Olen pöyristynyt. Oltiin 2 vuorokautta mökillä enkä nähnyt poikayståvän käyvän kertaakaan paskalla mökillä olon aikana
Kotiin päästyään juoksi kyllä vessaan.
Mökillä tosiaan vain ulkohuussi. Enkä ole oikeasti nähnyt hänen käyvän sielä kertaakaa.
Kommentit (50)
Pitäsikö se oikein nähdäkin? Minulle liian kinkyä.
Tämmöisten postauksen luettua jää miettimään, että mistä kaikesta jääkään sinkkuna paitsi.
Monelle käy noin juuri mökillä, että suoli ei toimi. Ei mitään epänormaalia asiassa.
Kiitos että jaoit kanssamme tämän tärkeän havaintosi.
Kakkasitko itse siellä paskahuusissa oikein antoisasti haarat levällään lötisten ja lotisten? Kai varmistit että poikaystäväsi näkee?
😀 Mä voin olla 4 päivääkin mökillä käymättä paskalla. Sen jälkeen pitää lähteä kylille ”asioille”.
Mä en kerta kaikkiaan vaan pysty käymään pidemmällä toimituksella ulkohuusissa.
Ja nainen siis olen.
Herraspojat eivät osaa eivätkä uskalla paskoa ulkohuussissa, kun kärpänen tai paarma voi vaikka pistää siihen arvokkaimpaan roikkuvaan perhekalleuteen. Mutta herran sivistyksessä lienee kuitenkin aukkoja, jos on kuljeskellut ja kuseskellut pitkin tonttia. Palauta kelvoton tuote takaisin valmistajalle, sillä et kai sinä ole jonkun kölvin paskaholhooja.
Ja sinä kyttäsit siellä huussin nurkilla hyttysten seassa, että milloin se sinne menee? Olipa varmaan kiva mökkikeikka!
Mä olen ollut viikon lakkaamatta ettei tarvitsisi käydä ulkohuussissa.
Minä taas aina erikseen kutsun puolisoani katsomaan, mutta ei vielä 24 vuoden aikana ole tullut katsomaan saati pyyhkinyt. Pari kertaa on tosin ihan vahingossa nähnyt kyllä - ja vielä, että minä olen toisaalta pyyhkinyt häneltä muutaman kerran... 🙈🙉🙊
Vessassa käynti on yksi niistä n. kymmenestä asiasta mikä kesämökkeilyssä ärsyttää.
Mitä nyt kaksi vaivaista päivää on? Jotkut lihansyöjät vääntävät 4-5 päivän välein.Se riippuu kuiduista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut viikon lakkaamatta ettei tarvitsisi käydä ulkohuussissa.
Kakkaamatta. Oikoluku my ass.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisten postauksen luettua jää miettimään, että mistä kaikesta jääkään sinkkuna paitsi.
Kaksi vastausta peräkkäin todella nauratti.
Käyttäjä19293 kirjoitti:
Mitä nyt kaksi vaivaista päivää on? Jotkut lihansyöjät vääntävät 4-5 päivän välein.Se riippuu kuiduista.
Niinpä, kuitujen kanssa paska ei tule lainkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vessassa käynti on yksi niistä n. kymmenestä asiasta mikä kesämökkeilyssä ärsyttää.
Puusee ei ole vessa eli vesiklosetti eli WC.
Jokin siinä ulkohuussissa saa suolen lepotilaan, vaikka normaalisti käy ja kukkuu säännöllisesti. Ei huussissa käynnissä mitään vikaa silti ole, jotain alitajuista kai?
Vierailija kirjoitti:
Tuota en käsitä: hankitaan kalliit mökit, mutta paskahuusi on haiseva koppi kärpäsillä...
Meidän mökillä on hajuton ja ötökkävapaa kompostikäymälä, jossa juokseva vesi ja järvinäköala. On kiistatta paras käymälä ikinä.
Ottakaa selvää, miten se löyhkäävä sontapaljunne muutetaan kompostoivaksi. Maksaa alle 15 € + kuivikepussi rautakaupasta.
Ehkä vieras paikka ja tieto ulkohuussista saa suolen epätoimintaan.