Työmatka pyöräily
Noin 7,3km työpaikkaan jossa ei mahdollisuutta käydä suihkussa. Pyöräilisitkö? Julkisilla pääsee viereen ja tietysti parkkipaikka autoille
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Noin 7,3km työpaikkaan jossa ei mahdollisuutta käydä suihkussa. Pyöräilisitkö? Julkisilla pääsee viereen ja tietysti parkkipaikka autoille
Ehdottomasti
Sähköpyörällä pyöräilisin, muuten en. Ikävää hommaa, jos on ylämäkiä ja vastatuulta.
Onko sama asia kuin työmatkapyöräily?
Vierailija kirjoitti:
Onko sama asia kuin työmatkapyöräily?
Sinä et ilmeiseti ikinä tee yhtään virhettä kun on varaa tulla muille naljaileen?
Ei se matka vaan se vauhti. Itse Poljen 12km suuntaansa eikä tule hiki.
En näillä säillä.
Olisin aivan läpimärkä kauttaaltaan ja suihkumahdollisuuden puuttuminen olisi esteenä.
Muuten kyllä. Vaikka vähän hikoilisikin, niin kainaloiden pesu ja vaihtopaita. Siinä se.
Mutta tosiaan nyt tulee hien mukana suolaakin iholle sen verran, että jonkinlainen terveyshaitta, jos se koko päivän hiertää ja ärsyttää ihoa töissä.
Ja kamala olo.
Mulla matkaa 13km ja pyöräilen. ei ole matka eikä mikään, edes sateella!
Mulla työmatka 11-13 km (reitistä riippuen), ajan fillarilla rauhallista vauhtia eikä tule hiki.
Mulla on työmatka liian lyhyt pyöräiltäväksi, puolen kilsan takia ei viitsi pyörää ottaa.
Auto on helpompi ja kävellä en halua.
Töissä saa tarpeeksi kävelyä...ja puolijuoksua.
8km suuntaansa on rajani työmatkakävelystä siirtymiseen työmatkapyöräilyksi.
Tuollainen matka on liian lyhyt pyöräilyyn, mutta yläpäässä alkaa olemaan suurehko kävelyyn.
Joku 15km eikä muuta liikunta päivässä pitää laardit loitolla. Vastaava pyöräillessä saa sitten suunnitella vapaa-aikana liikuntaohjelmaa.
Riippuisi hieman mitä siellä työpaikalla pitäisi tehdä? - Joissain paikoissa varmaan riittäisi, että vaihtaisi kuivan paidan päälle ja alkaisi hommiin. Kun taas omalla työpaikallani vaaditaan miehiltä säästä riipumatta mm. pitkien housujen käyttöä ja lyhythihaisiin paitohinkin suhtaudutaan penseästi vuoden ympäri.... Mutta ei tämä tietenkään ole este, ettenkö voisi kulkea työntekemiselleni. -Jossain vain työpaikalla (, tai sen läheisyydessä) täytyisi voida vaihtaa työ -lookki päälle. Tiedä sitten kuinka paljon täytyisi pyyhkäistä hikeä pinnasta vaikka kosteuspyyhkeillä, ellei suihkuun pääseminen olisi mahdollista lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on työmatka liian lyhyt pyöräiltäväksi, puolen kilsan takia ei viitsi pyörää ottaa.
Auto on helpompi ja kävellä en halua.
Töissä saa tarpeeksi kävelyä...ja puolijuoksua.
Pyörää et jaksa ottaa, mutta auton jaksat? Tuon matkan pyöräilis vaikka kaatosateessa
No jos ton matkan ajaa hitaasti puolessa tunnissa, niin ei tule hiki. Minkälainen työympäristö on odottamassa, haittaako jos siellä on hieman hikisenä?
Ite pyöräilen suurinpiirtein saman matkan, koska bussilla menisi vain muutaman minuutin nopeammin enkä välitä seistä niissä ruuhkabusseissa. Autoa en omista
Vierailija kirjoitti:
No jos ton matkan ajaa hitaasti puolessa tunnissa, niin ei tule hiki. Minkälainen työympäristö on odottamassa, haittaako jos siellä on hieman hikisenä?
Minusta olennainen kysymys on juuri tuo, minkä esitit, eli haittaisko, jos työpaikalla on hieman hikisenä? - Itse kyllä olen hionnut viime viikkojen helteessä, vaikka olisin ollut vain paikallani....
Työympäristöni on koulu. Matkalla molempiin suuntiin ylä- ja alamäkiä sekä tasaista.
Ei jaksa, vaikka huvikseni pyöräilenkin pidempiä lenkkejä. Minimihyöty, mutta maksimivitutus ja ajankulu.
Älä rehki matkaa