Onks ketään ollut lentoemäntädietillä? Miten hyviä tuloksia oot saanut tai oisko muita vinkkejä pudottaa painoa nopsaa..??
Kokemuksia dietistä? Tai oisko vielä jotain tehokkaampaa ehdottaa.. pitäisi saada nopealla aikataululla mahdollisimman paljon painoa pois. Ei sit mitään pelkää "juo vettä viikko" ehdotuksia, sellaiseen en ala.
Kommentit (9)
Ystäväni kuoli anokreksiaan juuri tuolla lentodietillä älä kokeile!; muutenkin pyöreys on kauniimpaa Ku hoikkuus t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni kuoli anokreksiaan juuri tuolla lentodietillä
Just joo. Tosi asiantuntia.
Tuohan on neljän päivän pikadieetti et tuskin kerkeää anoreksiaan siinä kuolla. Hölynpölyä!!
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on neljän päivän pikadieetti et tuskin kerkeää anoreksiaan siinä kuolla. Hölynpölyä!!
Ystävä siis alotti juuri tuolla lentodietillä piano putos heti paljon ja laukas heti anokreksua ja se oli sillä pudempään kuin on suositus ja kuoli tositarina. Apua jos cälität terveydestäs niin oysyt mielummin pyöreämpänä se on terveydelle ja ulkonäölle parempi uskon pois Olen mies ja kylkiluut ällöttää
Onhan tuo parempi kuin moni maksullinen nettidieetti.
Pitääkö siinä dietistä tarkalleen noudattaa kaikkia ohjeita vai voiko jotain aineksia vähän korvata tai jättää pois? Pitäisi saada 8kg äkkiä, niin pian kuin mahdollista.. ap
olen kokeillut ja toimii, ainakin alkusysääjänä kevyemmälle ololle ja laihdutukselle. Muutama vuosi sitten aloitin lentoemäntädieetillä ja sillä tippui joku 2,5 kg dieetin aikana, jatkoin siitä south beach dieetille ja yhteensä tippui normaalipainon sisällä 7 kg kolmessa viikossa.... uskomatonta mutta totta ja nämä kilot pysyivät pois. Oli kyllä kevyt ja hyvä olo sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
olen kokeillut ja toimii, ainakin alkusysääjänä kevyemmälle ololle ja laihdutukselle. Muutama vuosi sitten aloitin lentoemäntädieetillä ja sillä tippui joku 2,5 kg dieetin aikana, jatkoin siitä south beach dieetille ja yhteensä tippui normaalipainon sisällä 7 kg kolmessa viikossa.... uskomatonta mutta totta ja nämä kilot pysyivät pois. Oli kyllä kevyt ja hyvä olo sen jälkeen.
Niin eli alkusysääjänä anokreksialle!! T. Mies josta on parempi pidän myös aina kiinni perjaatteisra ja anoreksiaa vastaan olen
Itse kokeilin ja toimii!