Pitääkö lounas paikassa palauttaa astiat vai?
Itse en palauta koskaan astioita syön sitte missä tahansa.miksi en koska olen maksanu lounaan niin tietääkseni luonas paikan tehtävät eivät kuulu minulle.jos palautan astiat niin se olisi sama asia kun veisin keittiön roskat lähtiessäni.joten minä henk koht tulen aina jättämään astiat pöytään kun olen maksanu lounaan.N34
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Itse en palauta koskaan astioita syön sitte missä tahansa.miksi en koska olen maksanu lounaan niin tietääkseni luonas paikan tehtävät eivät kuulu minulle.jos palautan astiat niin se olisi sama asia kun veisin keittiön roskat lähtiessäni.joten minä henk koht tulen aina jättämään astiat pöytään kun olen maksanu lounaan.N34
Tunnen yhden toisen yhtä tyhmän.
Riippuu paikasta. Joissakin kuuluu, toisissa ei. Kyllä sinä varmaan huomaat jos nurkassa on palautuskärry tai jos olet epävarma, katso miten toiset tekevät ja toimi sen mukaan.
Jos kannat itse ruokasi pöytään tarjottimella, kannat myös astiat pois. Näin ruokapaikoissa pääsääntöisesti.
En todellakaan vie koskaan jätän aina ne pöytään ei ole asiakkaan tehtävä niitä viedä.blokkaus on sisällytetty annoksen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan vie koskaan jätän aina ne pöytään ei ole asiakkaan tehtävä niitä viedä.blokkaus on sisällytetty annoksen hintaan.
Eli sinulle myös tuodaan ruoka pöytään? Tällöin se on ihan ok.
Mutta jos et maksa palvelusta, et myöskään saa sitä.
Kuules et ole maksanut pöytien siivoamista, olet maksanut ainoastaan ruuasta. Eli vie ne jätöksesi sinne minne kuuluu.