Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai kukaan oikeasti usko, että tuo Toinen nainen - stoori olis totta?

OIkeasti petetty ja seurauksen sen mukaiset!!
01.08.2018 |

Siis tollanen tarina vois olla hyvinkin totta ja mulle käynyt vielä paljon pahemmin, mutta tämä ap. kirjoittaja haluaa ihan oikeasti vaan käyttää kirjoittajan lahjojaan ja nauttii, kun te uskotte!

Fakta on kuitenkin että yksikän nainen ei väsäisi mitään kaunokirjallista ulosantia tänne jatkuvasti parin päivän sisään siitä, kun todella pitkäaikainen elämänkumppani tekisi jotain tuollaista!

Sitten vielä kehutte, kuinka on fiksu ja miehetkin haluaa kumppaniksi, kun niin kylmät hermot ja käyttäytyy niin fiksusti??

Hei....ei ole todellista!!!

Ei kai kukaan oikeasti usko, että tuo Toinen nainen - stoori olis totta?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
2/14 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvästi ap. kirjoittajalla on yksin tylsää ja on väsännyt tällaisen stoorin tänne. Totuus on, ettei hänellä ole miestä eikä perhettä ollenkaan, vaan nauttii kun saa vedättää tyhmiä romantiikan hakuisia mammoja ihan 5-0.

Olen itse kokenut vastaavaa, eikä tosiaankaan tulisi mieleen tänne kirjoitella mitään, koska päähän siinä hajoaa vähäksi aikaa joka ainoalla, jolla normaali tunne-elämä.

Asiasta ei pystyisi kirjoittamaan minnekään samana tai seuraavana päivänä tai ainakaan kuukauteen ja vetoaisi kyllä lähimpiin kavereihinsa ihan ekana.

Olette tyhmiä  jos uskotte!

Varsinkin kun vielä jatko-osaa....heh heh!!!

Jokainen, joka kokenut miehen petoksen tuoreeltaan tietää kyllä, ettei silloin aaveelle olla ekan kirjoittelemassa todellakaan...paitsi jos ei ole tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako sua aivoon että sä oot itse kirjoittajana niin paska että tääkin alotis toivottavasti jää unholaan😂😂 voi voi

Vierailija
4/14 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa aivan liian novellimaisesti ollakseen oikeasti tuossa tilanteessa. Eli pikkuhiljaa alankin kallistua provon puolelle.

Provot tunnistaa myös siitä, että kirjoittaja vain jatkaa ja jatkaa tarinaa, istuu aamusta iltaan koneella ja kirjoittaa. Ei paljon kirjoitusvirheitä, vaan juuri kuin lukisi jotain harlekiinisarjaa.

Oikeasti petetty nainen suoltaisi tänne jotain välittämättä oikeinkirjoituksesta yms. ja jossain vaiheessa katoaisi jonnekkin oikeaan elämään selvittämään päätään.

Vierailija
5/14 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako sua aivoon että sä oot itse kirjoittajana niin paska että tääkin alotis toivottavasti jää unholaan😂😂 voi voi

No ei tod., mutta tämä stoori antaa vähän väärän kuvan siitä, miten nainen oikeasti suhtautuisi menetettyään pitkäaikaisen rakkautensa. Koska eihän se noin kylmän viileästi mene vuosikausien suhteen jälkeen:)

Vierailija
6/14 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Vierailija
7/14 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaikki aina ihan provojen vietävänä.

Vierailija
8/14 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se hyvinkin olla totta....en tosin tiedä, kun en ole lukenut koko juttua..

Vierailija
9/14 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mieltä aamu- ja päivävuoro? t. ap.

Vierailija
10/14 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä edelleen odottelen, ap!

Vierailija
11/14 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satumainen tarina. Vilkkaan mielikuvituksen tuotos.

Vierailija
12/14 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan selvästi ap. kirjoittajalla on yksin tylsää ja on väsännyt tällaisen stoorin tänne. Totuus on, ettei hänellä ole miestä eikä perhettä ollenkaan, vaan nauttii kun saa vedättää tyhmiä romantiikan hakuisia mammoja ihan 5-0.

Olen itse kokenut vastaavaa, eikä tosiaankaan tulisi mieleen tänne kirjoitella mitään, koska päähän siinä hajoaa vähäksi aikaa joka ainoalla, jolla normaali tunne-elämä.

Asiasta ei pystyisi kirjoittamaan minnekään samana tai seuraavana päivänä tai ainakaan kuukauteen ja vetoaisi kyllä lähimpiin kavereihinsa ihan ekana.

Jokainen, joka kokenut miehen petoksen tuoreeltaan tietää kyllä, ettei silloin aaveelle olla ekan kirjoittelemassa todellakaan...paitsi jos ei ole tunteita.

Kyllä minä voisin kirjoittaa, ja joskus olen tainnut kirjoittaakin ehkä jotain exän touhuista ihan tuoreeltaan.

Minulla ei ainakaan ole ketään muuta jolle avautua, ei kavereita tai muita läheisiä.

Mutta toki teksti ei mitään tuollaista novellisoopaa olisi.

Vierailija
13/14 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voisin kirjoittaa, ja joskus olen tainnut kirjoittaakin ehkä jotain exän touhuista ihan tuoreeltaan.

Minulla ei ainakaan ole ketään muuta jolle avautua, ei kavereita tai muita läheisiä.

Mutta toki teksti ei mitään tuollaista novellisoopaa olisi.

No sitähän tässä juuri tarkoitetaankin:)

Vierailija
14/14 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ”toinen nainen stoori”?

Joku ultimaattinen juttu josta kaikkien tulisi tietää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän