Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käynyt uimassa koko kesänä, koska yleiset rannat ahdistaa

Vierailija
02.08.2018 |

Liikaa ihmisiä ja en tykkää olla puoli alasti ihmisten seassa, koska ruma kroppa jota en halua mennä esittelemään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan käynyt uimassa, en osaa.

Vierailija
2/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ahdistuksesta selviää vain menemällä. Ei ketään sinun kroppasi paljoa kiinnosta. Oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole käynyt koska ei ole kavereita enkä kehtaa mennä yksin.

Vierailija
4/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vuosiin yleisillä rannoilla. Onneksi on oma mökki omassa saaressa ja omassa rauhassa, eikä uimapukua edes tarvita.

Vierailija
5/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene aikoihin / paikoissa jossa ei ole muita? En minäkään näin 100 kg painossa menis todellakaan julkiselle rannalle aikaan jolloin siellä on muita. Mutta käyn silti usein uimassa:

- viikoksi vuokrasin mökin ja siellä uin mökin rannalla

- asun Helsingissä, ja täällä usein menen uimaan ruovikkoisista tms paikoista joissa ei ole virallista rantaa, esim. vanhankaupunginlahden ryteiköistä ja vuosaarestakin löytyy paikkoja pulahtaa kenenkään näkemättä uimaan

- joskus käyn ihan virallisilla rannoillakin uimassa, mutta yöllä. Esim. 00-01 aikaan saa useimmissa paikoissa olla ihan yksikseen muuten paitsi että viikonloppuna ei kannata mennä, voi olla nuorisoa juhlimassa rannalla

Vierailija
6/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. En edes ole kuin pari kiloa ylipainoinen mutta en halua että kukaan katsoo.

Vierailija
7/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos käyt aamulla aikaisin. Kasilta ysiltä on yleensä vaan himovesijuoksijaeläkeläiset rannalla. Ja minä joka haluan sieltä myös pois ennen ruuhkaa.

Vierailija
8/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskalsin tänä kesänä ensimmäistä kertaa. Ja painin myös saman ongelman kanssa kuin ap.

Mä päätin että olkoon, tuijottakoon ihmiset jos se on heistä hauskaa, mä nautin veden hellivästä viileydestä. Onneksi meidän lähiuimarannan pohja syvenee hitaasti ja on hiekkapohja niin oli ihanaa kävellä vaan niin syvälle kuin pääsi ja seisoa vaan siellä vedessä ja nauttia veden viileydestä.

Kun makuun pääsin en olis halunnut tulla vedestä enää ollenkaan pois.

Onneksi uskalsin!

Vierailija
9/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee eniten yleisillä rannoilla ne tupakantumpit hiekassa.

Vierailija
10/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me käytiin aamulla n.10-12 maissa. Silloin ei ollut vielä paljon porukkaa. Suurimmat ryysikset tuli kuulemma sitten vasta illalla, silloin mies sanoi että ranta oli ihan ylitäynnä populaa.

-8.

Vierailija
11/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lihava ukko on käynyt tänä kesänä melkein joka päivä yksin uimassa. Vielä ei ole kukaan tullut valittamaan että höhöhöhöö ootpa outo ja nolo kun yksin uit.

Vierailija
12/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään. Lähinnä se leväisyys ja bakteerit ahdistaa ei muu.

Vierailija
13/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa paljasta pintaa, ei tiedä oikein mihin katsoa. Hämmentävää! Ei halua kuitenkaan tuijottaa ketään. Parempi varmaan ottaa lehti mukaan ja tuijottaa sitä.

Vierailija
14/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn yöllä uimassa kun ei ole ketään rannalla. :)

Vierailija
15/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään kiinnosta toisen ulkonäkö. Puhelimiaan kaikki vaan tuijottaa.

Vierailija
16/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen haaveillut yöuinnista mutten ole koskaan saanut aikaiseksi. Oon sulle kade.

Vierailija
17/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen haaveillut yöuinnista mutten ole koskaan saanut aikaiseksi. Oon sulle kade.

Tietysti ei kovin turvallista käydä yksin jos jotain tapahtuu uidessa, kohtaus tai joku sellainen.

Vierailija
18/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ahdistuksesta selviää vain menemällä. Ei ketään sinun kroppasi paljoa kiinnosta. Oikeasti.

Silti siellä on liikaa ihmisiä vaikka kropan kanssa selviäsikin veteen.

Vierailija
19/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lihava ukko on käynyt tänä kesänä melkein joka päivä yksin uimassa. Vielä ei ole kukaan tullut valittamaan että höhöhöhöö ootpa outo ja nolo kun yksin uit.

Kai sä tajuat et +40v ukoista on yli puolet ylipainoisija, joten se on normaalia. Sinne kun menee alipainoinen luusta ja nahasta ja 4% rasvaprosentilla oleva ruipelomies, niin häpeän määrä sama kuin ylipainoisella naisella.

Vierailija
20/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko mammat tulla ruman miehen mökille uimaan, vaikka ihan nakuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä