Ihanin kehu, jonka olet itsestäsi kuullut?
Mun hiuksia kehuttiin eilen bussissa ihan tuntemattoman ihmisen toimesta. Piristi päivää kummasti, vaikka ehkä vähän hämmentäväkin tilanne...
Kommentit (92)
"Sä oot parasta mitä mulle on ikinä tapahtunut"
Olen ollut noin puoli vuotta töissä kaupassa ja todella moni on kehunut hiuksiani. Tää on niin outoo, kun olen yleensä kuullut vain haukkuja hiuksistani.
Mutta ehkä kivoimmat kehut ovat olleet: "olet kaunis" tai "sulla on kaunis hymy"
Ehkä mieleenpainuvinta on se, kun työkaveri sanoi kerran: olet niin valoisa ihminen, että koko huone muuttuu valoksi, kun astut sisään.
Lukiossa samalla luokalla oleva poika: "Toivon, että jos joskus saan lapsia, niistä tulee ihan sun kaltaisia."
Tuntematon mies baarissa: "Hei anteeksi mut mun on ihan pakko sanoa sulle, että sä näytät ihan animehahmolta" ja katosi tämän jälkeen ihmisvilinään.
Nämä kaksi ovat jääneet mieleeni, lämmittävät edelleen sydäntä. Hassua vaikka omat läheiset kehuvat usein ovat silti nämä "satunnaisilta" ihmisiltä tulleet kehut jääneet parhaiten mieleen.
"Sinulla on todella miellyttävä puhelinäääni", kehui heti alkuun deittinainen, kun ekaa kertaa puhelimessa toisillemme uskaltauduimme jutella. (Puhelin oli muuten Nokian E5x-sarjalainen, ehkä joskus vuonna 2007...)
"Olet oikea jalokivi, tuskin koskaan kohtaan kaltaistasi", tunnusti nainen viimeisessä viestissään, kun rakkaudentäyteisen ja kiihkeän seurustelusuhteen jälkeen yhteinen polkumme oli lopulta erkanemassa ,: (
Hieman haikeana M
Karaokessa monesti mua on pyydetty muuallekin laulamaan.
Eturivistä joku välillä kovaakin huutanut, että "Mee muualle laulamaan!!"
”On mulla muitakin naispuolisia ystäviä, mut sä oot kyllä oudoin!” Ihan paras kehu!
Tutut varmaan tunnistavat, jos palstailevat.
Asiakas: "Thank you for everything!"
Minä: "I am just doing my job."
A: "No no! You are really nice and awesome, you are always ready to help and you are so... unfinnish!"
Kiitin kyllä, mutta jäin miettimään, millaisen kuvan hän sai suomalaisista... :D
Myös rauhallista ääntä ja olemusta on kehuttu. En koskaan näytä hermostumista muille kuin läheisille, joten muut luulevat, että olen aina rauhallinen.
Mun hiuksia kehutaan usein.
Parhaiten jäi kyllä toimittajan (mies) kommentti kolmannelle henkilölle joka odotti minua eikä tiennyt mistä tunnistaa: No se on sellainen pitkä ja hoikka hyvinpukeutuva nainen.
163cm/64kg ja korkkarit jotka hämäsi:)
Parhaat kehut on naisilta sängyssä. Oikeasti ainoat kehut jotka haluan muistaa.