Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko rakastua toiseen neljän tapaamisen jälkeen?

Vierailija
02.08.2018 |

Seurustelukumppanini ilmoitti olevansa rakastunut minuun.. Onko mahdollista??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihastua aivan totaalisesti. Mutta mielestäni rakastuminen/rakastaminen vaatii enemmän aikaa ja toisen parempaa tuntemista.

Vierailija
2/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Me rakastuttiin toisilla treffeillä, ja myös sanottiin se ääneen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen rakastunut ensitapaamisella kaksi kertaa. Tosin eivät olleet mitkään ennalta sovitut treffit vaan ihan baarissa törmäsin molempiin.

Vierailija
4/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mahdollista. Mä retkahdin kolmansien treffien jälkeen täydellisesti, ja vieläkin kolmen vuoden seurustelun jälkeen olen korviani myöten rakastunut.

Vierailija
5/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta olisin erittäin varovainen tollasen kanssa. Tuppaavat olemaan sokeita sinun huonoille puolille tutustumisen aikana, joka voi ajaa suhteen muutaman vuoden kuluttua kriisiin.

Vierailija
6/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, jos voitte olla täysin omia itsejänne tilanteessa ja voitte puhua jopa kipeistä asioista, joita ette muiden kanssa välttämättä jaa. Se osoittaa korkeaa henkistä yhteyttä. Tuollaisessa olosuhteessa rakastuminenkin on täysin mahdollista. 

Osa ihmisistä kätkee heikkoutensa, eikä tutustumaan pääse kunnolla edes pitkän ajan kuluttua. Silloin suhde on väärällä pohjalla rakastumiseen. Rakastuminen ja rakastaminen ovat tunteita, joidenka pitäisi vallita myötä ja vastamäessä.