Ihanin kehu, jonka olet itsestäsi kuullut?
Mun hiuksia kehuttiin eilen bussissa ihan tuntemattoman ihmisen toimesta. Piristi päivää kummasti, vaikka ehkä vähän hämmentäväkin tilanne...
Kommentit (92)
"Sä olet niin paljon kauniinpi kuin mun vaimo"
-N18
Oi ala-asteelta muistan kun poika johon olin vähän salaa ihastunut kehui nauruani.
On kehuttu ovelaksi. Tykkään kehitellä ja toteuttaa arkijäyniä.
Miniun silmiääni on kehuttu mutta vsrmsaan kuiteeenkin sääälistä. Jopa uusi päivää eräs nais puolinen näytteöijä kehuii silmiäni.
Olen kohta 60 v ja silti saan vieläkin kehuja kauniista silmistäni, jopa muilta naisilta.
Silmäni ovat tummat, violetinsävyiset siniset.
Uskoon vain siihen etttä aivoihini taltioituuu lukuisia ihmisten käutösmalleja ja että ... ne oliisi työkaluja.
Kuulun juoppoporukkaan ja näytän kuulemma ainoalta, joka voisi käydä töissä.
Kun olin vielä pikkutyttö, äitini kertoi naapurin rouvan kehuneen minua siroksi. Jäi mieleen :) Toisen kerran yläasteen opettajani oli sanonut kevätjuhlassa vanhemmilleni, että "siinä tytössä on särmää". Ja tarkoitti ihan hyvällä tavalla. Olin juuri saanut varsinaisen stipendijackpotin ja tuntui kivalta, ettei pidetty ihan hissukkana nörttinä.
Kehut hyvästä kirjoitustaidosta ovat jääneet mieleen.
Olin teini-ikäisenä kylässä tätini luona, jossa samaan aikaan oli vieraana eräs ulkomaalainen, suomea murtaen puhuva iäkäs mies. Tuo mies kertoi jotain juttua, ja sanoi jonkin asian ei-suomalaisesti siten, että sen saattoi tulkita myös tarkoittavan ihan muuta. Aloin nauraa, ja kun muut ihmettelivät, miksi, selitin asian. Tällöin tätini spontaanisti totesi: "Voi, tuo *Jouni* on nero. Olisivatpa omat lapseni samanlaisia". Tätini lapset ovat huippuälykkäitä, äärimmäisen hyvin opinnoissaan menestyneitä ja laajasti sivistyneitä, ja olen aina katsonut heitä ylöspäin.
Hyvä jätkä. Olen keski-ikäinen nainen, mutta tuo lämmitti. :D
"Mä haluan nähdä sun kauniit kasvot..." sanoi yksi ihana mies mulle, kun olin surullinen ja pää painuksissa ajattelin niitä näitä <3
"Hyvä ihminen!" Tämä oli anonyymissä yliopiston kurssipalautteessa. Olin siis luennoinut ko. kurssin.
Useampikin ihminen on kutsunut ihanaksi.
”Älä kerro tästä kenellekään, setä vähän sormella koittaa, nuku vaan kiltisti nyt..
Tämä on soinut päässäni 8 vuotiaasta lähtien.
"MIten voi olla, että 6-kymppisellä ei ole kasvoissa yhtään ryppyjä?" En tiedä oliko tuo nyt kohteliaisuus, mutta totta se kuitenkin on. Olen ikäni vältellyt aurinkoa, koska siitä tulee paha olo.
OMG! Miten sä tunnut noin ihanalta!?