tänne. Hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo. Toisaalta kyllä vähän kieli poskessa kirjoitettu, kun mua ärsyttää kaikki ihme tasohoureet, mut toisaalta pakko kertoo kun oon niin rakastunut.
Jos mennään naimisiin niin kai mä laitan aijaahan hääkuvan ja linkin siitä tänne. No ei kai sentään.
Mä oon kauheen onnellinen. ApKuulostaa vähän "En voi uskoa että tällaista on olemassa" -keissiltä = narsisti, ei alfa. Alfa ei anna itsestään ensitapaamisella noin paljon.
No häh, mitä "antamista" se on kun on kemiaa, jonka molemmat tuntee? Ei siinä mistään tunteista tietenkään siinä vaiheessa puhuttu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörittääkö montaa naista samanaikaisesti? Tekevätkö vieraat naiset hänelle aloitteita, vaikka olisit paikalla? Jos ei, niin ei ole alfa.
Alfa ja pelimies on eri asia. Alfa on laumanjohtaja ja pelimies yleensä kieroileva sika.
Mitä laumaa se ap:n alfa sitten johtaa.
Mitä tahansa laumaa, johon päätyy. Olen nähnyt sivusta, että jossain vaiheessa jonkun täytyy ottaa homma haltuun, ja häneltä se tulee luontevasti. Yrittää sitä välillä minunkin kanssani, mutta siinä laitan jalan maahan.
Mun pojasta on kasvanut alfa, johon muut tukeutuu, hän ei aktiivisesti etsi johtoa, mutta on niin luotettava ja fiksu, että hän saa luontaisesti muilta respektiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin mua kiinnostaa, pystyykö ja haluaako olla mulle täysin uskollinen, jos mennään naimisiin. Naisia on ollut ja paljon. Kyllä, joskus useempi samaan aikaan. :( apKuinkahan monta naista nytkin kierrossa joille kaikille höpisee naimisiin menosta? :D
Vähän ihmetyttää, että monella menee niin tunteisiin tää juttu! Nauramista jq ikäviä toivotuksia. Outoa.
Eikö kukaan usko rakkauteen? Että kaksi ihmistä voi tosissaan rakastua toisiinsa? Jopa alfa voi rakastaa. Onko jossain, ettei voi, eikä mene naimisiin? Enpä usko.
Ihan totta tää on, vaikka huumorilla kirjoitettu. Ap
Et sinä tunnu itsekään uskovan kun tällaisen avauksen teit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kauheen onnellinen. ApKuulostaa vähän "En voi uskoa että tällaista on olemassa" -keissiltä = narsisti, ei alfa. Alfa ei anna itsestään ensitapaamisella noin paljon.
Sori oonkin sitten varmaan väärässä ketjussa, mulla on sit varmaan sigma eikä alfa. Sopii mulle kyllä.
2
Kuulostaa että nyt vähän liihottelet pilvissä. Mitä jos otat ihan rauhallisesti muutaman vuoden etkä hätiköi naimisiin? Miehesi kun kelpaa muillekin.
No niin sieltä se tuli ap:n omasta suusta. Miehellä ollut joskus useampiakin naisia samaanaikaan. Älä erehdy kuvittelemaan että moiselle alfalle on paljon iloa pitkäksi aikaa vain yhdestä naisesta. Ilmeisesti pettäjä tyyppi. Kerran pettäjä, niin se takaportti on aina auki, ainakin hyvännäköisellä miehellä jolla ei olisi ongelmaa saada seuraa, vieläpä salassa. Ei siinä muuta kuin jos kärähtää, niin ukko pellolle oli minkälainen alfa tahansa.
Anteeksi, mutta sä vaikutat naiivilta. Jos on oikeasti tasapainoinen ja terve suhde toiseen ihmiseen, niin ei silloin toista nähdä minään saavutuksena ja statussymbolina.
Hei vakavasti ottaen, älä ap välitä näistä huutelijoista. Aikuinen mies tietää kyllä kun on nähnyt jotain sellaista jota on etsinyt, kyllä voi avautua ja olla kipinää jo ensitapaamisella. Nuoret pelaa pelejä eikä niiden itsetunto kestä vielä olla aito toisen edessä, ehkä ottaa vastaan pettymyskin ja torjunta.
Terve itsetunto ja itsevarma olemus ja huumori on seksikästä myös naisessa. Älä anna kaiken maailman kateellisten huutelijoiden horjuttaa sitä. Kateutta on valitettavasti tosi paljon.
2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta tää on, vaikka huumorilla kirjoitettu. ApEt sinä tunnu itsekään uskovan kun tällaisen avauksen teit...
Uskon rakastumiseen ja rakkauteen. Uskon siihenkin, että mennään avioon, jos asia etenee niinkuin nyt näyttää. Siitä en tiedä, voinko uskoa, ettei muita naisia tulisi kuvioon mukaan. Se mietityttää eniten. En voi tietenkään mennä naimisiin, jos en ole hänelle ainoa. Tämä selvinnee ajan myötä.
Se hämmästyttää myös yhä, että rakastuin alfaan.
Kun on onnellinen, siitä on vain pakko päästä kertomaan. Vaikka sitten nimettömänä täällä av:lla, vaikka se hassua onkin.
Haha :DD