Miksi naiset ovat niin kovin ymmärtäväisiä selluliitin suhteen, mutta miestyyppinen hiustenlähtö onkin sitten ihan eri asia?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet keskittyköön omiin ongelmiinsa ja antaa naisten keskittyä omiinsa. Enemmän miehet jauhaa naisten selluista kuin naiset miesten klaneista. Ainakin tällä palstalla.
Höpö höpö. Tuohan on ensimmäinen asia (löysän peniksen lisäksi), josta "setämiehiä" halvennetaan.
Setämiehiä halvennetaan comb overista tai ällöstä turpeesta, ei koskaan siistiksi ajellusta kaljusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet keskittyköön omiin ongelmiinsa ja antaa naisten keskittyä omiinsa. Enemmän miehet jauhaa naisten selluista kuin naiset miesten klaneista. Ainakin tällä palstalla.
Höpö höpö. Tuohan on ensimmäinen asia (löysän peniksen lisäksi), josta "setämiehiä" halvennetaan.
Setämiehet ovatkin ällöttäviä, ihan riippumatta siitä, onko kaljua vai ei.
Ja käsi sydämelle: mitä viriili nainen tekee löysämunaisella miehellä?
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi miehet eivät tykkäisi kaljuista naisista?
Selluliitti on verrannollinen selluliittiin, kaljuus kaljuuteen. Ei selluliitti ja kaljuus.
Sinänsä minua ei kaljuus haittaa pätkääkään. Joten sekin tuossa aloituksessasi meni pöpelikköön niin että raikaa.
Miestyyppinen hiustenlähtö johtuu mieshormoneista, rintojen kasvu naishormoneista. Tykkäävätkö naiset miehistä, joilla on isot tissit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Setämies" on halventava nimitys niille miehille, jotka läähättävät omien lastensa tai jopa lastenlastensa ikäisten naisten perään, ja haukkuvat oman ikäisiään naisia kaikeksi mummosta muumioon. Tavallista, fiksukäytöksistä vanhempaa miestä ei kukaan halveeraa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät hyväksy selluliittia itsellään, mutta ymmärtävät, hyväksyvät ja jopa toivovat sitä kilpasiskoilleen.
Kilpasiskoille? Kuule poju, niitä fitnessiä harrastavia instanaisia on vain murto-osa naisista. Meitä tavallisia, jotka emme saa elantoamme vartaloa esittelemällä, ei toisten selluliitti haittaa ollenkaan. Ei minua haittaa omakaan selluliitti, jos se ei olisi kipeää. Miksi sitä pitäisi kenellekään toivoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käsi sydämelle: mitä viriili nainen tekee löysämunaisella miehellä?
Olennaista ei nyt ollut mitä milläkin tekee, vaan se, että noita ominaisuuksia käytetään miehen halventamiseen. Ja setämieshän on kuka tahansa mies, jota nainen haluaa halventaa. Kyseessä on epämääräinen leima, jonka voi lyödä lähes kenen tahansa miesoletetun otsaan tälläkin palstalla.
Ketä ovat nämä "naiset" ja "miehet", joista tällä palstalla kovin usein puhutaan? Itse en tunne ketään, joka toteuttaisi kaikki tai edes suurimman osan näihin ryhmiin täällä liitetyistä ominaisuuksista, tai jolla olisi sellaisia mielipiteitä, joita täällä väitetään "naisilla" ja "miehillä" olevan.
Kokoontuvatko nämä ryhmät jossakin säännöllisesti päättämään yhteiset mielipiteensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käsi sydämelle: mitä viriili nainen tekee löysämunaisella miehellä?Olennaista ei nyt ollut mitä milläkin tekee, vaan se, että noita ominaisuuksia käytetään miehen halventamiseen. Ja setämieshän on kuka tahansa mies, jota nainen haluaa halventaa. Kyseessä on epämääräinen leima, jonka voi lyödä lähes kenen tahansa miesoletetun otsaan tälläkin palstalla.
Ei kukaan nimitä setämieheksi miestä, joka haluaa oman ikäisen kumppanin itselleen. Setämies on esimerkiksi minun ikäinen mies, joka kuolaa minun tyttäreni ikäisten lasten perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämiehiä halvennetaan comb overista tai ällöstä turpeesta, ei koskaan siistiksi ajellusta kaljusta.
