Ihanin kehu, jonka olet itsestäsi kuullut?
Mun hiuksia kehuttiin eilen bussissa ihan tuntemattoman ihmisen toimesta. Piristi päivää kummasti, vaikka ehkä vähän hämmentäväkin tilanne...
Kommentit (92)
Minulla on kuulemma todella kaunis hymy, sitä kehtaan useasti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sä olet niin paljon kauniinpi kuin mun vaimo"
-N18
Vinkkinä, että ei kauheana kannata uskoa vanhempien miesten ”kehuja”. Kyllä säkin varmaan tiedät mitä ne niillä hakee
Toinen N18
Ihanan vähättelevä suhtautuminen vanhempiin miehiin. Aivan kuin he olisivat jotain kakkosluokan kansalaisia.
Kyllä tuo oli ihan realistinen ja selväpäinen suhtautuminen vanhempiin miehiin
N49
Kun setämies kehuu nuorta naista tuolla tyylillä "oot niin paljon kauniimpi kuin mun vaimo", niin se on 100 % varma merkki seksiseuran etsimisestä.
Setämies voi kehua nuorta naista kauniiksi myös ilman seksivinkuja, mutta silloin kehuun ei sisälly vertausta. Eikä ainakaan vertausta omaan vaimoon.
Setämiehet ei ole kakkosluokan kansalaisia, mutta kuvottavan lipeviä he saattavat olla. Heidät kannattaa väistää.
Naispuoleinen työkaveri sanoi: ”Sä oot sellainen klassisen kaunis, joka näyttää nätiltä vielä vanhainkodissakin.”
Minusta hauskasti sanottu ja tulen muistamaan aina :)
Miespuolinen työkaveri, joka ei puhu suomea ja englantiakin vain välttävästi sanan sieltä, toisen täältä, tuli työpaikan kesäjuhlassa mun hymyillen mun luokseni, otti kädestäni kiinni ja katsoi syvälle silmiin ja sanoi "you look beautiful tonight".
- ja sit hän taas lähti jatkamaan omia juttujaan muitten kanssa.
Mua kehutaan niin kovin harvoin kauniiksi että toi lämmittää mieltä varmaan vielä kiikkustuolissakin :)
Tykkään kun huumorintajua ja älykkyyttä on kehuttu.
Maahanmuuttajamies sanoi äidille kadulla keskellä päivää että mother you have a beautiful daughter. Äiti sanoi thank you. Muistan aina tämän, oli niin kiva kohteliaisuus.
-Olet kuin valkea kuulas!
Se omenalajike. Toivottavasti tarkoitti vain kuultavan vaaleaa ihoani, eikä vartaloani...
Kaverin tuttu samaan pöytään tullessaan: "Otetaan toi evan mcgregori mukaan ni saadaan kaikki pesää."
-Neiti voisi hymyillä, kun hänellä on niin kauniit hampaat.
(Valokuvaaja kihlakuvaa ottaessamme.)
Sun kanssa voi puhua mistä vaan. Sä olet varmaan ihana äiti. (Nuori kollega sanoi näin.)
Vierailija kirjoitti:
kaupantäti : Sulla on todella kaunis letti!
Toinen kaupantäti: Vau miten pitkät hiukset sulla! Todella upeat jne
Kolmas kaupanmyyjä joka oli mies : Sulla on upeat ja paksut hiukset jne.
Kadulla random mies: Sulla on upeat hiukset
Kadulla random nainen just juhannuksena jos oikein muistan : Miten ihanat hiukset sulla!
Ma-mu mies: you are very beautiful girl and your hair is gorgeus
Noh tosiaan olen ottanut kaikki lämpimin mielin vastaan. Kehut piristävät aina, enkä osaa päättää mikä olisi eniten ihanin kehu. :D
Ja lopulta menet ja leikkaat sivusiilin. Sitten ei enää kukaan kehu.
Älä hyvä mies hakkaa vatupassilla nauloja.
"Olet lempein nainen, jonka olen ikinä tavannut."
- avomies
Kehuu toki kauniiksikin, mutta otan itse henkilökohtaisesti luonnekehut paljon suurempana kohteliaisuutena. Kaunis voi olla kuka vaan, luonne on se, joka ratkaisee.
Kerran Tampereella express bussiin noustessani yksi poika nousi omasta penkistään ja tuli mun luo ja sanoi "Hei anteeksi mutta pakko sanoa, että sä olet tosi söpö" ja hymyili niin nätisti. Hämmennyin ihan täysin ja punastelin ja kiitin kehuista. Tuo on kaikista jäänyt jotenkin erityisesti mieleen, koska oli jotenkin niin vilpittömän oloisesti sanottu :)
Vierailija kirjoitti:
”Sä oot ihanan lämmin”
Sanoi runqqari, joka pääsi viimein kärkeä kastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerran Tampereella express bussiin noustessani yksi poika nousi omasta penkistään ja tuli mun luo ja sanoi "Hei anteeksi mutta pakko sanoa, että sä olet tosi söpö" ja hymyili niin nätisti. Hämmennyin ihan täysin ja punastelin ja kiitin kehuista. Tuo on kaikista jäänyt jotenkin erityisesti mieleen, koska oli jotenkin niin vilpittömän oloisesti sanottu :)
Ja tulipa muuten toinenkin sellainen tilanne mieleen, jossa olin tosi yllättynyt kehuista. Olin Helsingin Lushissa ja juuri maksanut ostokseni, kun myyjätyttö sanoi "Hei sulla on aivan ihanat silmät. Siis oikeesti todella kauniit" olen silmistäni aika paljon saanut kehuja ennenkin varsinkik miehiltä mutta tuo tytön kommentti noin arkisessa tilanteessa jotenkin yllätti ja jäi mieleen.
Vihamies kehui tasaista neuletyötäni. En oikein osaa neuloa muita kuin helppoja.
"Kävelet kauniisti." Erikoinen kommentti joka jäi mieleen. Olen pitkä ja tuntenut itseni epänaiselliseksi joskus tästä syystä, joten oli mukava kuull, että kannan itseäni kauniisti pituudesta huolimatta.
Jo on pojalla iso kulli.
53v nainen kehui ja voihki, kun olin parikymppisenä poikana työstämässä häntä.
M41