Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanin kehu, jonka olet itsestäsi kuullut?

Vierailija
01.08.2018 |

Mun hiuksia kehuttiin eilen bussissa ihan tuntemattoman ihmisen toimesta. Piristi päivää kummasti, vaikka ehkä vähän hämmentäväkin tilanne...

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niinkään paras, mutta hauskin. Yhdenillan jutun jälkeen, kun tein lähtöä... "Eks sä vois jättää noita tissejäs tänne?" Naurattaa vieläkin... ei tod. tarkoitus nähdä syvällisimmissä merkeissä muutenkaan enää.

Vierailija
42/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin otteeseen olen kuullut olevani valoisa ihminen. Mitä sitten tarkoittaakin.

Vierailija
44/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan kehuttu... :(

Vierailija
45/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kundikaverin kanssa kahdestaan autossa - tunsin kun hän tuijotti kiinteästi, kun kysyin "no mitä nyt?" Hän sanoi hämillään: "Oi, sä oot jotenkin... niikun joku filmitähti." 

Vierailija
46/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole koskaan kehuttu... :(

Sä olet ihanan säälittävä.

Vierailija
47/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

/

Vierailija
48/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupantäti : Sulla on todella kaunis letti! 

Toinen kaupantäti: Vau miten pitkät hiukset sulla! Todella upeat jne

Kolmas kaupanmyyjä joka oli mies : Sulla on upeat ja paksut hiukset jne. 

Kadulla random mies: Sulla on upeat hiukset

Kadulla random nainen just juhannuksena jos oikein muistan : Miten ihanat hiukset sulla!

Ma-mu mies: you are very beautiful girl and your hair is gorgeus

Noh tosiaan olen ottanut kaikki lämpimin mielin vastaan. Kehut piristävät aina, enkä osaa päättää mikä olisi eniten ihanin kehu. :D

Vierailija
49/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanimmat varmaan nämä:

Kehu nro 1. "Harvoin älykkyys, tervejärkisyys, kaunis luonne ja upea ulkomuoto asuvat yhdessä naisessa, mutta sussa ne kaikki toteutuvat" (Näin todennut muutama mies, johon tuli aikoinaan syvällisemminkin tutustuttua)

Kehu nro 2. "En oikeen osaa selittää, mutta sä olet sellanen ihminen, etten ois koskaan uskonut tulevan mun elämään. Oon onnellinen siitä. Tuntui heti, kun oltais tunnettu vuosia. Pysythän mun elämässä vaikka mitä tulis" (Muutamankin ystävän suusta, ehkä hieman eri sanoin, mutta samalla sisällöllä.)

Olen näistä sanoista/kehuista (you name it) onnellinen.... ja tunnen rakkautta näitä kaikkia kohtaan, vaikka miehet kaikki olekaan ihan samalla tavalla elämässä <3

Vierailija
50/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siitä lähtien kun tavattiin, niin oot aina piristänyt mun päivää. Et taida itsekään tajuta, kuinka uskomaton nainen sä olet" 

"Hymysi on.. valloittava" leveän hymyn ja unelmoivan katseen kera.

"Oot niin erilainen kun kaikki muut. Mystinen"

Kaikki miehet kehuu hymyä ja silmiä melkein samoin sanoin (ja varmaan jokaiselle naiselleen), niin en juuri välitä ulkonäkökehuista. Kaunein mitä ulkonäöstä on sanottu on "Sä olet sielukkaan näköinen" ja eräs ihastuttava mummeli kysyi että tanssinko mä, kun liikun kuulema kuin tanssija :)

Muistakaa ihmiset aina itsekin sanoa ääneen, jos jostakusta on jotain hyvää ja kaunista sanottavaa. Ei ikinä tiedä kuinka suuresti se voi jotakuta ilahduttaa :)

Vierailija
51/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sä olet niin paljon kauniinpi kuin mun vaimo"

-N18

Vinkkinä, että ei kauheana kannata uskoa vanhempien miesten ”kehuja”. Kyllä säkin varmaan tiedät mitä ne niillä hakee

Toinen N18

Ihanan vähättelevä suhtautuminen vanhempiin miehiin. Aivan kuin he olisivat jotain kakkosluokan kansalaisia.

