Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo alkaa puhumaan niitä-näitä seksiaktin aikana..

Vierailija
02.08.2018 |

Otsikko sen kertoo. Haluaisin tietää minkälaisia ajatuksia teissä herättää tällainen käytös. Eli juuri kun saadaan vihdoin lapsi pois kotoa (5v) ja aletaan hommiin niin esileikin aikana vaimo alkaa puhumaan esim. " tyhjensitkö astiapesukoneen?", "Nyt on pakko kertoa mitä tänään tapahtui" - joku ihan random juttu mikä ei liity seksiin tai eroottisuuteen mitenkään.. tai "Töissä joku kysyi tänään sellaista.." bla-bla-bla.. Ei saatana! Viimeksi koko homma jäi kesken koska meni halut kun hän alkoi puhumaan jotain mitä lapsi oli päivällä sanonut autossa. Siis oikeesti!!?? Silloin kun mä nuolin häntä sieltä.. Että sillälailla:(
Kun otin asian puheeksi mulle vaan sanottiin että haluan määräillä minkälainen hänen pitää olla seksin aikana.. Riitahan siitä syttyi. Vaimo pyysi illemmalla anteeksi kun hän on tällainen ja että tulevaisuudessa hän meinaa pitää turpaansa kiinni. Sanoin hänelle myöhemmin että toki minkäänlainen seksi ei ole väärää niin kauan kun ketään ei satuteta tai ei tehdä asioita vasten tahtoa. Kai me ollaan niin eri levelillä tässä seksihetkessä sitten. Ollaan oltu yhdessä yli 10v ja sama juttu on joskus ennenkin tapahtunut. Tällä kertaa alkoi suututtaa niin kun halu oli kova.. tunnelma meni pilalle. Ollaan naispari jos se mihinkään asiaan vaikuttaa..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/14 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ollaan naispari jos se mihinkään asiaan vaikuttaa."

Kyllä vaikuttaa. Ei teidän välillä voi olla yhtä aitoa eläimellistä kiimaa ja kiihkoa, kuten miehen ja naisen välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin saman usein kokenut eikä todellakaan tunnu hyvältä. Menee kyllä fiilis koko seksikerralta samantien. Kumma ettei sitä turpaa voi pitää kiinni jos asia ei liity seksiin. Muutenki ensin seksi kortilla niin sitten vielä pitää alkaa höpöttään jostain vaikka lasten päiväkotiasiasta.

Vierailija
4/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei välitä sinusta erityisen paljon tai ainakaan seksista sun kanssa.

Vierailija
5/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia avovaimon kanssa. Tunnelma lässähtää tuommoisessa heti ja käteenvetokin houkuttelee enemmän.

Se että toinen pitäisi suunsa kiinni on vain oireen, mutta ei syyn hoitamista. Vaikka olisi hiljaa, niin kyllähän sen huomaa jos toinen on passiivinen ja kiihkoton. Toista ei selvästikään himota riittävästi, mutta suostuu silti seksiin. Se miksi ei himota, onkin ikuisuuskysymys, johon en tiedä vastausta. Ollaan perinteisen "ei tänään kulta, päätä särkee" -ongelman parissa.

Vierailija
6/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö sitten niin ettei ole aikaa puhua niistä asioista muulloin?

Vierailija
7/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu tarpeeks hyvältä kun muut asiat ei unohdu.

Vierailija
8/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on hyvää kun arkiasiat unohtuu...

m50

Vierailija
9/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki suupallo ja sido sen kädet. Meillä käytetään tuota aina kun on naapureita lähempänä ku 50m, koska tyttöystäväni on niin äänekäs. Hotelleisss joudun ensin tunkemaan pikkarit tai sukan hänen suuhunsa ja sitten pallon, koska pystyy ääntelemään (huutamaan) pelkän pallon kanssa vieläkin liian kovaa. Nyt on tilattu pumpattava gag ball. Katotaan auttaako tuo. Hän ei kuulemma voi sille mitään että ääntelee kun orgasmi on tuloillaan tai päällä.

Antaa kiltisti sitoa itsensä ennenkuin aloitetaan edes esileikit. Ja näin on pakko tehdä tai hän repii suupallon pois ja raapii kynsillään minua ääntelyn lisäksi.

Vierailija
10/14 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kanssa aina hillitön halu avautua miehelle kaikenlaisista asioista kun harrastetaan seksiä. Kai se on se rento hyvä olo ja kun kerrankin ollaan kahden lähekkäin. Jostain syystä mies ei innostu keskustelemaan vaan järjestää intensiivisempää aktiviteettia.

Vierailija
11/14 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko kuitenkin ujellusta jossain vaiheessa puolisosi suulaesta?

Vierailija
12/14 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niitä arkiasioita alkaa tulla heti kun minä olen päästänyt viimeisen huokaukseni ja kierähtänyt selälleni vetämään henkeä (kyllä, rouva itse on tuossa vaiheessa tullut jo monen monta kertaa). Tulkitsen, että se johtuu samanlaisesta orgasmin jälkeisestä höh-fiiliksestä, joka itsellekin helposti tulee.

Vierailija
13/14 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ongelmat ovat alkaneet siitä, kun koko päivä on ollut kiireinen töiden ja lasten harrastusten takia tai mies on vaikka katsonut koko illan jotain urheilua tai mitä tahansa muuta, mutta keskenään emme ole puhuneet juuri mitään. Jos sitten yhtäkkiä mies alkaa lähennellä nukkumaan mentäessä, en pysty mitenkään heittäytymään siihen tilanteeseen. Jos olen joutunut koko päivän, tai monta päivääkin jo olemaan yksinäinen enkä ole saanut mieheltäni mitään henkistä tukea, seuraa ja apua jaksamiseen, tilanne pitäisi purkaa keskustelemalla. Henkinen yhteys pitää saavuttaa ensin ja vasta sitten pystyn heittäytymään seksiin.

Vierailija
14/14 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi on niin intensiivistä ettei siinä tule mitkään muut asiat mieheen.

Keskittyy vain kumppaniin ja hyvänolon tuottamiseen toiselle ja omaan nautintoon mitä toisen kosketus saa aikaiseksi.

Miten siinä voi edes tulla muut asiat mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme