Mies ei halua myydä autoa
Lyhyesti: otettiin autolaina (n.24 000) viime vuoden alussa. Epäonni kuitenkin sivalsi meitä ihan kunnolla kun minä jouduin vaihtamaan huonommin palkattuun työhön ja miehellä lähti työpaikka kokonaan alta. Tulot tippui monen monta tonnia aivan minimiin. Ollaan tapeltu ihan tosissaan että ollaan saatu maksettua tota autoa ja jossain vaiheessa oltu monesti pulassa sen takia.
Mä oon ihan loppu tuohon. Ei ajeta enää puoliakaan entisistä ajoista ja suurimman osan ajasta se seisoo parkkipaikalla tyhjän panttina. Haluaisin vaihtaa halvempaan mutta mies raivostuu silmittömästi edes ehdottaessani asiaa. Me ei selvitä kunnolla arjen kuluista ja silti tuo munanjatke pitää seisottaa tuolla pihalla vaikka sähköt katkeis.
Mitä ihmettä voin sanoa sille että se tajuaa? Ajan sen kohta puuhun tai tuikkaan tuleen.
Kommentit (63)
Ole vastuullinen ja tee päätös.Joskus on vain otettava hommat omiin käsiin ja toimittava.Johonkin autoon ei kannata elämää pilata
Et taida olla kohtuuton. Järkevä kylläkin. Jos ukkos ei suostu istuman ni kävelköön.
Olen katsonut nettiautosta auton nykyistä markkinahintaa ja tippuu samaan kuin ostettaessa. Ei olla paljoa kilometrejä kerrytetty ja samoilla kilometreillä myydään kangassisustaa samalla hinnalla kuin meidän ostamamme. Meillä on nahkasisusta ja kalliit vanteetkin saattaa tuoda ehkä pari sataa euroa lisäarvoa, ainakin klikkauksia ilmoitukseen kun on kivan näköinen. Meillä on ollut kaveri automyyjänä ja osasi kertoa liikkeiden katteista (esim. kamux haluaa n. 3000e katteen). Osaan arvioida siitä että kyllä minulle pitäisi periaatteessa edes joku pikkukottero väliin löytyä, ellei autoliike käy ahneeksi (mikä on kyllä kovin todennäköistä). No, ei se mitään maksa soitella ja kysellä!