Vierailija
52/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N18

Vinkkinä, että ei kauheana kannata uskoa vanhempien miesten ”kehuja”. Kyllä säkin varmaan tiedät mitä ne niillä hakee

Toinen N18

Ihanan vähättelevä suhtautuminen vanhempiin miehiin. Aivan kuin he olisivat jotain kakkosluokan kansalaisia.

Kyllä tuo oli ihan realistinen ja selväpäinen suhtautuminen vanhempiin miehiin

N49

Vierailija
53/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kertonut, että mun kanssa on helppo olla. Oletan sen kehksi. Käsialaani on myös monesti sanottu kauniiksi. Lapsena äidin työkaveri sanoi, että mun silmät on kuin suklaata. Töissä eräs iäkkäämpi nainen kutsui mua nuoreksi neitokaiseksi, olen jo lähes nelikymppinen äiti-ihminen. Lausahduksesta jäi hyvä mieli.

Vierailija
54/92 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljainen ja rauhallinen introvertti DI. Joudun työssäni pitämään esitelmiä kollegoille ja myös täysin maallikoille omasta alastani. Minulle on usein sanottu, että olen upea ja karismaattinen esiintyjä. Minulle on myös sanottu, että lavalla herään henkiin, olen nopeaälyinen, hauska ja osaan kertoa asiat yleisön tasoisesti, rakkauteni alaani paistaa läpi esitykseni ja saa myös yleisöni innostumaan alastani. Kommentit lämmittävät mieltä aina, kun hermoillen ennen esitystä.

Vierailija
55/92 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kehuja viimeksi 19 vuotta sitten. Olin tet-harjoittelussa päiväkodissa ja yksi lapsi tuli yhtäkkiä halaamaan ja sanoi, että olen ihana ja hän tykkää minusta. Sen jälkeen ei ole kukaan kehunut.

Vierailija
56/92 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin saamani kehu tuli anopiltani, joka kertoi minulle salaisuutena, että oli ollut epävarma kun poikansa oli innoissaan kertonut, että oli tavannut maailman ihanimman naisen ja että tämä oli "se oikea" ja että hän oli poikansa puolesta vähän pelännyt, koska edellinen tyttöystävä oli ollut aika hallitseva ja kokolailla karmaiseva tapaus ja pojalla oli kestänyt pitkään päästä naisen aiheuttamista traumoista yli. Mutta heti ensitapaamisen jälkeen oli todennut, että oli pelännyt turhaan ja että tuossapa ihastuttava nainen ja oli oikein kannustanut poikaansa pitämään "tuollainen helmi".

Vierailija
57/92 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kaverini kanssa junasta ja takavasemmalta ohitsemme käveli samassa junassa istunut nuori ulkomaalainen (hyvännäköinen) mies, joka leveästi hymyillen osoitti minua ja sanoi "YOU are gorgeus" ja käveli pois. (Ei ollut vertailua, vaan ihan silkkaa kohteliaisuus, kaverini on todella kaunis.)

Vierailija
58/92 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis gorgeous ennen kuin joku ehtii korjata

Vierailija
59/92 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin yhden miehen mielestä helsinkiläiseltä :)

Vierailija
60/92 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sattua omallekin kohdalle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N18

Sä olet idiootti, joka pakottaa monen mielen laittamalla ton tänne. Jonakin päivänä sä voit olla se vaimo, jonka mies lirkuttelee bimbolle kahdeksantoistavuotiaalle. Sitä odotellessa....

Sä taidat olla toi vaimo?

Jestas kui kitkerää tilitystä.

Ja jos nyt tuollaisesta anonyymistä viestistä jonkun vaimon mieli pahoittuu, niin pitäiskö vaimon sit tehdä itselleen jotain? Niinku parantaa omaa henkistä ja ehkä fyysistäkin olemustaan, mut pääasiassa henkistä, kun ei oo terveen pään merkki ottaa itseensä tuollaisesta viestistä.