Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua myydä autoa

Aloittana
01.08.2018 |

Lyhyesti: otettiin autolaina (n.24 000) viime vuoden alussa. Epäonni kuitenkin sivalsi meitä ihan kunnolla kun minä jouduin vaihtamaan huonommin palkattuun työhön ja miehellä lähti työpaikka kokonaan alta. Tulot tippui monen monta tonnia aivan minimiin. Ollaan tapeltu ihan tosissaan että ollaan saatu maksettua tota autoa ja jossain vaiheessa oltu monesti pulassa sen takia.

Mä oon ihan loppu tuohon. Ei ajeta enää puoliakaan entisistä ajoista ja suurimman osan ajasta se seisoo parkkipaikalla tyhjän panttina. Haluaisin vaihtaa halvempaan mutta mies raivostuu silmittömästi edes ehdottaessani asiaa. Me ei selvitä kunnolla arjen kuluista ja silti tuo munanjatke pitää seisottaa tuolla pihalla vaikka sähköt katkeis.

Mitä ihmettä voin sanoa sille että se tajuaa? Ajan sen kohta puuhun tai tuikkaan tuleen.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista jättää puhelin kotiin jos meinaat toteuttaa uhkauksen ja ikkunat auki, muuten se ei pala sisältä kunnolla.

Vierailija
2/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ette ostaneet käteisellä?

Ei tarttis enää maksella..

Jäljelläolevan lainaosuuden voi myös maksaa yhdellä kertaa pois, yleensä se onnistuu ilman lisäkuluja.

Lainanmaksun jälkeen jää taas rahaa muuhunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vastaavat tapaukset tulevat yleistymään. On sen verran paljon noita velka-autoja tuolla liikenteessä nykyään. Ison audin tai bemarin kuukausierät (laina tai autoetu) ovat  >900 euroa kuussa. Siihen vielä mahdollisesti päälle sopimuksesta riippuen rengas- ja huoltokuluja. Aika harvan keskituloisen lapsiperheen talous kestää moisen kuluerän pelkkään autoon sijoitettuna. 

Vierailija
4/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siitä myydessä edes tuon velan summaa....

5/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh noh ymmärrän miestäsi mutta en suosittele tuikkaamaan tuleen jos vaan selittäisitte autokaupalle että tilanne on tämä että näin kävi että haluaisitte vaihtaa halvempaan. Tai jos olette maksaneet jo paljon niin luultavasti liike voi jonkin kompromissin tehdä. Ihan tyhmänö kyllä kysyn että mikä pisti ottamaan noin ison lainan kun jo 10 k saa jo ihan näppärän auton tai ainakin luulen niin mulla kallein ollut 900 ja omansa aina tuonut takaisin. Lisäksi auto on kaikista huonoin sijoitus se tippuu 5000 hethinta. Miehellesi tuo auto on status mutta sinua kyrsii. Teidän pitää vain löytää yhteinen keskitie mutta älä painosta se ei johda hyvään. Onnea teille siis ei ole sarkasmia vaan toivon todellakin että saatte tuon auton pois päästänne.

Vierailija
6/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme.... Älkää ostako rahoitusautoja!

Vierailija
7/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että jos haluaa auton pitää, niin maksaa sen kulut ja maksut ihan itse.

Vierailija
8/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa lusmut tekemään kunnolla töitä ja hankkimaan rahaa niin ei tartte jostakin autolainasta itkeä!

Vierailija
9/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää se nyt kunnon peniksenjatke pihassa olla! Voittehan te syödä vaikka kaurapuuroa jos pitää rahasta säästää.