Höpö höpö. Ketään miestäkö ei ole koskaan halvennettu mistään muusta kuin ylikampauksesta tai tupeesta (ehkä yhdellä sadasta tuhannesta kaljuuntuvasta edes on tupee)? Olepa nyt rehellinen edes kerran elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Naisethan inhoavat esim Bruce Willisin nykylookia. Eikä kun...
Oikeasti kalju on naisista miehekäs, ainoa, mikä ällöttää, on kaljuuntuva mies, joka ei tajua ajaa kunnollista kaljua.
Mä en pidä kaljuista, ja musta Bruce Willis on ainoa mies maailmassa, jolle se sopii, se poikkeus. Pitkätukkamiehet puolestaan sytyttävät. Omallani on tuuhea, mutta lyhyt kuontalo. Makuasioita.
En ymmärrä aikuisena ihmisenä, kuinka paljon toisten ihmisten fyysiset ominaisuudet saavat tällä palstalla tilaa? Nehän ovat itse kunkin henkilökohtainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käsi sydämelle: mitä viriili nainen tekee löysämunaisella miehellä?Olennaista ei nyt ollut mitä milläkin tekee, vaan se, että noita ominaisuuksia käytetään miehen halventamiseen. Ja setämieshän on kuka tahansa mies, jota nainen haluaa halventaa. Kyseessä on epämääräinen leima, jonka voi lyödä lähes kenen tahansa miesoletetun otsaan tälläkin palstalla.
Tälle palstalle on pesiytynyt lauma vanhempia miehiä jotka päivästä toiseen hokevat haluavansa lastensa ikäisiä naisia. Oman ikäiset naiset haukutaan lihaviksi palsta-mammoiksi . Onko ihme jos naiset ovat kyllästyneet setämiehiin? Monet setämiehet muuten puhuvat itse itsestään setämiehinä kun haikaillevat sitä miten saisivat 20v naisen huomion kiinnitettyä itseensä.
En ole koskaan ymmärtänyt mitä ihmeellistä on selluliitissa. Sitä on melkein kaikilla aikuisilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää.
Emme me ole sinulle selityksiä velkaa.
Jos kaljuuntuminen on sulle elämää suurempi ongelma, hanki hiussiirre.
Naisilla nyt ei ole logiikkaa eikä mitään muutakaan järkeä.
Sivusta kun katsoo, ei voi kuin päätä pyöritellä ja itkeä ja nauraa välillä.
Hullun touhua yksinkertaisesti sanottuna.
(*Puistatus*)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aikuisena ihmisenä, kuinka paljon toisten ihmisten fyysiset ominaisuudet saavat tällä palstalla tilaa? Nehän ovat itse kunkin henkilökohtainen asia.
Niin mutta siltikin jotkut tulevat tänne tilittämään näistä hlökohtaisista asioista monta monta kertaa. Osa on avannut jopa kymmeniä ketjuja omista ominaisuuksistaan ja se on pikkasen jo sairasta.
Mies1962 kirjoitti:
Naisilla nyt ei ole logiikkaa eikä mitään muutakaan järkeä.
Sivusta kun katsoo, ei voi kuin päätä pyöritellä ja itkeä ja nauraa välillä.
Hullun touhua yksinkertaisesti sanottuna.
(*Puistatus*)
Mulla ois monta stooria just sun vuosikerran miehistä tänne mutta olen armollinen ja jätän kertomatta ettet kuole myötähäpeään.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt mitä ihmeellistä on selluliitissa. Sitä on melkein kaikilla aikuisilla naisilla.
Jokainen äiti tietää, että selluliittia on kaikilla vauvoilla, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ainoatakaan naista, jolle miehen kaljuuntuminen olisi totaalinen turn-off. Itse asiassa se on yksi mitättömimmistä vioista miehessä, jos muuten on kaikki kunnossa.
.
Ei se ole vika, se on ominaisuus.
t: Charmantti hopeakettu
Koska kaikilla on sitä. Jopa niillä instabeibeillä- ne vaan fotoshoppaa sen kuvista pois.