Ihanin kehu, jonka olet itsestäsi kuullut?
Mun hiuksia kehuttiin eilen bussissa ihan tuntemattoman ihmisen toimesta. Piristi päivää kummasti, vaikka ehkä vähän hämmentäväkin tilanne...
Kommentit (92)
Tilasin treffeillä miehen kanssa salamipizzan ja mies sanoi ihaillen, että "Olet kyllä nainen, joka tekee mitä tahtoo". Yleensä naiset kuulemma tilasi vain salaatin. Voi tosin olla, että asenne ei olisi sama, jos se pizzansyönti näkyisi musta päälle päin. :D
Vierailija kirjoitti:
"Sä olet niin paljon kauniinpi kuin mun vaimo"
-N18
Sä olet idiootti, joka pakottaa monen mielen laittamalla ton tänne. Jonakin päivänä sä voit olla se vaimo, jonka mies lirkuttelee bimbolle kahdeksantoistavuotiaalle. Sitä odotellessa....
Vierailija kirjoitti:
Tilasin treffeillä miehen kanssa salamipizzan ja mies sanoi ihaillen, että "Olet kyllä nainen, joka tekee mitä tahtoo". Yleensä naiset kuulemma tilasi vain salaatin. Voi tosin olla, että asenne ei olisi sama, jos se pizzansyönti näkyisi musta päälle päin. :D
Miltä näyttää ihminen, joka treffeillä käydessään syö salamipizzan?
Entä ihminen joka syö salaatin?
Mä olen syönyt kummankin, miltä Mä näytän?
Voi sattua omallekin kohdalle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N18
Sä olet idiootti, joka pakottaa monen mielen laittamalla ton tänne. Jonakin päivänä sä voit olla se vaimo, jonka mies lirkuttelee bimbolle kahdeksantoistavuotiaalle. Sitä odotellessa....
Veikkaan kyllä että tuo kirjoittaja on joku viiskymppinen mies.
" Mua käy aina hymyilyttää kun näen sut. Teet mut jostain syystä aina iloiseksi"
Varmaan semmoinen jonka puolivahingossa sanoi ihminen joka ei ikimaailmassa olisi halunnut kehua minua. Hän sanoi että minulla on hyvä huumorintaju ja tuo jäi juuri siksi niin lämmittämään mieltä, kun tiesin että varmasti oikeasti tarkoitti sitä eikä olisi kuitenkaan halunnut että tiedän sitä :D
Olin 15-vuotias vuonna 1976 ja oli tosi lämmin kesäpäivä.Asuin Oulussa ja olin ollut itsekseni uimarannalla päivää viettämässä.Kävelin sitten kotiin tietä pitkin.Päällä minulla oli intianpuuvillainen ohut lyhyt kesämekko, jossa oli oransseja kuvioita ylöosassa, muistan sen elävästi.Minulla oli pitkät , kihartuvat hiukset puoliselkään ja ja minulla on suuret silmät.Vieresestä kadunkulmasta kääntyi samalla tielle iso joukko sotilaspoikia ryhmässä marssien.Olen melko ujo ja lähdin sitten tien toiselle puolelle kävelemään etteivät tule ihan minua vastaan.Olin avojaloin ja varvassandaalit roikkui kädessäni.Yhtääkkiä pojat alkoivat ryhmässä laulamaan:tyttö kadun yli juoksee kuinka kaunis on hän, tyttö , tyttö mikset mua nää....Hetki on jäänyt elävästi mieleeni ja vieläkin muistan sitä hymyillen.
Missä ulottuvuudessa on erikoista tai uskaliasta että nainen tilaa salamipitsan?
Minua kuvailtiin jumalaisen komeaksi tai adonikseksi. Tästä on jo kaksikymmentäviisi eikä kehut auttaneet naisen löytämisessä (olen kyllä ollut jo perheellinen pitkään).
Vierailija kirjoitti:
Mua tuo olisi kyllä vain ärsyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olin 15-vuotias vuonna 1976 ja oli tosi lämmin kesäpäivä.Asuin Oulussa ja olin ollut itsekseni uimarannalla päivää viettämässä.Kävelin sitten kotiin tietä pitkin.Päällä minulla oli intianpuuvillainen ohut lyhyt kesämekko, jossa oli oransseja kuvioita ylöosassa, muistan sen elävästi.Minulla oli pitkät , kihartuvat hiukset puoliselkään ja ja minulla on suuret silmät.Vieresestä kadunkulmasta kääntyi samalla tielle iso joukko sotilaspoikia ryhmässä marssien.Olen melko ujo ja lähdin sitten tien toiselle puolelle kävelemään etteivät tule ihan minua vastaan.Olin avojaloin ja varvassandaalit roikkui kädessäni.Yhtääkkiä pojat alkoivat ryhmässä laulamaan:tyttö kadun yli juoksee kuinka kaunis on hän, tyttö , tyttö mikset mua nää....Hetki on jäänyt elävästi mieleeni ja vieläkin muistan sitä hymyillen.
☺
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin ihana! <3
Mun ääntä on kehuttu moneen kertaan. Exän mielestä mulla oli miellyttävä ääni mm puhelimessa puhuessa. Eroryhmässä tämän exän jälkeen oli ryhmän päättyessä tehtävä, missä piti kehua toista. Siellä sain palautteen: sulla on ihana ääni, voisin kuunnella sitä tuntikausia.
Vierailija kirjoitti:
-N18
Ei, vaan
-M48, ikuisesti yksin
Vierailija kirjoitti:
Kuulun juoppoporukkaan ja näytän kuulemma ainoalta, joka voisi käydä töissä.
Eli oikeasti ET kuulu siihen porukkaan - repäise vaan itsesi irti siitä jengistä ja kutsu Jeesusta apuun, Hän auttaa sinua.
Olen itseeni niin tyytyväinen, ettei toisten kehut tunnu miltään.
Opiskeluaikoina teimme valmistumisen lähestyessä toisillemme ns.palautteet. Sai antaa anonyyminä tai nimellä.
Yksi "kovakuorisen oloinen" miesopiskelija kirjoitti minulle runon haiku-muodossa.
En muista ihan kaikkea siitä, mutta lopussa luki: " kaunis. Sisäinen ja ulkoinen kohtaavat."
Ja tuo jäi mieleeni, koska nuorena olin kaunis, mutta ujo ja usein tuntui, että muut näkevät vain ulkokuoren.
"Toiset tekee mitä ne pystyy, sä teet ihan mitä sä haluat" exän suusta. Toinen mieltä lämmittävä kehu tuli samansukupuoliselta työkaverilta, joka kehui niin karismaattiseksi, että minut huomataan joka kerta huoneeseen tullessani, vaikka en mitään sanoisikaan.
Up