Vierailija
10/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on tilaisuus juuri teille!

https://www.nettiauto.com/9757107

Vierailija
11/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä17532 kirjoitti:

Ööh noh ymmärrän miestäsi mutta en suosittele tuikkaamaan tuleen jos vaan selittäisitte autokaupalle että tilanne on tämä että näin kävi että haluaisitte vaihtaa halvempaan. Tai jos olette maksaneet jo paljon niin luultavasti liike voi jonkin kompromissin tehdä. Ihan tyhmänö kyllä kysyn että mikä pisti ottamaan noin ison lainan kun jo 10 k saa jo ihan näppärän auton tai ainakin luulen niin mulla kallein ollut 900 ja omansa aina tuonut takaisin. Lisäksi auto on kaikista huonoin sijoitus se tippuu 5000 hethinta. Miehellesi tuo auto on status mutta sinua kyrsii. Teidän pitää vain löytää yhteinen keskitie mutta älä painosta se ei johda hyvään. Onnea teille siis ei ole sarkasmia vaan toivon todellakin että saatte tuon auton pois päästänne.

Miksi mennä sössöttämään rahavaikeuksistaan autoliikkeeseen? Hehän ovat jo rahansa saaneet aikoja sitten.

Kandeisko ottaa yhteys autolainan rahoittajaan?

Vierailija
12/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on avio-ongelma, älä yritä projisoida sitä autoon.

Autokauppa käyttää tilannetta hyväkseen hyvittämällä takaisin ottamastaan autosta pilkkahinnan, eli ei kannata ruveta.

Vierailija
13/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusettajaliike koettelee lain rajoja.

Vierailija
14/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko perusteluja?

Vierailija
15/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton arvo ei oo tippunu onneks ollenkaan. Velkaa on jäljellä vielä 17 000. Saisin about 6000e auton omaksi mikä kyllä riittää vallan mainiosti. Mies istuu autossa varmaan kerran viikossa kauppareissun ajan, v*tuttaa tuo määkyminen ja vastaan tinkaaminen. Laina on vielä mun nimissä. En halua tehä tälläsiä päätöksiä yksin vaan tiiminä, mies on uhkaillut että jos toi auto lähtee, hän ei sen uuden p*skan kyytiin aio nousta ja ties mitä. Lähdeppä tässä sitten pää pystyssä pelastamaan tätä tilannetta ja hyvillä mielin autokaupoille! Saakeli.

Oonko kohtuuton jos vaan ilmotan että tuo rakkine saa luvan lähteä tykkäsit tai et?

Vierailija
16/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko autoa käyttää jotenkin rahantekovälineenä? Teillä ei ole töitä, mutta kiva ajopeli löytyisi...

Vierailija
17/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkenna kiitos. Ostovoimaa omaavalle autokauppiaalle tuo voi olla edullisin tapa hankkia enemmän markkina-arvoa omaavaa varastoa. Ikäänkuin tavanomaisen parempaan autoon vaihtavan kuluttajan peilikuva.

Vierailija
18/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko autoa käyttää jotenkin rahantekovälineenä? Teillä ei ole töitä, mutta kiva ajopeli löytyisi...

Mulla on kyllä siis työpaikka mutta se ei riitä kattamaan kallista vuokraa ja tota mielenpahottajavekotinta yms. Miehellä pieni työttömyystulo ja epävarma työtilanne.

Oon jotain uber-hommia joskus pohtinut mutta mietin että jos joku kännitoope vaikka kaataa juomat noille penkeille tai jotain ni sit tosta ei ainakaan saa kunnolla vaihdossa :(

Vierailija
19/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman nimissä auto on?

Sinun - voit myydä auton ilman miehen suostumusta

Miehen - saa huolehtia auton kuluista itse

Vierailija
20/63 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkenna kiitos. Ostovoimaa omaavalle autokauppiaalle tuo voi olla edullisin tapa hankkia enemmän markkina-arvoa omaavaa varastoa. Ikäänkuin tavanomaisen parempaan autoon vaihtavan kuluttajan peilikuva.

Pulju on keksinyt lain rajoja koettelevia myyntitapoja ja naamioituu "keskustelijaksi" kaikiin mahdollisiin paikkoihin itse itseään kehuen.

Ei sieltä käytännössä mitään autoa saa, käyvät kimppuun kuin lomaosakekauppiaat jos erehdyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän